- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-Sarja, kotisivut
Nyt on css:llä skaalattu kuva pienemmiksi.
- 0
Ac3Way kirjoitti 28.03.2008 21:29:Eli tarkoitus on skaalata ne kuvankäsittelyohjelmalla lopuksi, tällä hetkellä ei tehdä niin. Saadaan nyt ensin kaikilta kuvat ja ensimmäinen kisa ohi..Ruato kirjoitti 28.03.2008 13:23: Noilla esittelysivuilla olevat kuvat voi olla pienempiä mutta pitäisin edelleen isot kuvat mukana. Eli, kun klikkaa kuvaa niin aukeaisi täyskokoinen kuva. Esim. kisatilannekuvia on varmasti ihan mielenkiintoista tarkastella vähän isompina.No jotain tämän tapaista olen hakenut mielessäni ;) Skaalaatteko html koodilla kuvat pienemmäksi vai pienennättekö kuvat kuvankäsittelyohjelmalla? Toivottavsti ymmärsitte, itsellä on ainakin vaikeuksia tajuta edellistä kysymystä.
- 0
Sivut näköjään alhaalla. En tiedä syytä, laitoin kurppak:lle jo viestiä, jotta saataisiin sivut takaisin online. Se on ainoa paikka missä ajantasaiset säännöt nähtävillä.
- 0
meinaskohan sivut toimii joskus aika usein ollu nurin
- 0
Nyt ne ainakin toimii.
- 0
millon päivittyy sivut :P ois kiva nähhä pistetilanteet :D ainiijoo ihmiset on töis :D pitää siis ootella
- 0
Eipä siinä taida ykkössarjan osalta paljoa olla näkemistä kun kaikki tietää, miten tuossa kisassa kävi. :P
Kieltämättä kakkossarjan tilanne ja tulokset kiinnostaisi.
- 0
no lähinnä pistetilanteet enemmänki tallien osalta kiinnostaa :P
- 0
Juu, päivitetään kun työt ohi jne.
Mutta kisarapsoja odotellaan kaikilta, jotka ei niitä vielä ole laittanut tulemaan. Tallikuvaukset ja kuvatkin puuttuu vielä joiltakin. Ei se voi olla niin iso homma ottaa muutama kuva ja kirjoittaa pari riviä! :)
- 0
Ja nyt löytyy tuloksia sivuilta..
Tarkistakaa, että meni oikein. :)
- 0
Nyt on vähän päivitelty ulkoasua.
- 0
Sisältöä päivitetty myös..
- 0
Ruato kirjoitti 02.04.2008 08:01: Sisältöä päivitetty myös..Siellä on virhe noissa Tsukuban kisan tuloksissa. Kummankin 1-sarjan välierän tulokset on samasta välierästä. Myös oman välierän aika-ajon tulokset on väärät. Itse olin ainakin omalla kuvaruudulla toiseksi nopein. Tosin heti maaliin tulon jälkeen herjasi dirty disciä ja piti käynnistää poksi uudestaan, jonka takia tosiaan lähdin viimeisestä ruudusta.
- 0
Daysavior kirjoitti 02.04.2008 08:05:Kyllä, näköjään samat nimet molempien välierien tuloksissa. Huomasin, että kakkosvälierän tuloksia ei ole mainittu missään. Muistatko ulkoa tai muistaako joku muu? Nuo aika-ajojen ajat otin suoraan Northg7:n kilpailun mukana olleesta kommentista.Ruato kirjoitti 02.04.2008 08:01: Sisältöä päivitetty myös..Siellä on virhe noissa Tsukuban kisan tuloksissa. Kummankin 1-sarjan välierän tulokset on samasta välierästä. Myös oman välierän aika-ajon tulokset on väärät. Itse olin ainakin omalla kuvaruudulla toiseksi nopein. Tosin heti maaliin tulon jälkeen herjasi dirty disciä ja piti käynnistää poksi uudestaan, jonka takia tosiaan lähdin viimeisestä ruudusta.
- 0
Tuonne webstersivuille vaikka Info-sivulle, voisko laittaa lyhyttä tietoa management-ryhmästä, ketä he ovat ja mahdollisesti lyhyet yhteystiedot?
- 0
Pistetaulukossa jos painaa kisakalenteria, tulee virhe ilmoitus. Siellä on väärä osoite: se on http://www.mtr-vuokraamo.net/forza-liiga/sarja2t/ ja pitäisi olla http://www.mtr-vuokraamo.net/forza-liiga/sarjat2/ :p
- 0
...
- 0
Mudinski kirjoitti 09.04.2008 12:52: Eihän Ace voittanut Tsukubaa ???Voitinhan :)
- 0
Prkl, geisha team tippui kakkossijalle... :P Ens kisassa sit kaksoisvoitto Ac3!
- 0
Prkl... Katsoin väärää sarjaa...