Forum - Finnish Racing League

Sarjalle uudet kotisivut.

b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 06.06.2008

• 0
Tarviiko tuohon sivuille niin sanottua banneria? Vai onko se jo tekeillä? Btw. rekkasin itteni foorumille.
kurppak

kurppak 06.06.2008 (edit 06.06.2008)

• 0
Kyllä, pohja ja itse logo. Logo läpinäkyvä png-tiedosto (se osa, joka jää itse logosta yli).
kurppak

kurppak 06.06.2008

• 0
Vaikka sivut eivät ole läheskään valmiit, voitaisiin keskustelu siirtää sarjan omien sivujen foorumille.
DiddFIN

DiddFIN 06.06.2008

• 0
Tässä tulee auttamattomasti mieleen, että miten voisin auttaa tässä kohtaa. Voisin alustavasti tutkia, josko saisin raapaistua teille sivutilan pystyyn esim. osoitteeseen forzaracingclub.com/sm tms. Myöhemmin voisin näpräillä SM-liigan tarvitsemat talliesittelyt, pistetilanteet, kisakalenterit jne. suoraan FRC:hen. Tällä hetkellä aika on "hieman" rajallinen, joten sivutila varmaan kelpaisi aluksi...?
Draghar

Draghar 06.06.2008

• 0
^^Olen myös sitä mieltä että tuo voisi olla hyvä idea, onhan koko sm-sarja lähtöisin juuri näiltä sivuilta. Se myös helpottaisi että näiden sivujen kautta voisi hoitaa kaiken sarjaan liittyvän, keskustelut, pistetilanteet, ilmoittautumiset, ja muun aiheeseen liittyvän.
kurppak

kurppak 07.06.2008

• 0
DiddFIN kirjoitti 06.06.2008 19:47: Tässä tulee auttamattomasti mieleen, että miten voisin auttaa tässä kohtaa. Voisin alustavasti tutkia, josko saisin raapaistua teille sivutilan pystyyn esim. osoitteeseen forzaracingclub.com/sm tms. Myöhemmin voisin näpräillä SM-liigan tarvitsemat talliesittelyt, pistetilanteet, kisakalenterit jne. suoraan FRC:hen. Tällä hetkellä aika on "hieman" rajallinen, joten sivutila varmaan kelpaisi aluksi...?
Auts, tuli hitusen liian myöhään. Pysytään nyt ainakin tällä hetkellä tuolla arkku.netissä kun olen sinne jo textpatternin ja phpBB:n asentanut. Muutenkin hommaa tuli eilen tehtyä suhteellisen runsaasti. Itse sivusto on jo melkein loppusuoralla. Ainakin se on varmaa, että FRC ja nuo uudet sivut ovat tiukasti kiinni toisissaan. Keskustelualuetta voi siis jo nyt ruveta käyttämään. Mites sitten noille vanhoille sivuille sitten tehdään?
kurppak

kurppak 07.06.2008

• 0
Koittakaa nyt jo rekisteröityä sinne sarjan viralliselle foorumille.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 11.06.2008

• 0
joku voisi postata kotisivujen osoitteen, niin kaikki löytäisivät sinne. itsekään en muista osoitetta, enkä onnistunut löytämään sitä, koska se oli kerran mainittu jossain topikissa, joka ei liity kotisivuihin.
TehBigBunny

TehBigBunny 11.06.2008

• 0
Nipsuhuuli kirjoitti 11.06.2008 10:17: joku voisi postata kotisivujen osoitteen, niin kaikki löytäisivät sinne. itsekään en muista osoitetta, enkä onnistunut löytämään sitä, koska se oli kerran mainittu jossain topikissa, joka ei liity kotisivuihin.
http://forza-liiga.arkku.net/foorumi/
DiddFIN

DiddFIN 21.06.2008

• 0
Kuten tuolla toisaalla tuli aloitettua, mietin parhaillaan miten pystyisin tarjoamaan SM-sarjalle tarvittavat sivut FRC:n kautta. Eli yksinkertaisimmillaan luon sivupohjat kisakalenterille, pistetaulukoille, talleille jne. ja annan päivitysoikeudet jollekin tai joillekin teistä. Tarvitsen ainakin seuraavaa tietoa: - Ketkä teistä haluavat päivittää sivustoa? - Lista sivuista mitä tarvitaan (esim. kalenteri, osallistujat, pistetaulukot jne.)?
EvoBobber

EvoBobber 21.06.2008

• 0
- kisakalenteri - kuski-/talliesittelyt - kuskeille ja talleille pistetaulukot Eiköhän nuo ole ne tärkeimmät? Kisaraporteista voidaan mun mielestä luopua, eivät suurempaa suosiota tainneet viime kaudella saavuttaa?
Mudinski

Mudinski 21.06.2008

• 0
EvoBobber kirjoitti 21.06.2008 19:40: - kisakalenteri - kuski-/talliesittelyt - kuskeille ja talleille pistetaulukot
Kyllä noi on tärkeimmät asiat.
kurppak

kurppak 22.06.2008

• 0
DiddFIN kirjoitti 21.06.2008 19:33: Kuten tuolla toisaalla tuli aloitettua, mietin parhaillaan miten pystyisin tarjoamaan SM-sarjalle tarvittavat sivut FRC:n kautta. Eli yksinkertaisimmillaan luon sivupohjat kisakalenterille, pistetaulukoille, talleille jne. ja annan päivitysoikeudet jollekin tai joillekin teistä. Tarvitsen ainakin seuraavaa tietoa: - Ketkä teistä haluavat päivittää sivustoa? - Lista sivuista mitä tarvitaan (esim. kalenteri, osallistujat, pistetaulukot jne.)?
Jos php on tuttu, jos vain mahdollista, niin voisit kehittää jonkin simppelin pisteidenpäivitys-järjestelmän. Ite oon ainakin mukana.
kurppak

kurppak 24.06.2008

• 0
Poistan edellisen kauden sivut, jos ketään ei vastusta. Aikaa kaksi päivää.
DiddFIN

DiddFIN 24.06.2008

• 0
kurppak kirjoitti 24.06.2008 19:08: Poistan edellisen kauden sivut, jos ketään ei vastusta. Aikaa kaksi päivää.
Missäs osoitteessa ko. sivut oli? Voisin ottaa ne säilöön, jos jossain vaiheessa tulee FRC:n puolelta tarvetta kauden tietoihin tms...
kurppak

kurppak 25.06.2008

• 0
mtr-vuokraamo.net/forza-liiga Navigaation rikoin vahingossa, enkä jaksanut korjata.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.08.2008

• 0
kurppak kirjoitti 25.06.2008 06:36: mtr-vuokraamo.net/forza-liiga Navigaation rikoin vahingossa, enkä jaksanut korjata.
"Tässä on pienet zydeemit alkuun.":http://hallfors.pp.fi/SMSARJA Kun ei 'tarvii' ajaa niin jäi ylimääräistä aikaa.
Ac3Way

Ac3Way 25.08.2008

• 0
Ihan näppärän näköiset sivut. Jotain yleistietoa sarjasta ja ehkäpä säännöt myöskin olisi hyvä olla. Mun mielestä ei sinne muuta tarvitse, parempi pitää simppelinä. Käydään ne keskustelut jatkossakin täällä. Nyt töihin->
Hookkis

Hookkis 25.08.2008

• 0
Mun mainiota menopeliä ei näy :D Olit laittanu mun sladikuvan heti etusivulle ;)
RaabForRehab

RaabForRehab 25.08.2008

• 0

Write a post

Sign in to post a post.