- 2
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Hyvä imemään.
EMM
- 0
FINBULLET wrote: Hyvä imemään. EMMGotcha! EMM
- 0
Kivasti jää nuo jokkis sebring ja sm maple koeviikon keskelle. *But that wont stop meh!!*
EMM
- 0
Hyvä jakso oli.
- 3
Clio..
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/car_door_trick.gif!
emm
- 2
Forza 4 tilattu. SM-kausi kutsuu, iik.
- 0
Huominen työkeikka pelotteloo. Turkkuses pitäis käydä hakee firman pakettiauto. :O
- 0
Pottae wrote: Huominen työkeikka pelotteloo. Turkkuses pitäis käydä hakee firman pakettiauto. :OOikein lämpimästi tervetuloa :P ^Mikäs firma btw?^ EMM
- 0
PetuK wrote: Oikein lämpimästi tervetuloa :P ^Mikäs firma btw?^Fenix Sign. Jonkun uuden kaupan opasteita asentavat, niin tuun hakemaan toisen pakun pois, kun sitä tarvitaan firmalla.
- 4
Pottae, Pottae, Pottae, kriftiä ruokapöytään!!
EMM
- 2
Kaijanen riahunu taas Turkkussa.
_"Poliisi pyytää välttämään liikkumista Hakakadun alueella Turussa. Hakakatu 7-9:stä on otettu yksi nuorehko, housuton* mies kiinni. Rakennuksessa kävi myös poliisikoira."_
^*TBB Edit^
EMM
- 3
Melko koomista, Turku kyltin kohdalla tuli vastaan pinkki volvo c30 ..vai mikä se oli.
Emm
- 0
^
^Thihihi^
EMM
- 0
Viikonloppuna tuli talven viimeset kelkkailut ajeltua, Pari tankillista siinä mäni mut onneks bensa on niin halpaa että:( Tuli vähä hiihdeltyäki ja tarvottua lumikengillä jalat hapoille.
- 2
Irina Matilaisen kuvaussessioita olin justiin kahtomassa opiskeluryhmän kanssa. Kovin hyvä ja notkea oli puolitoistametriseksi, myö pojat oltiin mielissään. Jossain vaiheessa Pekka Tuokkola toi sille housut. ^:(^
Ei mulla muuta.
- 0
Eilen kivasti bemarin tankkasin. 50l huljautin tankkiin ja olin saada slaagin ku katoin mittarista euron merkin kohdan lukemia.
nooh 50litrallahan ajaa jo monta päivää... ehkä 6-7... töihin, jos ei käy kovin kaukana..
tänään kivasti äipän lancerin tankkasin, 36litraa mahtu tankkiin ja varmaa joku 15l siellä jo oli, sillä huristeleeki varmaan kivasti sit loppun talvee vaikka kävis norjassa välistä...
no, itteppä olen kulkupelini valinnut.
Ehä mulla mittää muuta sitte.
- 1
DarkWarjo wrote: Eilen kivasti bemarin tankkasin. 50l huljautin tankkiin ja olin saada slaagin ku katoin mittarista euron merkin kohdan lukemia. nooh 50litrallahan ajaa jo monta päivää... ehkä 6-7... töihin, jos ei käy kovin kaukana..Juu, se on oikein kivaa, kun joka kuukausi saa katsella S-ryhmän koosteesta tuhlanneensa semmoiset 500 - 700 euroa ABC-asemille. Ja tuossa summassa on yleensä max. 2 ateriaa/kk mukana. Noh, onneksi työajoista rullaa kilometrikorvaukset, mutta silti se kirpaisee "kivasti", silleen syvältä tiättekste... EMM
- 0
GRI = Scheiße
EMM
- 0
!http://teknika.1g.fi/Miksaukset/1337.jpg!
1337 = trolol
EMM
- 0
Aamulla taas vaihteeks aikaseen lähteä tampereen suuntaan..
EMM