- 0
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
1:06... ihan HIRVEEN hyvällä Åbel Äsdralla.
- 0
Istuimella 1.05.4xx. Ei ole hyvä tämä.
- 11
Ei muuta kuin managementtiin mukaan tekemään hommia.
- 9
Exami wrote: tasasen paskasti näyttää kaikki ajavan.. ei varmaan ainekaan johdu autosta.. katseet seuraavaa kautta kohti, toivottavasti saadaan seuraavaan kunnon autot :)Vähä turhaa nurinaa tämä kyllä jos ei ite laita tikkuakaan ristiin asioiden eteen. Pakkohan ei ole ajaa, eikä kenenkään oo pakko näitä järjestää. On tälle kaudelle kyllä mänizment tehny aika ison duunin ja mielenkiinnolla odotan et miten uudistukset toimii sarjassa. Autot ei oo ihan samalla viivalla, ainakaan tällä radalla, ehkä tilanne kääntyy toisin päin sitte toisella radalla, se selvii kauden mittaan. Ite oon ainakin kiitollinen mänizmentin työstä, ei mulla riittäis oma vapaa-aika tämmösiin panostuksiin. (Harmaalle rankkua jo ekaan kisaan, kivasti lipsahti pasca renkassarja alle!)
- 6
Ihme itkemistä tosiaan. Nikde yllä hyvin tiivistikin jo. Jos ei miellytä niin ei tarvitse ajaa tai sitten pistät oman sarjan pystyyn missä saat koittaa muiden miellyttämistä. Ihanasti.
- 4
Sivusta seuranneena sanoisin,notta hyvä/jännä on tämä systeemi.
Emmie siitä mitn tajua,mutta hyvä se on!
- 2
Sanoisin, että jos usealla autovaihtoehdolla lähdetään kautta ajamaan, niin on täysin mahdotonta, että autot olisivat prikulleen samantasoisia.
Onneksi nyt kuitenkin on tasoitusjärjestelmä, joka ainakin jossain määrin tasoittaa autojen suhteellisen pientä tasoeroa ja kuljettajien hiukan suurempaa tasoeroa.
Onhan sitä tasoeroa oikeassa elämässäkin tallien kaluston ja kuljettajien välillä.
Eikä oikeastikkaan aina ole mahdollista täysin itse valita millä kalustolla kauden ajaa.
Itse kuitenkin tykkään, että autovaihtoehtoja on useampia, se tuo lisäväriä kisoihin. Innolla odotan tulevaa kautta, vaikka avauskisa omalta osaltani jääkin väliin.
- 0
HAHA! kerranku menee ja kehuu autoa ni jengi kimpoile ku superpallot pitkin seiniä! autojen "suunnittelu" vaiheesta oonjo rummuttanu toisenlaisia autoja.. joten kai turha sanoa etten oo tikkuakaan ristiin laittanu... mutta taitaa olla väärpaikka turista vaan puhutaan niistä kierrosajoista.. paras tähän mennessä 1:04.409 :G
- 6
[offtopik]
Nopeesti selattuna sun rummuttaminen on ollut vain itkemistä autoista ja niiden etuvetoisuudesta ja siitä kuinka vammasta niitä on säätää. Mukaan on mahtunut myös hyvääkin, kuten filosofisointia kytkimen käytöstä sekä ei-niin-"tehokasta" pohdintaa vanhoista kisoista ja niiden mielenkiintoisista tapahtumista.
Olit sä tuolla n. 2kk sitten ollut ihan asiallinenkin ehdotusten kanssa.
Mutta oikeesti, lopeta turha itkeminen. Ei ole pakko ajaa jos ei autot/PI-tasotukset/säädöt/kytkimet tyydytä. Ei mulla muuta.
[/offtopik]
1:04.751
- 0
1.04.7 aika perus, pari kymppää lujempaa parhaalla.
^Tarttis tehrä jottain.^
- 0
1:05.579 (tobleton)
En tie jaksanko lähtee sitteskää koko sm:ään.. (ei oo motivaatiota -rahaa- hankkia Liveä)
Vinkki: Hyvä kierrosaika -> ota toble vikasta mutkasta.
- 0
Macela94 wrote: Vinkki: Hyvä kierrosaika -> ota toble vikasta mutkasta.Ei tohon vinkkiä tarvi, onnistuu ihan tahtomattaanki :D
- 0
Mä oon tasasen paska.1:06;xxx on aika.
- 2
On tää aika surullista. Fordilla pystyin parhaimmillaan 1.04.7xx:ään, mutta heti kun sain testimahdollisuuden kisan jälkeen kokeilla suoraan tehtaalta tullutta Megane (ilman säätöjä tietenkin), kellotin heti ekan 10 kierroksen aikana 1.04.4xx.
- 0
Mikäli nyt ymmärsin oikein tämän tasoitushomman.
*- SPORT 235*
*- Race Driveline*
Heitimpä tuossa uusilla osilla kolme nopeaa.
Hockenheim National 01:41.488
- 0
ProBale wrote: On tää aika surullista. Fordilla pystyin parhaimmillaan 1.04.7xx:ään, mutta heti kun sain testimahdollisuuden kisan jälkeen kokeilla suoraan tehtaalta tullutta Megane (ilman säätöjä tietenkin), kellotin heti ekan 10 kierroksen aikana 1.04.4xx.Aika turhaa suremista, etenkin jos muistat että joka ikisessä SM eventissäkin on iät ajat lukenut, että... Osallistuaksesi kilpailuun, täytyy seuraavien ehtojen täyttyä: * Olet virallisesti ilmoittautunut sarjaan määräaikaan mennessä. jne. jne. Aikaa ilmoittautumiseen, tiimin kasaamiseen ja sitä kautta auton valintaan oli reippaat puolitoista viikkoa eikä varmaan ihan täytenä yllätyksenä tullut muutenkaan että uusi SM-kausi on alkamassa. ;)
- 0
PI 508 SPORT 245
Hockenheim National, heitin 4 kierrosta:
01:40.780
- 2
Joo, mä oon itkuni itkeny. ei auta saatana :D
- 0
Vaikuttaa siltä että täälläkin pitää ihan homona testata ettei jää jalkoihin :D