- 6
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 5 - Säännöt
Kausi 5 aloitetaan piakkoin (4.11) neloskauden perään.
"Tällä":https://docs.google.com/document/d/1CVbh_d_8YqDKPVxMWVmGX41MFasbce5JBUIN2iSuwbA/edit mennään.
*KILPAILUKALENTERI*
4.11 Tsukuba Full
11.11 Suzuka East
18.11 Laguna Seca
25.11 Road Atlanta Short
2.12 Silverstone National
9.12 Hockenheim Short
16.12 Bernese Alps Club Reverse
2) B-lobbyn voittajalle 2p extraa, lobbyjen koko ei vaikuta enää.
3) Aika-ajossa *4 nopeaa kierrosta*
- 3
Ville valinnut auton?
E. Onko nyt painonhallinta oikein, vai PI luku väärä?
- 0
hulluseon wrote: Ville valinnut auton? E. Onko nyt painonhallinta oikein, vai PI luku väärä?E: Nyt pitäisi olla kohdillaan.
- 3
Exami wrote: Luin autovalinnan, huh onneksi on konsoli paskana, eikä viellä julkastu uutta xboxiaNo jaa. Vaikka tuossa ne kiihkotus pyörät on, niin minusta tämä Figutti on paljon lystimpi ajella kuin Lopus.
- 1
VilleK00 SM-kausi. Hyi saatana joku Punto.
- 5
Nikde wrote: VilleK00 SM-kausi. Hyi saatana joku Punto.Voit sie vaikka leikkiä että se on EG6. ^carcuun^
- 1
hulluseon wrote: Voit sie vaikka leikkiä että se on EG6. ^carcuun^No näin on! Läski pullamössö Fiiatti.
- 9
Edelleenkin sarjaa ajetaan ja *järjestetään* vapaaehtois voimin, ja pakko ei ole ajaa jos ei tahdo :)
- 1
Nyt on hyvä auto minä lähen ainakin ajamaan
- 0
Kyl maar minäkin ajamaan tuun.. Vaihteleva saattaa jälleen olla osallistuminen, tuppaa nuita kiireitä olemaan nykyään jopa sunnuntaisin.
- 0
Jos tämä kausi ei olisi niin ylä ja alamäkeä *:3*
- 0
Onko tarrojen kans minkälaisia sääntöjä?
Se että kilipailunumero pitää näkyä, mutta muuta?
- 0
TTJK107 wrote: Onko tarrojen kans minkälaisia sääntöjä? Se että kilipailunumero pitää näkyä, mutta muuta?Villek00:lta saa virallisen numerolätkän. Jossain vaiheessa. Eipä kai niissä muuta kummenpaa. Tiimin sisällä keskenään pääosin samanlaiset olis suotavaa olla. Eikä race-hengestä tietty haittaa ole, mutta oman maun mukaan loppuviimeks.
- 0
No mulla on jo jonkillaiset tarrotukset valamiina, että lisätään ne lätkät sitte jäläkikäteen.
Onko tarkkoja paikkämääritteitä niillä? Kunhan vain johonaki on?
- 0
TTJK107 wrote: Onko tarkkoja paikkämääritteitä niillä? Kunhan vain johonaki on?En ole nyt varma lukeeko säännöissä enään, mutta joskus luki että etuoveen kuuluisi. Ja kokoa ei saa muuttaa, eikä lätkää saa kääntää.. Ja saan valmiiksi nuo lätkät tällä viikolla, ja se löytyy mun storelta nimellä "f4sm5" tai pyytämällä sitä multa, tai joltain jolle oon jo sitten lähettänny :)
- 0
Nii, Salvatorek00 hoitaa ;)
- 0
varoitus. *TÄMÄ KIPPO KAATUU*
^kiwakitsmo^
- 0
Aivan välttävä auto ajella nuista rattaista huolimatta.
- 0
:(.