- 6
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 11 - Säännöt
_Vaikka väki SM:n parista tuntuu vähenevän, tarjotaan halukkaille toki ajettavaa!_
*KAUDEN 11 KALUSTO*
Honda Fit Sport '09
Hyundai ix20 '11
Scion xD '09
Seat Ibiza Cupra '09
Vauxhall Corsa VXR '09
Max PI: 485
Min kg: 1050
*Pakolliset*
* RollCage RACE
* Drag Tires
*Kielletyt*
* Conversiot
* Forza- ja Sport-aerot
- 2
Kilpailukalenteri
16.3 Sedona Club Reverse
23.3 Indianapolis GP (Sunrise)
30.3 Hockenheimring Short
6.4 Tsukuba Full
13.4 Sunset Full Reverse
20.4 Bernese Club
27.4 Camino Viejo Extreme (Sunset)
- 0
Warattu
- 0
pikatarkistus... Minä en näe siivistä mainintaa. tarkoittaako tämä että olisivat sallittuja?
- 0
HLR Juggernaut wrote: pikatarkistus... Minä en näe siivistä mainintaa. tarkoittaako tämä että olisivat sallittuja?Hyvä havainto. Eivät ole, unohtui tuosta ohjeesta.
- 0
ootsää ny vittu tosissas näiden autojen kanssa...
- 1
KingPlayer10 wrote: ootsää ny vittu tosissas näiden autojen kanssa...kykykyll se ny taitaa olla tosissaan. Eco autoilu nääs valtaa virtuaali piiritkin...
- 1
KingPlayer10 wrote: ootsää ny vittu tosissas näiden autojen kanssa...Kyllä munmielestä Puntokausi oli kyllä ihan hauska, siitä en tiiä kuinka hauskoja nämä on.
- 1
KingPlayer10 wrote: ootsää ny vittu tosissas näiden autojen kanssa...Ihan hyviä autoja ovat.
- 5
Petun valinta on jo tehty
- 2
hulluseon wrote: Petun valinta on jo tehty? !http://i2.minus.com/j2Sp0MAOmhq3u.jpg! (kuva otettu joskus vuonna 2012)
- 0
En vielä paljoo testaillu, mutta veikkaan että honda saattaa olla mun suosikki...Seat ja Vauxhall omassa listassa niitä jotka eniten kiinnostaa.
- 0
Noniin.
- 2
Mukavaa vaihtelua kisakalenterissa. Ei oo hetkeen suurinta osaa näistä ajettukkaan :)
- 0
Camino Viejo Extreme
*OO SHIIIET*
- 1
djrunkkari wrote: Camino Viejo Extreme *OO YEEAAAAHHH*I fix!
- 2
drag queen tires... fu! ;)
- 2
Ei ees huomaa näillä kinnereillä et ois drag renkaat alla.
- 2
nou exkiusees. fu ;)
- 1
hulluseon wrote: Petun valinta on jo tehtyHehhehhee, kyllä se oli toi "hondamies" joka sen olis tahtonut...