- 3
Forum - Finnish Racing League
Tallia vailla
Mut yksitttäis talleilla saadaan luultavasti enemmän eri merkkisiä koslia ruutuun.
- 2
Nikde wrote: Taas palaan tähän kysymykseen. Miksi immeiset ajaa yksin omalla tiimillä? Nytkin ilmottautuneista tiimeistä n. puolet on "yksityisiä". Lyökeepä "viisaita" päitänne yhteen ja yhdistäkee voimanne.Ei oo pakko jos ei taho.
- 0
Oisko Supratiimissä vapaata paikkaa?
Ei ole sponsorirahoja talliin tulossa.
- 1
Pitkin hampain (villen kiristyksen takia) suostun ottaan talliin viel yhen kuskin joka haluaa kyllikkiä ajamaan... jos kiinnostaa paska tiimi, paska palkka, paskat tunet, paskat läpät sekä paska noin yleensäkkin. yv:llä voi kysellä paikkaa.
Paikka lunastettu. Otan osaa TTJK.
- 1
0_o
Mutta joo, mä heitän maalit sille joka ne tarvii. Mulle voi sit heittää vaikka privaa.
- 0
Morjens, tulokas kuski tallia vailla. Ajotaidot kohtalaiset??, enimmäkseen rivalssia ajellut ja vähän onlinea kokeillut. Tuunaus taidot menee ihan perstuntumalla, 2,06-2,07 aikoja ajoin sääntöjen mukaisella skyllellä.
- 0
Tänne mahtuu, mut autona on supra.
- 0
velliperse wrote: Tänne mahtuu, mut autona on supra.OK, mä tuun siihen talliin sit.
- 0
Tallipaikkaa vailla 8.kaudelle. Mieluiten nelivedolla ajaisin.
- 0
Jos ei pelkää pinkkiä mitsua, niin paikka on teidän.
MOOAR PINK CARS!!!
- 0
Kyllä turkulainen pinkillä mitsulla uskaltaa ajaa, nro 333.
- 0
Miehen puhetta Mr.333
Ja sitten muihin asioihin.
RGR:llä saattais olla tarvetta kuskille. Autovalinta vielä täysin auki.
- 0
PetuK wrote: Miehen puhetta Mr.333Ei sentäs, se on vaan turkulainen.
- 0
PetuK wrote: Miehen puhetta Mr.333 Ja sitten muihin asioihin. RGR:llä saattais olla tarvetta kuskille. Autovalinta vielä täysin auki.Nostetaan tämä nyt vielä esille.