- 0
Forum - Finnish Racing League
F4SM - Sekalaista
Halloota vaan kaikille.
Toivottavasti on ollut antoisa kesä ja taas edes vähän ajointoa löytyisi väeltä!
Ennen kisailuun liittyviä asioita ilmoitamme, että management koostuu nykyisellään tageista: *DonRandom*, *HLR Juggernaut* ja *PetuK*
- 0
Ja mitä mahdolliseen kisailuun tulee...
Syksy kovasti koittaa puskea päälle ja ajateltiin, että jos vielä SM-sarjaa tai jotain CUP-kisailua saisimme FM4:n merkeissä aikaiseksi.
Syyskuun viimeisenä sunnuntaina olis ajatus aloittaa, mutta onko niitä ajajia enää? Kertokaa, kertokaa.
- 2
Jos vaan henki pihisee niin mukana ollaan.
- 1
Ekaan en pääse, mutta jatkossa ehottomasti mukana.
- 2
Mukana ollaan.
- 2
Kyl vaan niin kauan kun liveä riittää.
- 2
Mun tuskin tarvii vastata, mutta mukanahan sitä ollaan.
- 0
Tässäkö kaikki?
- 2
Pitkä tauko edessä ja armeija loppuukin just sopivasti paria viikkoa ennen, joten ajaminen maittais taas.
- 3
Vois kokkeilla pitkästä aikkoo.
- 0
Jåå.
Sit vaan vielä. Saatais ny edes yli kymmeneen tää määrä :)
- 2
Mukana :)
- 1
PetuK wrote: Jåå. Sit vaan vielä. Saatais ny edes yli kymmeneen tää määrä :)Kyllä niitä alakaa valumaan, täs on kuukausi aikaa. e: ps. Ei sitä Onea kukaan osta, nelosessa on publat täynnä brittejä jotka on sen ostanu mutta vääntää nelosta koska vitonen on säkki. Sanovat.
- 3
Olen in.
- 0
Voin ainakin tulla maalaa autoja :) Ja ehkä ajaa jopa kisan tai pari :D
- 0
savulohi wrote: Kyllä niitä alakaa valumaan, täs on kuukausi aikaa. e: ps. Ei sitä Onea kukaan osta, nelosessa on publat täynnä brittejä jotka on sen ostanu mutta vääntää nelosta koska vitonen on säkki. Sanovat.Auto tonttiin, bumppi nollille ja ei mitään mahista pärjätä ku se ei toimikkaan. ja tehoakin pitäs uskaltaa laittaa ku ei voi luottaa siihen että kaikki grippiin ja sitte mennään /cry Mut joo se on myönnettävä etten usko FM5 olevan yhtä "pitkäikänen" Koska vähemmän rataa ja autoja. mutta toisaalta aiheeseen FM5 on oma topicci ni en sen enemäpää tässä aiheesta juttele.
- 1
Kyllähän sitä vois yrittää keretä ajamaan, ei välttämättä kaikkia mutt yritetään.
- 0
Laskinko jo 12. Lisää, lisää ;)
- 1
djrunkkari wrote: Olen in.
- 0
Muuten kyl olis mukava ajella mut ei jaksa yhen kisan takia alkaa säätämään autoja... Live loppuu kuun vaihteessa, ja täl hetkellä on kyllä parempiakin rahankäyttökohteita kun live... :(