Euro Truck Simulator 2

DarkWarjo
/

Joo, en mä tässä ny oo pelaamaan tulossa :)

onko teil joku tessu/skype/tms. ?

meil o kaveriporukalla nykyää oma ts ja parit kanavat siel, sinnekki voi mennä (ja sitä siis saa käyttää myös vaikken mä ois mukana)

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Joo, en mä tässä ny oo pelaamaan tulossa :)

onko teil joku tessu/skype/tms. ?

meil o kaveriporukalla nykyää oma ts ja parit kanavat siel, sinnekki voi mennä (ja sitä siis saa käyttää myös vaikken mä ois mukana)

Meil on tää meiä oma Äijjät skype homma. Kingis tais sut jo sinne lisätä salaisesti kivasti, en tiiä.

DarkWarjo
/

okei, en o vaa tullu käyttäneeksi tota skypee pahemmin, pitäs kai opetella.

Aaperi001
/

Kahtelin poikien ets2 videoita niin, olihan tuo rekkakuskin poikana pakko ostoo. Kahotaan miten fanatecin kanssa innostuu pelloomaan.

Teknika1
/

Mulla kans tää peli alkutekijöis mut kivaaha tuo on. Melkonen zen iskee päälle kun tolla päästelee

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: tästä soimaan ja ajeleen.

//tännää kettää ajelemas?

Tääl ois äijjä porukka ajelomassa. Skypessä ollaa tällä hetkellä.

Lehtinenn
/

Löysin tuolta tuben puolelta useita erillaisia ohjeita multin asentamiseen, joten ajattelin kysyä teiltä vielä miten itse asennitte.....

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Lehtinenn

Lehtinenn wrote: Löysin tuolta tuben puolelta useita erillaisia ohjeita multin asentamiseen, joten ajattelin kysyä teiltä vielä miten itse asennitte.....

Latasin, avasin ja painoin asenna nappia. Simple as.....

KKNGS
/ /

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote:

Latasin, avasin ja painoin asenna nappia. Simple as.....

fök

Njoo, pistän tähän nyt sellasen "ETS2MP for Dummies"-ohjeen.

1: Mene tänne 2: Paina Download 3: Paina "Sign in through Steam" 4: Steam nimi ja salasana oikeisiin kohtiin ja sitten "Sign In" 5: Sitten painat siitä pitkästä punasesta palkista, ja se alkaa lataamaan sitä. 6: Kun oot sen ladannut, niin asennat sen, eli oikeestaan painat "next" koko ajan uudestaan vaan. 7: Kun on asennettu, käynnistät ASENNUSKANSIOSTA sen ETS2MP:n, muuten ei toimi.

Ja pitää siis olla ihan aito versio ETS:stä, ei muumilaaksoversioita.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: 7: Voit käynnistää myös pikakuvakkeesta työpöydältä jos siellä sillainen on. Toimii nykyisessä versiossa.

I FIX

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle Lehtinenn

Lehtinenn wrote: Kiitos vastauksista, tästä alkaa se rekkamiehen elämä....

Älä luota kehenkään :D Venäläisiin varsinkaan.

RennSportAMG
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Älä luota kehenkään :D Venäläisiin varsinkaan.

Jos näät ketää FRCeeltä tienpäällä

POIS, ALTA!

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG

Driver181 wrote:

Jos näät ketää FRCeeltä tienpäällä

POIS, ALTA!

Varsinki jos tullaan jonossa pikkutiellä vastaan.

El PiNk DeViL
/

Tää rekkapena yrittää tosta kingiksen linkistä ladata niin tulee teksti "Cannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again." Vaikka Steami accountin pitäis olla kyllä ihan julkisena :o Tosin en ihan varma ole koska steam on mulle uus juttu, tunnukset ehkä kuukauden vanhat jos sitäkään.. :D

Tän rekkapenan pitää päästä pelaamaan muutakin ku yksinpeliä!

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Tää rekkapena yrittää tosta kingiksen linkistä ladata niin tulee teksti "Cannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again." Vaikka Steami accountin pitäis olla kyllä ihan julkisena :o Tosin en ihan varma ole koska steam on mulle uus juttu, tunnukset ehkä kuukauden vanhat jos sitäkään.. :D

Tän rekkapenan pitää päästä pelaamaan muutakin ku yksinpeliä!

Niin että oletko ostanut sen ETS2:n Steamistä? Muuten ei passaa pelata.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Niin että oletko ostanut sen ETS2:n Steamistä? Muuten ei passaa pelata.

Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :D

DarkWarjo
/

El PiNk DeViL wrote:

Jos sul o kuitenki aito ETS pystyt liittään sen kyllä steamiin.

itellä originista ostettu ja se o linkattu steamiin ja pelaa multipläyeri

KKNGS
/

El PiNk DeViL wrote:

Joono, muumilaaksoversio ei toimi, yllättäen, mutta jos joku origin tai ets:n sivuilta ostettu versio on, niin pistät vaan steamiin sen saman sovellusavaimen ja se on sielä.

sjamy
/

Reilu 10h takana, mahtava peli, ulkoasu on kerrassaan upea! Crossfiren kanssa vaan on helvetillistä säätämistä.. No, se on sen arvoista. Pitänee huomenna testailla multiplayeriä.

RauhaMees
/

Odotas ku huomaat modien hienouden :P

Mutt joo jos ajosuraa multiplayeriin haluu ja räyhän seura kelpaa nii tää tulee mielellään ajeloo. Taitaa olla muutama muukin äijjä porukasta varmaa on ajo tuulella :)

Teknika1
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Odotas ku huomaat modien hienouden :P

Mutt joo jos ajosuraa multiplayeriin haluu ja räyhän seura kelpaa nii tää tulee mielellään ajeloo. Taitaa olla muutama muukin äijjä porukasta varmaa on ajo tuulella :)

oisko mitä nopeeta hyvien modien listaa antaa. mp-modi on ja asennettu mut ei o testaa ehtiny. mut oisko jotai muita "must have"-modei? :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.