- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Sattuuhan näitä.
Venäläislehti: Jaroslavlin turmakone nousi ilmaan käsijarru päällä.
Ei mulla muuta.
- 0
Meni yli 170 euroo peleihin.
Ei sit ollutkaan muuta ilmotettavaa.
- 0
Meni tuossa 100e herkkuihin, juustoja ja merenelävii, nam!
Ei mulla muuta.
- 0
FINBULLET wrote: Meni yli 170 euroo peleihin. Ei sit ollutkaan muuta ilmotettavaa.Mitä pelejä se osti? Ei muuta kysyttävää.
- 0
savulohi wrote: Sattuuhan näitä. Venäläislehti: Jaroslavlin turmakone nousi ilmaan käsijarru päällä. Ei mulla muuta.Muistakaa pojjaat ottaa se seisontajarru pois päältä sitten kunnää lährette ilmailemaan tai ihan muuten vaan liikenteeseen.
- 0
Schimanski76 wrote: Mitä pelejä se osti? Ei muuta kysyttävää.Forza motorsport 4 LCE Gears of war 3 LE F1 2011
- 0
Kakka tuli
Ei mulla muuta
- 0
Ole hyvä ensinkään tämä My Forza.
Ei mulla muuta.
Tai no joo, meni 55 senttiä kun kävin ostaan filttereitä.
- 1
Koulusta ilmoitettiin tänään, että pääsin sisään. Startti 2 viikon päästä ja tietokoneasentajan at.
EMM
- 0
savulohi wrote: Ole hyvä ensinkään tämä My Forza. Ei mulla muuta. Tai no joo, meni 55 senttiä kun kävin ostaan filttereitä.Nehä maksaa 1.10€ pussi? Eiku mistäs mä tiiän nää MITÄ?! Puhuttiinkohan samoista filttereistä : D EMM
- 0
savulohi wrote: Sattuuhan näitä. Venäläislehti: Jaroslavlin turmakone nousi ilmaan käsijarru päällä. Ei mulla muuta.Eikä yritetä kriftailla siellä ilmassa! -EMM- Oliz voinu eritoida.. Emm.
- 2
Nyt on sit satasen ripuli... oli huonoja nuo chili katkaravut.. huomenna tekeen valitusta, nyyh ;(
emm
- 0
El PiNk DeViL wrote: Nehä maksaa 1.10€ pussi? Eiku mistäs mä tiiän nää MITÄ?! Puhuttiinkohan samoista filttereistä : D EMMEhkäpä kyse olikin Smartin valmisteista? EMM
- 4
hulluseon wrote: Ehkäpä kyse olikin Smartin valmisteista? EMMHullu sen ties. Pinkki, se vanhempi poika kuka hakee ne sulle, vetää välistä. ^Tsihihihi^ EMM
- 1
Heräsin.
Näin unta, että Savulohi, Schimanski, TehBigBunny ja Väiski olivat oikeasti vain yksi ja sama henkilö.
En uskalla enään alkaa nukkumaan.
Otanko pari buranaa ja lasin vettä ?
Ei mulla muuta.
- 3
!http://images.cheezburger.com/completestore/2009/8/11/128944479129104206.jpg!
- 0
FGB Mudi wrote: Heräsin. Näin unta, että Savulohi, Schimanski, TehBigBunny ja Väiski olivat oikeasti vain yksi ja sama henkilö. En uskalla enään alkaa nukkumaan. Otanko pari buranaa ja lasin vettä ? Ei mulla muuta.Ja käännä kalsarit. Sitä suosittelee aina tohtori Jänes lymöstä. EMM, tai oli mutten kerro, jätän illaksikin jotain jutun juurta.
- 1
Tänään alkaa JÄÄKIEKON SM-LIIGA ja mie ajoin sen kunniaks parran ja pistin klasit päähän.
Ei mulla muuta.
- 0
Mä voisin ruveta kasvattaa vaik sen kunniaksi sfiikset ja sit oisin niinku kalju ja tylsempi versio skimmystä
EMM
- 0
....Integraalifunktio: F(x)=alfa^x f(t) dt x sisältyy [a,b], siitä saadaan integraali f(x) dx......
....ja samaan aikaan lasketaan putoamiskiihtyvyyden g;
s = s_{0} + {1}{2}g t^{2},
Ja siinä nopeus v on derivaatta suhteessa aikaan;
v = {ds}{dt} = {d}{dt}(s_{0} + {1}{2}g t^{2}) = {1}{2}g 2 t = gt,
Jossa g on edelleen matkan toinen derivaatta;
{d^{2}s}{d t} = {d v}{d t} = {d}{dt}(gt) = g,
Ja vastauksesksi saadaan;
{dx}{dt} = ´x´....... vai miten se meni..........
Aivot tursuaa ulos päästä, tässä ei oo järkeä..
-ei mulla muuta-....
/tää on kusetusta kaikki, on kyllä niin on!..............
Avaan korkin, ei muuta.