- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Piikkisestä meni kampiakselin laakeri..
EMM
- 0
deroits wrote: Piikkisestä meni kampiakselin laakeri.. EMMIhana. 300 euroa käytetty piikkiin ja nyt piikki myyntiin. Huomenna A2 kortti tehty ja sit vaa hommaamaa isompaa pyörää alle.
- 0
Menin kouluun.
Opettaja sano, että mee kotiin.
Lähin kahville Zagelle.
Emm
- 0
Uusi tuore kahvi
- 0
Rayha300 wrote: Menin kouluun. Opettaja sano, että mee kotiin. EmmKukas noin jalo on ollu?
- 11
Rayha300 wrote: Menin kouluun. Opettaja sano, että mee kotiin. Lähin kahville Zagelle. EmmMäne ens kerran vaatteet päällä sinne kouluun. EMM
- 1
villek00 wrote: Kukas noin jalo on ollu?Maunula. Kansainvälisyys kurssilla
- 0
Rayha300 wrote: Uusi tuore kahviOotko Dave Grohl? FRESH POTS?
- 1
!http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/1098506_568244069914683_1932967476_n.jpg!
EMM
- 0
Mie meen nyt, ettäs tiedätte.
EMM
- 0
Pitäis jälleen kävästä hämeenlinnassa, juttusilla, mitä seuraavaks lähtee kokeilemaan.
Yhtään väsynyt olokaan, nolla unilla.
Kahvia huiviin, niin eiköhän sitä hitusen virkene
EMM
- 1
F.3.A.R. = vaikein peli mitä tiedän...
EMM
- 0
villek00 wrote: F.3.A.R. = vaikein peli mitä tiedän... EMMHelppo peli. Oon pelannu. Alkuperäset Serious Samit Serious Difficultyllä on vielä vaikeempi. // Se tunne ku 70 ihmistä ängetään 20 ihmisen luokkahuoneeseen.... Emm
- 5
ei v*tun julkkisbb
!http://assets0.ordienetworks.com/images/GifGuide/michael_scott/The-Office-gifs-the-office-14948948-240-196.gif!
emm
- 2
Andy on kuningas.
- 1
Kaikki kattoo kumminkin..
!http://i2.minus.com/iyQGPbMgvvEsP.jpg!
- 1
kirves wrote: Itse olen väsynyt joka vuotiseen "v-tun bb" läppään/muotikritiikkiin. En katsonut avausjaksoa, vaimo katsoi. Huomasin kyllä samalla koneella ollessani ketä asukkaiksi meni. Jos ei kiinnosta, ei katso ja jos kiinnostaa niin katsoo. Andy bb-talossa, sitä en kyllä odottanut. Ajattelin siellä olevan lähinnä "nevahöörd susta" ihmisiä sekä muutama kohublondi, joista kahdelle Ilkka Kanera olisi huhujen mukaan ehdotellut, ei tekstiviestein vaan modernisti whatsappilla. Väsyttää tosin tv-tarjonnan liioiteltu realityosuus myöskin, joten yhdyn osittain kritiikkiin.Well said, mister, well said! Katsoin sivusilmällä, ei silti kiinnosta, eikä kiinnosta kiinnostaako teitä, saatan silti katsoa toistamiseenkin! repikää siitä!
- 0
Hmm... mikä se sivusilmä on?
emm
- 3
BB on paras ja alapeukut
- 1
Otin ihan mielenkiinnosta kokeiluun, notta kuin vähällä syömisellä sitä jaksaapi. Sunnuntaina alotin.
Saldo syömisistä ja juomisista:
Sunnuntai: kaksi olusta ja litra maitoa.
Maanantai: 8 kuppia kahvia, 4 leipää.
Tiistai: Sipsipussi, 5 kuppia kahvia.
Keskiviikko(tänään): kaksi lihapiirakkaa, yksi kuppi kahvia, yksi olut.
Joka päivä myös paljon vettä.
Eihän se tämä terveellistä ole, mutta halusin vaan nähdä edes hiukan millaista on olla oikeasti nälissään. Yllättävää kyllä, nälän tunne katosi jo toisena päivänä. Ainoita oireita, mitä oon huomannu tästä tulleen, on pieni päänsärky ja närästys. Tuntuu, että jaksaisi pidempäänkin helposti. Huomenna olisi kuitenkin tarkoitus palata vanhaan syömisrytmiin. Näkkeepi sitten onko jo ehtiny vaikuttaa huomattavasti annoskokoihin, mitä jaksaa syödä.
Omia hölmöjä kokeiluja- Eipä tässä muuta. =P