- 0
Forum - Finnish Racing League
Kausi 3., tallit
Täällä vaikka kootusti keskustelut 3.kauden tallien muodostamisista, mahdolliset kuskihaut, yms. keskustelut.
Tallissa saa olla 1-3 kuskia.
Virallisille kisasarjaan ilmoittautumisille tehdään oma selkeä ketjunsa, johon ilmoitetaan vain tallin tietoja threadin helppolukuisuutta ajatellen.
Säännöt kokonaisuudessaan julkaistaan, omaan ketjuunsa, sitten kun ne ovat viimeistellyt.
---
Team
- 0
kirves kirjoitti 02.11.2008 21:24: Mulle ainakin sopii. Kai pisteet menee 3. kaudella niin, että kahdelle parhaalle pisteet? Ihan vaan, että olisi meidänkin tallilla jotain mahdollisuuksia taistella paremmista sijoista. E: puhuin tietenkin tallipisteistä.Meinaatko että otetaan North x2 :D Miulla on viela kolmevuotista sopimusta jäljellä 1 vuosi ja optiovuodet päälle. Seuraavaksi te saatte päättää auton. Mie ajan sillä minkä valitsette.
- 0
Mites pommac racing?
- 0
kirves kirjoitti 02.11.2008 21:24: Mulle ainakin sopii. Kai pisteet menee 3. kaudella niin, että kahdelle parhaalle pisteet? Ihan vaan, että olisi meidänkin tallilla jotain mahdollisuuksia taistella paremmista sijoista. E: puhuin tietenkin tallipisteistä.Jep. Vain tallin kahden parhaan kuljettajan pisteet kerryttävät tallipisteitä.
- 0
K&M Racingilla tulee kyllä kilpuri vaihtumaan. En vielä kerro mihin.
- 0
Vielä ei ole tallia, mutta olen jo kysynyt knoivarilta ja raabilta, mutta pääsy niiden talliin ei ole varmaa. Jos on puutetta kuskista (ja olette kiinnostunut musta), niin ilmoitelkaa vaan :)
- 0
hookkis112 kirjoitti 02.11.2008 21:31: Mites pommac racing?Mää pysyn pommacissa mutta nipsu vissiin lähtee? Mites on hookkiksen kanta ;) e: jos jään yksin pommacciin niin voisin tehdä kokonaan uuden tallin :)
- 0
Yksityisrahoitteinen BMW Momo RT koki totaalisen taloudellisen takinkäännön ja näin ollen toiminta on toistaiseksi jäissä...
- 0
Mät Lokin värit pysyvät sarjassa *__ainakin__* yhden kuljettajan voimin. Täytyy tarkastella sopimuksia tässä kun kerkee :D
- 0
IIPPONEN kirjoitti 03.11.2008 13:48:Mä voin jäädä mut me ei olla enään pommac? Auto myöskin vaihtuu?hookkis112 kirjoitti 02.11.2008 21:31: Mites pommac racing?Mää pysyn pommacissa mutta nipsu vissiin lähtee? Mites on hookkiksen kanta ;) e: jos jään yksin pommacciin niin voisin tehdä kokonaan uuden tallin :)
- 0
Itse osallistun kauteen, mutta RandomRacingTeamilla ei ole varaa ajattaa enää kahta autoa, joten olen ainoa kuski. Myös orastava inttikomennus saattaa vaikuttaa taustalla. Luonnollisesti dominoin toki niitä kisoja missä ajan, mutta luultavasti se ei riitä mestaruuteen
- 0
cervelinho11 kirjoitti 03.11.2008 20:25: Itse osallistun kauteen, mutta RandomRacingTeamilla ei ole varaa ajattaa enää kahta autoa, joten olen ainoa kuski. Myös orastava inttikomennus saattaa vaikuttaa taustalla. Luonnollisesti dominoin toki niitä kisoja missä ajan, mutta luultavasti se ei riitä mestaruuteenMitä?? Vetäytyykö Joensuun rehtori eläkkeelle?
- 0
Ei vaan saa potkut :D No ei vaiskaan, intti vaan vie sen verran aikaa, että mielestäni parempi ajella yksin
- 0
cervelinho11 kirjoitti 03.11.2008 20:45: Ei vaan saa potkut :D No ei vaiskaan, intti vaan vie sen verran aikaa, että mielestäni parempi ajella yksinNo mitäs jos me intti-pojat oltais samassa tiimissä? Mulla on autokin jo valmiina ja erittäin hyvä onkin! =)
- 0
Finski fani kirjoitti 03.11.2008 21:24:"Team Harmaissa" ?cervelinho11 kirjoitti 03.11.2008 20:45: Ei vaan saa potkut :D No ei vaiskaan, intti vaan vie sen verran aikaa, että mielestäni parempi ajella yksinNo mitäs jos me intti-pojat oltais samassa tiimissä? Mulla on autokin jo valmiina ja erittäin hyvä onkin! =)
- 0
Jos jollain kiinnostusta ruveta tiimi kaveriksi nii ottakee yhteyt..
- 0
jupe kirjoitti 04.11.2008 21:11: Jos jollain kiinnostusta ruveta tiimi kaveriksi nii ottakee yhteyt..Ota riski ja rakastu riftaajaan.
- 0
Jahas täällä sitä vielä valvotaan..
Nyt ollankiin jo Mudinskin kanssa suunnittelemassa tallia, että se siitä rakastumisesta :D
- 0
Sitä mietitään, koska MINUSTA ei olisi kyllä hyötyä Splätille ja Dragharille. Pelkkää haittaa kun törmään ja rikon toisen auton :D Joten Mät Lokki jatkaa ilman Mudinskia.
Mä oon iha pihkas Jupeen XD
- 0
Jep, nuorta rakkautta ilmassa. Mutta minä ja Iipponen ollaan talli.