- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
sivubugi ?
- 0
Tein sitte ihan vahingossa ekan oikeesti lobbyissä kilpailukykysen etuveto viritelmän täsä pelissä. Ja vielä Volkkarin viimesestä oikeesta autosta. (Uuemmat VAGit on caccaa) Hupsista.
(Ja kiitos vinkeistä bizarre)
- 0
Sivubug
- 1
Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.
- 1
TrickHat FIN wrote: Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.Osanottoni, eilen entinen työkaveri hävisi taistelun syöpää vastaan. Eipä mulla muuta
- 0
hulluseon wrote: Osanottoni, eilen entinen työkaveri hävisi taistelun syöpää vastaan. Eipä mulla muutaKiitoksia. Vituttaa nyt jonkun verran.
- 1
osaanottoja molemmille.
- 1
osanottoja myös täältä molemmille!
- 1
TrickHat FIN wrote: Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.Sen verran tässä kuudessatoista vuodessa on Kouvolasta oppinu että tuo Lehtomäki missä tämä mies asui, on sellasta aluetta että sielä ei oikeen kannata asua. Se on vähän kun Kouvolan ainoo ghettoalue, missä tapahtuu paljon rikoksia. Osanotot.
- 0
Osanotot molemmille.
- 1
Noin tuli tänää ajettua Jalasjärven, Seinäjoen, Lapuan, Kokkolan, Kalajoen, Pyhäjoen, Raahen, Oulun, Kemin, Tervolan ja Rovanniemen läpi, Nissanilla. +800 km. Hyvin kesti, toivottavasti kestää takasinki :D
emm
- 0
7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti.
EMM.
- 0
zapekk wrote: 7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti. EMM.Onnittelut, ja muista, että Viestimies on erimies! ;)
- 0
zapekk wrote: 7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti. EMM.Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05
- 0
Plip Plop Katiska leimattu.
15 Kuukautta ajoaikaa.
EMM
- 0
Itellä on lähtö I/14 Niinisaloon.
EMM
- 0
Sama ^
emm
- 0
Ei ollut mitään hajuu et pojat olivat näin nuoria.
No mut onnea ja älkää ottako mikään liian vakavasti
- 0
Rusty McSteele wrote: Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05Mä olin II/05
- 2
Rusty McSteele wrote: Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05SHH!!! Sfäde, Bunny, Zattwy ja Schimmy kuuloo kohta ja sitten ne alkaa taas kertomaan niitä juttuja häkäpönttö-autoista, pärekaton korjaamisesta ynnä muusta hirmu mielenkiintosesta.