- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarja Kausi 2: Ennakkoilmoittatuminen, ei sitova :)
Mukana ollaan, tälläkertaa hieman aktiivisempi tallikaveri hakusessa.
- 0
Draghar kirjoitti 27.05.2008 18:02: Mukana ollaan, tälläkertaa hieman aktiivisempi tallikaveri hakusessa.Joo mie voisin ? Itselläkin tarkoituksena ajella ensi kaudella vähän enemmän kisoja, jos ei sitten kausi ala keskellä kesää. Vois laittaa tallille sitten jonkun hienon nimen esim. DaDa-racing.
- 0
mukana, iipposen tallikaverina
- 0
Mun ja Raabin Reikäpää Reising etsii kolmatta kuskia tiimin ykkös pilotiks.
- 0
Alustavasti täältäkin nousee karvainen käsi!
- 0
Täältäkin nousee käsi, mutta ei ehkä ihan niin karvainen xD
Auto/talli: Ihan sama mikä, tällä hetkellän Rx-7 Spirit R ja tallia etitään.
- 0
jupe kirjoitti 02.06.2008 18:14: Täältäkin nousee käsi, mutta ei ehkä ihan niin karvainen xD Auto/talli: Ihan sama mikä, tällä hetkellän Rx-7 Spirit R ja tallia etitään.Jos kiinnostaa olla häviäjien tiimissä, niin sillon K&M Racing on oikea valinta :P
- 0
Jos joku vielä on ilman tallia niin mun ja Raabin tiimiin mahtuu yks kuski. Auton saa valmiiks rakennettuna, säädettynä ja maalattuna.
- 0
Sain jo paikan knoivarilta.
- 0
knoivari kirjoitti 04.06.2008 16:57: Jos joku vielä on ilman tallia niin mun ja Raabin tiimiin mahtuu yks kuski. Auton saa valmiiks rakennettuna, säädettynä ja maalattuna.onkos paikka vielä auki?
- 0
Daysavior kirjoitti 05.06.2008 09:22:Paikka on ikävä kyllä täytetty.knoivari kirjoitti 04.06.2008 16:57: Jos joku vielä on ilman tallia niin mun ja Raabin tiimiin mahtuu yks kuski. Auton saa valmiiks rakennettuna, säädettynä ja maalattuna.onkos paikka vielä auki?