Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Oletteko ladanneet ProModsin? Siinä on pohjoismaat mukana ja lisää on tulossa jatkossa.
Itse olen siitä pitänyt, on siinä vähän mukavaa vaihtelua ajella Ruotsissa tai Tanskassa. En ole jaksanut mitään etelä-eurooppa tai afrikka modeja ladata, tuo on hyvin riittänyt.
laitteleppas linkkejä niin kahtotaan, oon ite niin laiska etten jaksa ettiä mitään. jos se online joskus tähän tulee niin FRC porukassa survotaan sielä jonossa sitte kivasti menemään
Vastauksena käyttäjälle
KKNGS
KingPlayer10 wrote:
!http://cloud-4.steampowered.com/ugc/3280059407555204838/337D6D1DE51500DAE9E373B6DD6C38B98D089D88/!
Minä, zage, räyhä.
Tuo online vaikuttaa kyl jännältä, pitäsköhän kokeilla.
Meikän ModiVolle:
!https://www.worldoftrucks.com/gimg/view/0000000000048151.jpg!
Vastauksena käyttäjälle
KKNGS
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Pelkkiä puolikkaita? Melkosen tylsää.
Se taitaa tuo euroopan liikenne koostua niistä suurimmalti osin, tosin ois hemmetin päheetä päästä perruuttellee täyspitkää. rattipolin setillä :P
testailin eilen tuota multipläyerii, vaikutti kyllä ihan hauskalta, häätynee joku kerta tulla kokkeileen ku o enemmän aikaa ja ajella vaik kimpassa joku reitti.
Vastauksena käyttäjälle
HLR Juggernaut
HLR Juggernaut wrote:
Tästä sitte taustamusiikkia sinne...
Harmi vaan että kyseistä kaupunkia ei ole pelissä =(
Suomen kaupunkeja ovat väsäämässä tähänkin peliin mukaan. Helsinki, Tampere, Turku, Kuopio, Rovaniemi ainakin osui omiin silmiin kun asiaa tutkin, mutta ei nähtävästi 25 metrisiä yhdistelmiä tulossa. Ainakaan vielä.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Suomen kaupunkeja ovat väsäämässä tähänkin peliin mukaan. Helsinki, Tampere, Turku, Kuopio, Rovaniemi ainakin osui omiin silmiin kun asiaa tutkin, mutta ei nähtävästi 25 metrisiä yhdistelmiä tulossa. Ainakaan vielä.
Aito täyspitkä helsinki-oulu väli 2 kaistasta maantietä satunnaisine motaripätkineen ja ohituskaistoineen, sekä tietty kaikki suomen teillä liikennöivien urpojen keinoälykaksoset myös sinne.
vähäkö ois persiest.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Ei löyry tosiaan äkäslompoloa, eikä anterweppwniä =S