Forum - Finnish Racing League

F4SM Kausi 8 - Tuumailut

djrunkkari

djrunkkari 21.08.2013

  • 1
THE FRC wrote: Aika-ajoissa 3 nopeaa
HUH HU!
savulohi

savulohi 21.08.2013

  • 1
Aamukaffella culcee aina lujiten, 2.27.173. Ehdotan kilpailuajankohdan aikaistamista 10 tunnilla. :)
KKNGS

KKNGS 21.08.2013 (edit 21.08.2013)

  • 1
Ainoa ongelma tässä radassa on seinät saatana. Siihen suoralle kun tullaan niin tuo evo tykkää puskea "pikkasen", ja yleensä seinä tulee vastaan. Tuo 2:29 oli semmonen haamuaika jota en varmaan koskaan enää tule saamaan, nyt mennyt tasasta 2:30.
savulohi

savulohi 21.08.2013 (edit 21.08.2013)

  • 0
Koitas sipasta taakse vähintään 87-88% voimasta ja lukko jonnekin luokkaa Acc 90% / Dec 85%, edestä molemmat nollille. Vakaajissa on näissä vehkeissä 1.00 / 40.00 aina hyvä lähtökohta. e. Jos / kun perä tulee noilla säädöillä jarrutuksissa rinnalle, niin Dec-lukon ja takavakaajan asetusta pienentelet pikkuhiljaa niin kauan että alkaa totella.
hulluseon

hulluseon 21.08.2013

  • 0
savulohi wrote: Koitas sipasta taakse vähintään 87-88% voimasta ja lukko jonnekin luokkaa Acc 90% / Dec 85%, edestä molemmat nollille. Vakaajissa on näissä vehkeissä 1.00 / 40.00 aina hyvä lähtökohta.
Maku asioita, sano musti kun kuppiaan nuoli. Parin kauden takainen Skyline ei toiminut sinne päinkään minun ajamana, mitä niillä sinun säädöillä. Puski hieman liikaa ja painon siirtoa en saanut toimimaan nopeissa mutkissa kunnolla. Mutta kultainen sääntöhän on, että hyvä säätäjä saa huonostakin autosta nopean, mutta huono kuski ei pärjää edes niillä hyvillä säädöillä.
savulohi

savulohi 21.08.2013

  • 0
Eli siis et saanu niitä minun säätöjä toimimaan omaan käbälään vai mitenkä päin? Ujosti hämmentävä on tuo sinun lause tuossa. "Parin kauden takainen Skyline ei toiminut sinne päinkään minun ajamana, mitä niillä sinun säädöillä." Mutta juu, makuasioita nämä myös osittain on ja ajotyylistä riippuvaisia. Ite yritän pitää ajon mahdollisimman "pyöreänä" ja äkkiliikkeet minimissä, jarrutan esim. paljon aikaisemmin ja rauhallisemmin kuin moni(mitä kisoissa oon seurannu), tavoitteena notta kaasulla ollaan jo hyvissä ajoin ennen apexia. :)
hulluseon

hulluseon 21.08.2013

  • 0
savulohi wrote: Eli siis et saanu niitä minun säätöjä toimimaan omaan käbälään vai mitenkä päin? Ujosti hämmentävä on tuo sinun lause tuossa. "Parin kauden takainen Skyline ei toiminut sinne päinkään minun ajamana, mitä niillä sinun säädöillä."
En saanut toimimaan niitä säätöjä kivasti. Omat räpläykset oli sekunnin, jopa puolitoista nopeammat kuin.
savulohi wrote: Ite yritän pitää ajon mahdollisimman “pyöreänä” ja äkkiliikkeet minimissä, jarrutan esim. paljon aikaisemmin ja rauhallisemmin kuin moni(mitä kisoissa oon seurannu), tavoitteena notta kaasulla ollaan jo hyvissä ajoin ennen apexia. :)
No, tämäpä sitten onkin se suurin ero, joka voi eroa selittää. Itse jätin jarrutuksen mahdollisimman myöhäiseksi ja käänsin jopa liiankin jyrkkään mutkiin sisään (Dragseillä sulaa etuset tämän takia).
savulohi

savulohi 21.08.2013

  • 1
Jep näinhän se oli, muistinkin just että niin sie kommentoit jo sillon. ^ps.^ !http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2008/12/topperitwrong_01.jpg! :)
hulluseon

hulluseon 21.08.2013

  • 0
!http://1.bp.blogspot.com/-87IeBZaMZMI/UGsTTKl9TiI/AAAAAAAAB2E/mCtm4XRXM9M/s200/monkey-tongue+out.JPG!
TTJK107

TTJK107 21.08.2013

  • 0
Kivasti koitin Lanceria, 1.32 ja parantamisen varaa on aika palijo, lähinnä linjat kusee ku Kronoksen letkut. Eli vähä kokoajan jostaki hitusen pirraa tai sitte räjähtää kerrasta. Eli mahiksia on autonpuolesta alle 1.30, se vain että saavutetaanko se, on eri asia.
bizarretrip

bizarretrip 21.08.2013

  • 1
Dragseillä kannattaa pitää hyvin smoothit linjat! Cadillacilla ensitestit Sedonassa 2:25.xxx.
TTJK107

TTJK107 21.08.2013

  • 0
bizarretrip wrote: Dragseillä kannattaa pitää hyvin smoothit linjat! Cadillacilla ensitestit Sedonassa 2:25.xxx.
Onnea voittajalle!
savulohi

savulohi 21.08.2013

  • 0
bizarretrip wrote: Dragseillä kannattaa pitää hyvin smoothit linjat! Cadillacilla ensitestit Sedonassa 2:25.xxx.
Et vois oikeammassa olla. Arvelinkin että noita luokkia tulee olemaan vikkelät ja varmat takavetomiähet, näin pitkällä pätkällä tulee eroa väkisinkin.
KKNGS

KKNGS 21.08.2013

  • 0
savulohi wrote: Et vois oikeammassa olla. Arvelinkin että noita luokkia tulee olemaan vikkelät ja varmat takavetomiähet, näin pitkällä pätkällä tulee eroa väkisinkin.
Sanoppa sitten tuo toiseen kertaan kun ajetaan Road Americalla.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.08.2013 (edit 21.08.2013)

  • 0
bizarretrip wrote: Dragseillä kannattaa pitää hyvin smoothit linjat! Cadillacilla ensitestit Sedonassa 2:25.xxx.
Jaahas sitä näköjään pitää alkaa reenamaan :D /Lexus meni mukavasti 02:27.3. -Bemari ei tuntunu yhtään niin hyvältä ajettavalta. Joko en osaa säätää sitä taikka sitten siinä on vaan niin helvetin huonosti pitoa. Varsinkin ekassa mutkassa lähtee pito alta, mutta Lexus tuntu pitävän ihan hyvin.- Täytyy vielä tutkailla säätöjä. //No nyt pääsin Bemmilläkin samaan aikaan, mutta Bizarresta jäädään vielä kauas eikä todennäköisesti hirveästi lähemmäs pääse. Täytyy katsella miten pääsen nelikolla ihan muuten vaan.
TTJK107

TTJK107 21.08.2013

  • 0
Miten musta tuntuu että vaikka kuinka oon kironnu nelikkoja ja uhonnu että ei enää yhtää kautta nelikolla, niin taas löytää ittensä ajamasta sellaasella...
savulohi

savulohi 22.08.2013 (edit 22.08.2013)

  • 2
hulluseon wrote: !http://1.bp.blogspot.com/-87IeBZaMZMI/UGsTTKl9TiI/AAAAAAAAB2E/mCtm4XRXM9M/s200/monkey-tongue+out.JPG!
hulluseon wrote: Itse jätin jarrutuksen mahdollisimman myöhäiseksi ja käänsin jopa liiankin jyrkkään mutkiin sisään (Dragseillä sulaa etuset tämän takia).
Apinakin ymmärtää, että jos renkaat on tehty suoraan ajettavaksi, niin niillä kannatta sillon ajaa mahdollisimman suoraan. ^thihihihi...tirsk... yön yli nukuin mutta en malttanu olla... sfori... thihihihh^ Asiaan. Hyvä tämä bizarre kun tuli kirittämään, luulin jo että auto oli aivan hyvä mutta piti alkaa vielä räpläämään. Mulla oli täysleveät renkaat aiemmin mut vaihdoin eteen pari napsua kapeammat(muistaakseni +2) notta sai race-laatikon ja vähän jerccua lisää. Melkein sekka lähti, nyt 2.26.330 ja tilaa on vielä -kun- jos osuu. Nyt rupee vaan etupää lämpiämään ja kulumaan mutta täytyy koittaa säätää enimpiä pois.
KKNGS

KKNGS 22.08.2013

  • 0
Luulin jo oppineeni ajamaan... Empä luule enää.
RauhaMees

RauhaMees 22.08.2013

  • 0
bizarretrip wrote: Cadillacilla ensitestit Sedonassa 2:25.xxx.
Joo moro mä lopetan!
Nikde

Nikde 23.08.2013

  • 2
Mitä ne jo treenaa täällä? Törkeetä!

Write a post

Sign in to post a post.