- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarja Kausi 3: Pistetilanne
[linkki http://forza.figgy.eu/index_files/pisteet2.html]*Kuljettajat*
1 Nipsuhuuli
- 0
Tuolla tallipisteiden kohdalla kun lukoo kuljettajat, niin sieltä puuttuu Miqqe. Ja IL3 on vaan tallipäällikkö :)
- 0
Jes, näin on näppylät.
- 0
Päivitetty Tsukuban jälkeen.
- 0
Onneksi kärkipaikka säilyi vaikka eilinen oli semmoista spedeilyä:) Oli vielä ihan hirvee krapulakin vielä...
- 0
Eikö EvoBobberin olisi kuulunut saada tästä kisasta 35 p. (taulukossa 38)?
- 0
HYS! :D
- 0
Sielä ylempänä oli kaksi jotka jäi ilman pisteitä kun eivät startanneet.
- 0
hups.
- 0
tasaisen varmaa ajoa mulla. kummastakin kisasta 29 pojoa... ja silti myyris on melkeen mun eellä vaikse on ajanu vaan yhen kisan
- 0
miun tallipisteet uupuu ja samoten puutun sijoituksista :P
- 0
Myyris kirjoitti 15.12.2008 20:38: miun tallipisteet uupuu ja samoten puutun sijoituksista :PEt enää.
- 0
Vaadin vielläkin 16. Sijan pisteitä Tsukubasta! sillä mut pistettiin ulos kisasta vasten mun omaa tahtoani.. mun puolesta olis saanu heivata hiuksista vittuun ne joilla ei yhteydet toiminu mun kanssa! joten tallille + mulle pisteitä tulemaan perkele!
- 0
Samalla voidaan viedä sulta ne pisteet tuplana poies, koska se oli kisan vaikeuttaminen...
- 0
Exami kirjoitti 18.12.2008 17:58: Vaadin vielläkin 16. Sijan pisteitä Tsukubasta! sillä mut pistettiin ulos kisasta vasten mun omaa tahtoani.. mun puolesta olis saanu heivata hiuksista vittuun ne joilla ei yhteydet toiminu mun kanssa! joten tallille + mulle pisteitä tulemaan perkele!Kyllä se taitaa olla niin, että jos sinä olit ainoa kenellä ei toiminut yhteydet muiden kanssa yksiin, niin sä jäät silloin pois. Kolme vai neljä eri tyyppiä yritti laittaa inviä mutta ei onnistunut. //e: Mänizmentti tehkööt päätöksen..
- 0
Tulkoon siis seuraavasta kisasta kolarikerta.. vituttaa tommonen et pistetään kisasta pihalle ja ei anneta edes sen finaalin viimesen paikan pisteitää.. 1 niistä yhteysvikasista vammasista lens muutenki kisan aikana hiuksista vittuun joten jäi kaiketi enään 1 kenen kanssa ei toiminu yhteys?! vitustako minä tiedän tais niillä muilla olla waret päällä..
- 0
Oikea toimintatapahan tässäkin olisi ottaa asiallisesti managementtiin yhteyttä, foorumilla vittusaatanan huutelu ei paljon asiaa edistä...
- 0
Jos on tuollainen ongelma niin kannatta yrittää vaihtaa hostia. Auttaa lähes jokaiseen tapaukseen. Tietenkin jos hostin vaihto mahdollista.
- 0
Aika moneen tilanteeseen auttaa myös se, että NAT-tila on open. Eli se kannattaa tarkistaa.
- 0
Siitähän se on siis kiinni, mutta jotkut eivät välttämättä osaa laittaa sitä Open-asentoon.
Edit: Kun se täytyy Modeemista säätää.