- 6
Forum - Off-topic
Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa
En haluisi asua Suomessa.
- 0
Ylempi..
Mutta itte asun nyt alle 6000:n asukkaan kaupungissa.. ja no, matkaa "keskustaan" on 1,5km. Matkaa Tampereelle tms. 100km. Että itte haluaisin asua lähempänä suurempaa kaupunkia, mutta sen laitamilla.
- 0
Täällä kenenkään oo pakku asua...
- 0
Ei olekkaan. Suunnitelmissa kyllä lähteä heti kun on siihen oikea paikka. :)
Itse oon asunut 22 vuotta Lahdessa, 10kk Heinolassa ja nyt 2,5 vuotta Helsingissä. Viimeinen on eniten minun makuuni. Löytyy sopivasti virikkeitä ja aktiviteetteja.
Jyväskylää miettinyt joskus, ehkäpä sinne tulee vielä joskus muutettua.
- 0
Räyhä mees muuttaa varmaa 3,5 kuukaudeks britteihin jos saa koulunsa käytyä hyvin ja pääsee työhaastattelusta läpi (Se tehdään mun koululla englanniksi tietenkin). Eli suomeks on tarkoitus lähteä työssäoppimaan britteihin 2014.
- 0
Finski fani wrote: Elä ny Tuusulaan muuta. Ei siellä oo ko autokauppoja. =POon asunu siellä melkein 2 vuotta, mutta muutin takas ääsjokeen. Autokauppoja kyllä löytyi aika paljon. Siellä niitä katsellessa kului hyvin aika, kun ei ollut muuta tekemistä. // Ennen Tuusulaa asuin melkein puolivuotta Vantaalla.
- 3
Onx tuo Helsinki joku Jyväskylän slummialue?
En mä tajua..
No, mää kumminkin haluaisin asua maalla..
- 2
Maalla.
NOTTA RISTUS
- 0
Maalla tottakai.
Jesm0lle terveisiä, Corsa pelittää, koska rallittaan?
- 0
Olen jo pitkään haaveillut Helsingin keskustassa asumisesta! Valmistun tradenomiksi näillä näkymin ensi vuonna ja valmistumisen jälkeen voisin jopa harkita sitä, että asuisin muutaman vuoden keskustassa vuokralla. Toisaalta jos tyytyisi kaupungin vuokra-asuntoihin niin vuokra olisi puolet halvempi :D