- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
HUOMENNA KOULUUN JEAH
EMM
- 0
helluvaweevil wrote: HUOMENNA KOULUUN JEAH EMMEt ole ainoa. Olisin kyllä skipannut jos tänään jotain meininkiä olisi ihmisillä, mutta kun ei ole, niin mennään sitten kouluun. Ei mulla muuta.
- 0
Ei voinu ottaa vakavasti sitä kohtaa tossa ghostbustersissa ku ampuvat siinä lopussa sitä ihme porttia kaikki yhtäaikaa ja taustalla näkyy vaa vaahtokarkkimiehen angry face.. EMM
- 2
Pacci secasin.
:(
EMM
p>. ^*:(*^
- 0
Viheltää!
Eikun hetkinen, viheltääkö papanat kun niitä lentää ihan törkeesti ilmojen halki?
-EMM-
Eikun olihan, osaanottoni ja kyllä se siitä vielä korjaantuu..
EMM
- 0
Tehtiin tänään koulussa kaikki omat radiot. Hienosti pelittää.
Ei mulla muuta.
- 0
MrD St Jimmy wrote: Tehtiin tänään koulussa kaikki omat radiot. Hienosti pelittää. Ei mulla muuta.Viritä BaniFM ! ^...saat huuvvot^ EMM
- 0
Olisi siistiä jos olisi Jedi.
Ei tarttisi nousta sohvalta laittamaan kaffea.
Ei jacsa, ei pysty :(
EMM
- 0
Voe maheton kun väsyttää.
Lisää sumppia tulille,notta jaksaa Jokkiksen ajaa.
EMM
- 0
*S L U R P S*
EMM- 0
Hörpin kengurukaljaa
EMM
- 0
jEsm0 wrote: Hörpin kengurukaljaa EMMKaadan karhua, pistin paremmaks.
- 1
"Eiks sen pitäny olla DiRT eikä flatout?":http://www.topgear.com/uk/car-news/dirt-showdown-trailer-released-2012-01-27
EMM kysyttävää
- 3
Tuota tarvii edes ostaa ku menee vaa dirttien rallicrossiin.. vähä samanlaista meininkiä riippuen tietenki peliseurasta. Toivottavasti se DiRT 4 olis sit vähä realistisempi ku sitä lupailivat.
- 0
Kämppis on oksentanu viimoset puolisen tuntia vessassa ja mulla on järkyttävä kusihätä.
EMM
// Ny pääsin vessaan. Melkosen sotkunen oli. Pitäsköhän tualle soittaa lanssi paikalle? Ei kuulosta kovinkaan hyvältä tualla huaneessa...
- 0
Aivastin 26 kertaa putkeen, isosti ja kovin ikävästi..
Viltun flunssa, -sanovat- sanon minä..
Meen katsomaan jäikö kalsarit puhtaaksi..
EMM
- 0
Pöö
EMM
- 0
Ac3Way wrote: Pöö EMMElä säikyttele! EMM
- 1
Nyt on kai jotain pientä harkintaa mietintämyssyn alla kehonliikuttimen vaihdosta. Ei vielä mitään päätetty. Jotain pientä kumminkin ehkä. Maileja vaihdeltu jne. En minä tiedä. Mur.
Emm.......................
- 0
ei jumankauta 25 astetta pakasta
Emm