Forum - Finnish Racing League

SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )

Finski fani

Finski fani 01.06.2008

• 0
Kurpalle---> Ei tarvii lisää ruutia autoon kun näilläkin voittaa helposti! ^_~
cervelinho11

cervelinho11 01.06.2008

• 0
Finski fani kirjoitti 01.06.2008 15:20: Kurpalle---> Ei tarvii lisää ruutia autoon kun näilläkin voittaa helposti! ^_~
Hoohoohoo kovat on puheet pojjjaalla
kurppak

kurppak 01.06.2008 (edit 01.06.2008)

• 0
Draghar kirjoitti 01.06.2008 14:42: Jos nyt kurppak mennään sovituilla säännöillä.
Enhän mä tässä nyt oltu sääntöjä muuttamassa. Jotain tolkkua niiden kisojen järjestämiseenkin. Miten tarkastaa, että kaikilla on se alle 300 kW tehoa. Se, että joku ne kattoo replaystä on vaan niin järjetön idea. Eikä toi raja nyt ole todellakaan edes tiukka. Edit: Jossain vaiheessahan haluttiin mahd. tasaisia autoja...
Mudinski

Mudinski 01.06.2008 (edit 01.06.2008)

• 0
kurppak kirjoitti 01.06.2008 16:06: Miten tarkastaa, että kaikilla on se alle 300 kW tehoa. Se, että joku ne kattoo replaystä on vaan niin järjetön idea.
Miten niin "Järjetön idea" ? Korkeintaan 5min menee siihen että laittaa RePlayn päälle ja jokaisen kilpailijan kohdalla painetaan X... Finski -> alle 230Kw :O Tulee ongelmia Nyyrburingissä :D
Finski fani

Finski fani 01.06.2008 (edit 01.06.2008)

• 0
Mudinski --> Voipi olla, mutta jos nyrre on sarjan vika kisa niinkuin ykkös kaudella, niin silloinhan minä ja makau ollaan jo varmistettu niin yksilö- kuin tallikohtainen mestaruus!!! Hah hah haa! Kuka sanoi että liika itsevarmuus on pahasta? =) ^_^ XD ; ) lOl Pienenä esteenä voi olla että mulla kun live ei tahdo pysyä päällä, vaan se potkii mut koko ajan ulos livestä. mitään ongelmia ei oo sisäänkirjautumisen kanssa, vaan voin heti liven katkettua kirjautua sisään... Jos jollain olis jotain ehdotuksia tähän asiaan liittyen, niin kaikki otetaan vastaan. Ja tämähän alkoi kun sain boksin neljättä(vai viidettä? menny jo laskuissa sekasi..) kertaa takasi saksasta. En ole koskaan säätänyt mitään netti asetuksia vaan heti alusta asti alkoi pelittämään kun vaan pistin johdon kiinni. Joten nyt hatuttaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 01.06.2008

• 0
Finski fani kirjoitti 01.06.2008 18:48: Mudinski --> Voipi olla, mutta jos nyrre on sarjan vika kisa niinkuin ykkös kaudella, niin silloinhan minä ja makau ollaan jo varmistettu niin yksilö- kuin tallikohtainen mestaruus!!! Hah hah haa! Kuka sanoi että liika itsevarmuus on pahasta? =) ^_^ XD ; ) lOl Pienenä esteenä voi olla että mulla kun live ei tahdo pysyä päällä, vaan se potkii mut koko ajan ulos livestä. mitään ongelmia ei oo sisäänkirjautumisen kanssa, vaan voin heti liven katkettua kirjautua sisään... Jos jollain olis jotain ehdotuksia tähän asiaan liittyen, niin kaikki otetaan vastaan. Ja tämähän alkoi kun sain boksin neljättä(vai viidettä? menny jo laskuissa sekasi..) kertaa takasi saksasta. En ole koskaan säätänyt mitään netti asetuksia vaan heti alusta asti alkoi pelittämään kun vaan pistin johdon kiinni. Joten nyt hatuttaa.
Koita tehdä sieltä optionsista se connection test pari kertaa se muistaakseni auttaa ainakin joissain ongelmissa.
kurppak

kurppak 02.06.2008

• 0
Mudinski kirjoitti 01.06.2008 16:30:
kurppak kirjoitti 01.06.2008 16:06: Miten tarkastaa, että kaikilla on se alle 300 kW tehoa. Se, että joku ne kattoo replaystä on vaan niin järjetön idea.
Miten niin "Järjetön idea" ? Korkeintaan 5min menee siihen että laittaa RePlayn päälle ja jokaisen kilpailijan kohdalla painetaan X... Finski -> alle 230Kw :O Tulee ongelmia Nyyrburingissä :D
Sillon on jo liian myöhäistä.
Draghar

Draghar 02.06.2008

• 0
kurppak kirjoitti 02.06.2008 05:53: Sillon on jo liian myöhäistä.
Tottakai rikkomusta seuraa jonkinlainen rangaistus..
kurppak

kurppak 02.06.2008

• 0
Draghar kirjoitti 02.06.2008 06:24:
Ajaa muutaman ekan kierroksen vähän löysemmällä kaasulla. Mitä pahaa siinä välissä 224 kW-298 kW on. Kyllä jokaisen auton tohon saa.
Draghar

Draghar 02.06.2008

• 0
kurppak kirjoitti 02.06.2008 07:52: Ajaa muutaman ekan kierroksen vähän löysemmällä kaasulla. Mitä pahaa siinä välissä 224 kW-298 kW on. Kyllä jokaisen auton tohon saa.
Mitä pahaa siinä alustavassa säännössä on, jonka mukaan autossa saa olla korkeintaan 300 kW:tia, ja minimiä ei ole määritelty? Sun ei oo pakko ryhtyä tarkastamaan niitä tehoja replaysta, joten siitä ei sulle koidu ylimääräistä työtä.
kurppak

kurppak 02.06.2008

• 0
Koska niitä tehoja ei voi luotettavasti tarkistaa siitä replaystä. Tehorajat oli alunperin meikäläisen idea, nyt vain täsmensin sitä.
RaabForRehab

RaabForRehab 02.06.2008

• 0
kurppak kirjoitti 02.06.2008 09:35: Koska niitä tehoja ei voi luotettavasti tarkistaa siitä replaystä. Tehorajat oli alunperin meikäläisen idea, nyt vain täsmensin sitä.
Mitenkä sitä ei voi luotettavasti tarkistaa?
kurppak

kurppak 02.06.2008

• 0
RaabForLife kirjoitti 02.06.2008 09:38:
kurppak kirjoitti 02.06.2008 09:35: Koska niitä tehoja ei voi luotettavasti tarkistaa siitä replaystä. Tehorajat oli alunperin meikäläisen idea, nyt vain täsmensin sitä.
Mitenkä sitä ei voi luotettavasti tarkistaa?
Perustelkaa nyt ees oma kantanne. Ja ajatelkaa asiaa ennekun kirjotatte mitää. Miks aina jonkun pitää olla jotain pientäkin asiaa vastaan. Ei niillä 298:lla ja 300:lla kW:lla ei oo eroa kuin 2 kW ja se on vähän. Homma helpottuu sen ansiosta huomattavasti.
Draghar

Draghar 02.06.2008

• 0
Mullahan on tässä koko työpäivä aikaa kirjoitella omia mielipiteitäni :) Tehot on todella helppo tarkistaa telemetriasta, katsoo vain mikä on korkein tehomäärä mikä telemetriassa näkyy. Minimi tehoraja häiritsee sellaisia kuljettajia joilla on kevyet autot, ja tehoa ei välttämättä tarvitse olla 224 kW:tia vauhdi takaamiseksi. Jos sinulla silti on joku välttämätön tarve muuttaa tehoraja, niin sopii se minulle. Huomioitavaa on kuitenkin, että jos tekniikkaa ei saa sarjan aikana muuttaa, niin joutuu niistä replaysta ne tehot jokatapauksessa tarkastamaan.
kurppak

kurppak 02.06.2008

• 0
Miksei saisi autoja muutella kesken kautta. Telemetriastakaan ei voi nähdä täysin todenmukaisia tietoja.
Draghar

Draghar 02.06.2008

• 0
Enemmistö on ollut sitä mieltä, että auton teho pidettäisiin vakiona koko kauden ajan, sen sijaan painoa, renkaita yms saisi muutella jos haluaa. Tehoa on helppo valvoa telemetrian kautta, koska auton hetkellinen teho näkyy sieltä muistaakseni 0,1 kW:tin tarkkuudella. Ps. Voisi olla välillä sinun vuorosi perustella esittämäsi väitteet ja mielipiteet.
Mudinski

Mudinski 02.06.2008

• 0
kurppak kirjoitti 02.06.2008 07:52:
Draghar kirjoitti 02.06.2008 06:24:
Ajaa muutaman ekan kierroksen vähän löysemmällä kaasulla. Mitä pahaa siinä välissä 224 kW-298 kW on. Kyllä jokaisen auton tohon saa.
Kuka ajaa löysällä kaasulla jos kilpailaan ? Lähdössä sen huomaa samantien... ja juuri niinkuin draghar sano perustele kantasi...
TeroKortelainen

TeroKortelainen 02.06.2008

• 0
Tässä olen kyllä kurppak:n kanssa samaa mieltä, että tuo peliin sisäänrakennettu tehoraja helpottaisi elämää, kun lobbyyn vain lyötäisiin sovitut sääntökriteerit. Nyt kun mun boksi on ollut huollossa, niin en ole päässyt tsekkaamaan, että saako tuon vuosimallisäännön tuolla tavalla suoraan valittua, mutta ainakin moottorin sijainti ja vetotapa onnistuu. Tämän vuoksi tuo 224 kW-298 kW olisi toimintaa helpottava, kun "laitonta" autoa ei saisi valittua lainkaan. Tietysti jos päädytään siihen, että jotkut siivet ovat pakollisia tai että osia ei saa vaihtaa kesken kauden, niin tämä menettää merkityksensä. Mutta mun mielipide on, että parasta olisi, jos kaikki rajat saataisiin suoraan pelin lobby-optioista...
Mudinski

Mudinski 02.06.2008

• 0
TeroKortelainen kirjoitti 02.06.2008 11:24: Tässä olen kyllä kurppak:n kanssa samaa mieltä, että tuo peliin sisäänrakennettu tehoraja helpottaisi elämää, kun lobbyyn vain lyötäisiin sovitut sääntökriteerit. Nyt kun mun boksi on ollut huollossa, niin en ole päässyt tsekkaamaan, että saako tuon vuosimallisäännön tuolla tavalla suoraan valittua, mutta ainakin moottorin sijainti ja vetotapa onnistuu. Tämän vuoksi tuo 224 kW-298 kW olisi toimintaa helpottava, kun "laitonta" autoa ei saisi valittua lainkaan. Tietysti jos päädytään siihen, että jotkut siivet ovat pakollisia tai että osia ei saa vaihtaa kesken kauden, niin tämä menettää merkityksensä. Mutta mun mielipide on, että parasta olisi, jos kaikki rajat saataisiin suoraan pelin lobby-optioista...
Olet oikeassa... se helpottaisi mutta jos ihan oikeasti jollakin on alle sen 224Kw niin sillon ei onnistu...
TehBigBunny

TehBigBunny 02.06.2008

• 0
2000 ja uudempaa ei saa valittua lobbyyn. Etumoottorin ja takavedon saa. __Mielestäni__ ton tehorajan voisi ottaa käyttöön mutta vain jos kaikki suostuu 300kW on kuitenkin ollut kokoajan se määrä mikä on ollut ainoana rajana alarajaa ei ole missään vaiheessa mainittu. Sen tehon tarkistaminen on niin pirun helppoa että mä ainakin lupaan tarvittaessa katsoa ne kaikista kisoista jossa itse ajan. Se että joku jää kiinni teholla kikkailusta on kyllä aika nolossa tilanteessa joten luulisi että porukka miettii kolmannenkin kerran ennen kuin yrittää jotain sellaista. Kun vielä määrätään siitä kunnon rangaistus ( vaikka x2 kisassa saavutetut bojot ).

Write a post

Sign in to post a post.