- 0
Forum - Finnish Racing League
Kausi 3., tallit
Oisko missään tallissa tilaa ? Ois mukava päästä ajeleen vaikka tuskin läheskään jokaiseen kisaan en pääse mukaan.
- 0
Itsekkin tarvitsen tallia.
- 0
Mun ja Iipposen kanssa pääsee kolmas kuski. Katsotaan nyt mikä tulee autoksi. Yksi hyvä ehdokas joka ei enään ole se Honda :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 12.11.2008 19:11: Mun ja Iipposen kanssa pääsee kolmas kuski. Katsotaan nyt mikä tulee autoksi. Yksi hyvä ehdokas joka ei enään ole se Honda :DMikä se teidän ehdokas on? Tai mitäköhän mä edes kyselen, kun hookkis ei kuulemma halua mua talliin..
- 0
Kuka tollasta sano :D
- 0
- 0
Kuin salaisena kakkureseptinä pidetään autovalintoja :)
Vielä on hyvää aikaa ennen aloituskisaa, n.2vk, etsiä ja sopia tallipaikoista, sekä varmistaa voimassaolevat sopimukset. Viime tinkaan ei kuitenkaan kannata jättää autonkaan valintaa, ellei parin viimeisen ilmoittautumispäivän aikana pidä omia endurance-testinkiä.
Osittain ainakin tästä ketjusta, sekä muista kautta koskevista ketjuista voi tunnustella potentiaalisten kuskien määrää. "Kartoitusäännestyksiin" vastasi ainakin 24 kiinnostunutta.
Ilmoittautuminen tulee näillä näkymin päättymään paria päivää ennen kauden aloituskisaa, ja alkamaan ensi viikosta. Tarkat pvm:t ja ilmoittautumisohjeet laitetaan kyllä sitten esille. Nou hätä.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 12.11.2008 19:35:
- 0
Ihan läpällä oon voinu sanoa koska oot niin hyvä :D Tottakai pääset , jos vain haluat.
- 0
Voisin ilmoittaa, että en ole enää "kuskimarkkinoilla", koska löysin jo tallipaikan.
- 0
Eikö kukaan haluaisi minua talliinsa?
- 0
JasxaFIN kirjoitti 14.11.2008 13:04: Eikö kukaan haluaisi minua talliinsa?Laita kirveelle viestiä sielä ainakin taitaa olla tallipaikka vapaana.
- 0
Team MadCroc hakee kuskia!!!
- 0
TehBigBunny kirjoitti 08.11.2008 09:08:Onko näissä paikoissa tullut mitään vastakaikua?Nipsuhuuli kirjoitti 08.11.2008 09:02: Jos muillakin on halukkuutta, niin tätähän voisi mainostaa, jotta saataisiin vielä enemmän uusia kuskeja.Mä laitoin jo viestin livegamerssin sivulle ja päivitin threadin fm2.netissä. Jos tiedätte muita mahdollisia paikkoja niin laittakaa ihmeessä mainosta.
- 0
Northg7 kirjoitti 16.11.2008 20:55:fm2.netissä on ollut aihe tästä sarjasta jo pitkään. Livegamerssissa ei nyt tullut sen enempää kyselyitä, ehkä joku on sieltä löytönyt tiensä tänne.TehBigBunny kirjoitti 08.11.2008 09:08:Onko näissä paikoissa tullut mitään vastakaikua?Nipsuhuuli kirjoitti 08.11.2008 09:02: Jos muillakin on halukkuutta, niin tätähän voisi mainostaa, jotta saataisiin vielä enemmän uusia kuskeja.Mä laitoin jo viestin livegamerssin sivulle ja päivitin threadin fm2.netissä. Jos tiedätte muita mahdollisia paikkoja niin laittakaa ihmeessä mainosta.
- 0
Joku voisi käydä nostamassa ketjun ja mainostamassa Livegamersissa.
- 0
Meikäläisellä vois olla kiinnostusta joinata johonkin talliin.. mikäli vaan mahdollista privalla vaan yhteyttä ;)
- 0
Joku vois tarjota mulle tallipaikkaa. Kaikkiin kisoihin en tule osallistumaan, mutta parhaani teen yrittäessäni olla aktiivinen.
Jos johonkin vielä mahtuu ja huollitaan niin laittakaa vaikka viestiä.