- 0
Forum - Finnish Racing League
Kausi neljä
- 0
Onkos vielä tullut mitään päätöksiä tulevan kauden autosta/autoista?
- 0
Eiköhän se tule olemaan yksi malli sovituilla lisäosilla. Ilmoitetaan varmaan hyvin pikaisesti, tässä on ollut vähän muuta päällä.
- 0
Mun ehotus jota on jo muutaman jätkän voimin testattu ja todettu hyväksi olisi:
Honda Type R vm.2004
Moottori:
Race putkisto, race imusarja ja street nokat.
Handling:
Kaikki muut race paitsi alusta ja kallistuksen vakaajat sport.
Renkaat:
Race Avonit maksimi leveydellä mutta vanteet vakio kokoisina.
Näillä osilla autosta tulisi A801 ja mukava ajettava.
Korinosista ei saisi käyttää forza osia ja muistakin pitäisi hieman tarkemmin sopia etteivät tekisi autoihin liian suurta eroa. Sama myös vanteissa eli voisi katsoa vannemalleja jotka painavat saman verran +/- 2kg joista sitten jokainen voisi valita omansa.
Näin autoissa olisi säädettävissä vain rengaspaineet, vaihteet, lukko ja jarrut. Tämä lisäisi varmasti tasaisuutta ja vähentäisi säätämistä. Antaisi paremman mahdollisuuden pärjätä niille jotka eivät osaa/ehdi säätää.
- 0
Muuten ihan okei, mut eiks toi oo DLC auto?
- 0
BBT:ltä tullaan kaudelle 4 ehkä 2 tiimin voimin.. :)
- 0
Ei ole DLC.
- 0
Otetaan mieluummin se vitoskoppanen Golf GTI. Se se vasta on mukava peli.
- 0
Toi TypeR ois siitä hyvä, että sil on ajettu suomessa ratasarjaa IRL.. Ois oikee SM-sarja niinkös.
- 0
Kaikki käy kunhan ei ole DLC-auto..
- 0
Jos tulee hajontaa autotoiveiden suhteen, niin voi miettiä äänestystä. Tällöin saadaan enemmistön toivoma auto. Eiköhän näihin lähes kaikkiin etuvetoihin saa sellaiset viritykset, että tulee hyvä ajettava.
- 0
Vapaasti hengittävä = hyvä ajettava
- 0
Type R kävisi mulle..
- 0
Se oli sitten se uudempi Type-R, mikä oli DLC?
Mut siis toi sopii mulle.
- 0
Makau kirjoitti 15.04.2009 19:55: Se oli sitten se uudempi Type-R, mikä oli DLC? Mut siis toi sopii mulle.Meinaako Makau osallistua sitten kisoihinkin? ;)
- 0
Kaikki voi rakennella tommosen ja kokeilla miltä se tuntuu ja sitten kertoo mielipiteensä.
- 0
Mikä tulee olemaan tallien koko. Onko se edelleen Max 3 henkeä?
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 16.04.2009 11:55: Mikä tulee olemaan tallien koko. Onko se edelleen Max 3 henkeä?Eiköhän ne ole ne samat 1-3 henkeä.
- 0
RaabForRehab kirjoitti 15.04.2009 19:56:Joka kausi tullut ne kaks ekaa ajettua :) Vois ottaa vaikka tavotteeks, et yrittäs ainakin puoliin kisoihin ehtiä.Makau kirjoitti 15.04.2009 19:55: Se oli sitten se uudempi Type-R, mikä oli DLC? Mut siis toi sopii mulle.Meinaako Makau osallistua sitten kisoihinkin? ;)
- 0
[b]S