- 4
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 6 - Pisteet
"Täältä löytyvät!":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmRZm42JAtV1dFgtbHREQU1OcHRORWZxSFZRTzdfVVE#gid=0
- 0
Päivitetty Motegin jälkeen.
- 0
Ja ens viikolla ohitetaan tuo ketunkolo porukka, vai mitä?
- 0
hulluseon wrote: Ja ens viikolla ohitetaan tuo ketunkolo porukka, vai mitä?Mä luotan suhun.. ei mitää paineita.
- 0
DarkWarjo wrote: Mä luotan suhun.. ei mitää paineita.Nyt, Warjo on sinulla näytön paikka!! Aina viikon huonoin Team Kamikaze Drifting & Racing-kuljettaja joutuu näytön paikkaan, jossa viikon huonoin on viikon huonoin.
- 0
Jees, Ny PGR pitää paletin kasassa ja ittesä ekalla sijalla...
Miten musta tuntuu, et tän pitäs vaikuttaa eniten muhun itteeni?
- 2
Tallipisteissä näyttäs olevan tiedossa taas entistäkin tiukepi ja tasasempi vääntö. Eikä toi kuskienkaan taulukko kovin suurta hajontaa näytä tuottavan vielä. Tulee jännä kausi, taas! :)
- 0
Nikde wrote: Tallipisteissä näyttäs olevan tiedossa taas entistäkin tiukepi ja tasasempi vääntö. Eikä toi kuskienkaan taulukko kovin suurta hajontaa näytä tuottavan vielä. Tulee jännä kausi, taas! :)Tästä mitään tiukkaa tule. Jimmy lupas ajaa podiumille lopuissa kisoissa ja sie siellä jo oletkin, niin eiköhän tää oo jo taputeltu :P Ei vaan, täytyy koittaa, jos jotain tukea pystyis tarjoamaan tässä kamppailussa. Vähän pahalta vaan näyttää sen suhteen. Taas :) Mukavatahan tuo on, jos mestaruuksista veivattais loppuun saakka ja mahdollisesti vielä useampien tahojen toimesta. Toivotaan parasta!
- 3
oisko mitään ideaa heittää tonne pistetaulukoihin, edes tallien kohalle, että millä autolla tiimi ajaa?
- 0
Päivitys suoritettu Atlantan jälkeen.
- 2
Motegin jälkeiset flashbackit päällä joten en löydä mistään mitään kohtaa jossa voisi ilmoittautua seuraavaan kisaan joka on...???...Fukushima?
- 0
Suzukahan se on. Oon siitä tolle ilmovastaavalle koittanu jo "huuvvella".
- 0
Ilmoitukset tulilla, saa ilmoittautua :)
- 1
*PÄIVITETTY SUZUKAN JÄLJILTÄ*
- 2
Saako taulukon laskemaan automaattisesti huonoimman tuloksen jokaiselta pois tohon 6/7 sarakkeeseen? Hahmottuis todellinen sarjatilanne helpommin. Nyt tasapisteissä TFF:n kanssa :)
- 1
Nikde wrote: Saako taulukon laskemaan automaattisesti huonoimman tuloksen jokaiselta pois tohon 6/7 sarakkeeseen? Hahmottuis todellinen sarjatilanne helpommin. Nyt tasapisteissä TFF:n kanssa :)Onks näin et huonoin tulos pois, uus juttu mulle.
- 0
Rusty McSteele wrote: Onks näin et huonoin tulos pois, uus juttu mulle.Juuri näin.
- 0
Muggelo päivitetty.
/ ja jivekin lisätty jo
- 0
ootha sie nopee :)
- 0
Pisteet Nääscaarin jälkeen päivitetty.