- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen
Tänne teijän on turha ilmoittautua.
Ilmoittautumiset sarjan omalle foorumille (forza-liiga.arkku.net).
- 0
okei pitääpi muuttaa tota ilmottautumista... boksi alko pitämään melko villiä ääntä, eikä nyt ihan heti jaksa alkaa soittelee tukeen. no kattoo nyt vielä.
asian kehittyessä ilmottelen...
- 0
kurppak kirjoitti 18.06.2008 07:45: Tänne teijän on turha ilmoittautua. Ilmoittautumiset sarjan omalle foorumille (forza-liiga.arkku.net).Jääny aika hiljaseks toi foorumi.
- 0
Finski fani kirjoitti 19.06.2008 18:57: okei pitääpi muuttaa tota ilmottautumista... boksi alko pitämään melko villiä ääntä, eikä nyt ihan heti jaksa alkaa soittelee tukeen. no kattoo nyt vielä. asian kehittyessä ilmottelen...No nyt on boksi täysin nuusan tuuskana. SM- sarja taitaa taas jäädä välistä... Näkyillään livessä muutaman viikon jälkeen!
- 0
Mikäs siellä piti ääntä ? Tuuletin ? Kovalevy ?
- 0
Mudinski kirjoitti 20.06.2008 15:04: Mikäs siellä piti ääntä ? Tuuletin ? Kovalevy ?Kaipa se oli tuo kovalevy. Hirveetä raksutusta. Säikähin iha ku se alko. No ei sitä enää kuulunu ku sen sammutin, mutta sen jälkeen ei pelit pyöriny enää... Esim Forzassa kävi niin että pelin pistäessä sisään näky ekaks normaalisti pikkusella ne kopiosuojattu tekstit, vai mitä ne on, ja sen jälkeen vaan musta ruutu... No ne tuopi mulle pahvilaatikon viikon sisällä mihin mä sitte tungen boksin muuntajan ja johdot... Näköjään taas niillä uus käytäntö. sais vaan käyttää enemmän aikaa boksin vikojen selvittämiseen, kuin uusien boksien lähettelytapoihin.
- 0
Talli: K&M Racing (kurppak, markki)
Raato: Nissan 350Z R -07
Tehot: Tarkistan telemetriasta
Siivet: Kaikki löytyy.
Väri: Punainen.
Auton arvo: 100 000 000
Ajotaito: Korvaamaton.
- 0
kurppak kirjoitti 30.06.2008 13:27: Talli: K&M Racing (kurppak, markki) Raato: Nissan 350Z R -07 Tehot: Tarkistan telemetriasta Siivet: Kaikki löytyy. Väri: Punainen. Auton arvo: 100 000 000 Ajotaito: Korvaamaton.Talli: K&M Racing (kurppak, markki) Raato: Nissan 350Z R -07 Tehot: 295.5kW ja 470.6 N Siivet: Kaikki löytyy, myös se takapuskuri. Väri: Punainen. Auton arvo: 100 000 000 Ajotaito: Korvaamaton.
- 0
Talli: FRC F1 Team (Miqqe, BezaFIN)
Auto: Jaguar XK Coupe
*Kolmoskuskin paikka vapaana, jos joltain vielä talli ja auto puuttuu*
- 0
Talli: Pieni yksityistalli
Kuski: JuhohFin
Auto: Valitsematta
Tehot: ??? kW ja ??? N
Siivet: Päättämättä.
Väri: Puna-musta
Todennäköisesti en pääse moneenkaan kisaan mukaan huonosti sopivan ajankohdan vuoksi. (su. klo 18-21.30 ainoa vakioaika viikossa jolloin en pääse mukaan)
- 0
JuhohFin kirjoitti 03.07.2008 21:44: Talli: Pieni yksityistalli Kuski: JuhohFin Auto: Valitsematta Tehot: ??? kW ja ??? N Siivet: Päättämättä. Väri: Puna-musta Todennäköisesti en pääse moneenkaan kisaan mukaan huonosti sopivan ajankohdan vuoksi. (su. klo 18-21.30 ainoa vakioaika viikossa jolloin en pääse mukaan)Kannattaisiko liittyä johonkin talliin (2. tai 3. kuskiksi ) saisit ainakin auton selville ?
- 0
Talli: Rispekt-reising
Kuskit: Evobobber ja Ac3way
Auto: Ford Mustang
Tehot: 300kW ja ???kW (muuttunee vielä...)
Värit: Mustavalko-oranssi
Motto: Rispekt is not kiven it is teiken
PALKATAAN HEIKKOLAHJAINEN KOLMOSKUSKI JOKA EI HYPI MUIDEN TALLIN J
- 0
Pitää tarkistaa noi kW ym. muut. Saatta kyllä kauden avauskisa jäädä väliin futiksen takia. Tallin nimi voisi olla vaikka Team Hårley Taavitson :D
E. Mikä miun numberi is now? 04112535125...eiku Joko on päätetty numerosysteemistä? Mulle ainakin ykkönen kelpaa ;)
- 0
Ac3Way kirjoitti 04.07.2008 08:55: Pitää tarkistaa noi kW ym. muut. Saatta kyllä kauden avauskisa jäädä väliin futiksen takia. Tallin nimi voisi olla vaikka Team Hårley Taavitson :D E. Mikä miun numberi is now? 04112535125...eiku Joko on päätetty numerosysteemistä? Mulle ainakin ykkönen kelpaa ;)http://www.forzaracingclub.com/fi/forum/12/157/#post36 36. vastaus, pakko käyttää noita koska porukka ei ole ilmoitellut tallejaan/kuskejaan. Sä olet #16
- 0
tein oman topikin noista niin ei tartte aina etsiä...
- 0
Miqqe kirjoitti 03.07.2008 18:30: Talli: FRC F1 Team (Miqqe, BezaFIN) Auto: Jaguar XK Coupe *Kolmoskuskin paikka vapaana, jos joltain vielä talli ja auto puuttuu*Hyppään jaggen rattiin, jos vielä kerkiää tallia vaihtamaan?
- 0
Tulee ehkä vähän myöhään, mutta onko mikään E46-Bemulla ajava tiimi ilman kolmoskuskia? Rahoituskuviot menivät uusiksi ja tällä hetkellä olen tarttumassa yksityisen Momo-tiimin tarjoukseen...
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 06.07.2008 14:07: Tulee ehkä vähän myöhään, mutta onko mikään E46-Bemulla ajava tiimi ilman kolmoskuskia? Rahoituskuviot menivät uusiksi ja tällä hetkellä olen tarttumassa yksityisen Momo-tiimin tarjoukseen...tero sai kenkää myyrikseltä?
- 0
Noi yhdet kierot kun ei vielä mukamas tiedä, millä autolla lähtevät matkaan ;-)
Tai siis eivät ole ainakaan mulle kertoneet...
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 06.07.2008 14:15: Noi yhdet kierot kun ei vielä mukamas tiedä, millä autolla lähtevät matkaan ;-) Tai siis eivät ole ainakaan mulle kertoneet...No ei taida tulla paljoa pisteitä kun auto piti ilmiottaa jo pari päivä sitten. Reilua touhua pojilta ei riitä että ovat ennakkosuosikit pitää vielä pihdata auton tietojakin. Ei muuta kuin pisterangaistusta. Ja myyrikselle piiskaa.