- 0
Forum - Finnish Racing League
Kausi 4 - Ilmoittautuminen ja infoa
Sovitaan nyt sitten että nimi on Team Retro-Racing ja poppooseen kuuluu:
djrunkkari
tappileipä
teemu1337
Oisko jees?
Niin joo ja me sitten dominoidaan tätä sarjaa että ihan tiedoksi vaan :D
- 0
stna minä en aja (ajan kummiski) ton nimises tiimis :D
- 0
Onhan nyt kaikki jo ilmoittaneet omat tietonsa? Tiimit nimineen ja kuskeineen ovat nyt kirjattu ylös tämän viestiketjun sisällön perusteella. Tarkistattehan omat tietonne, että ne on ok.
Huomioittehan, että ilmoittautuminen koko sarjaan päättyy inhimillistä aikaa ennen 1. kisan alkua, eli n.klo.17:00.
- 0
LeetPotta kirjoitti tänään klo 13:38 hookkis112:n "kuvaan":http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/8142/#comment_32199 Tallin "captain" ollut lomilla, joten voin ilmottaa että minä ja Iipponen ajellaan tässä "Mansikka Racingissä". (Tais olla Scuderia Team tms. se oikea)
- 0
*Olkoot*
- 0
Team SLN
#48 TurboDr1fter
Lyhenne tulee siis Savonlinnasta.
- 0
Kai me voidaan olla ihan perinteisesti Gambina Racing nyt kun sponssi ei muuttunut mihinkään. Vähemmän kirjoitettavaa taulukoihin.
- 0
Mukana.. jos joku päästäis mut johonki tiimiin?
- 0
Kiitos mielenkiinnosta sarjaa kohtaan, mutta kaupan ovet ovat menneet jo kiinni - jos olet sattunut lukemaan asiaan liittyviä keskusteluita sekä infoja.
edit: ref
"2.3 Kesken sarjakauden ei uusia ilmoittautumisia oteta vastaan kuin erittäin painavista syistä. Täten osallistujilta oletetaan aktiivista osallistumista osakilpailuihin.
- 0
Northg7 kirjoitti 14.05.2009 14:32: Kiitos mielenkiinnosta sarjaa kohtaan, mutta kaupan ovet ovat menneet jo kiinni - jos olet sattunut lukemaan asiaan liittyviä keskusteluita sekä infoja. edit: ref "2.3 Kesken sarjakauden ei uusia ilmoittautumisia oteta vastaan kuin erittäin painavista syistä. Täten osallistujilta oletetaan aktiivista osallistumista osakilpailuihin.
- 0
Mielellää vielä pari lisää..
///Anteeksi kauheasti!!
- 0
LeetPotta kirjoitti 14.05.2009 15:00: Mielellää vielä pari lisää..kiitosta vaan... autto hirveesti..
- 0
Voinko käyttää villin kortin? :D
Eikä sun vuotta tarvi odottaa, tää kausi loppuu jo ennen juhannusta.
- 0
warcryFIN kirjoitti 14.05.2009 15:34: Voinko käyttää villin kortin? :D Eikä sun vuotta tarvi odottaa, tää kausi loppuu jo ennen juhannusta.ookkei.. oon kyl paska ajaan (kai).. thx tiedost :D Alan jo virittelee civiccii
- 0
Tc t313 kirjoitti 14.05.2009 16:25:*(-___-)*warcryFIN kirjoitti 14.05.2009 15:34: Voinko käyttää villin kortin? :D Eikä sun vuotta tarvi odottaa, tää kausi loppuu jo ennen juhannusta.ookkei.. oon kyl paska ajaan (kai).. thx tiedost :D Alan jo virittelee civiccii
- 0
Tc t313 wrote 05/14/2009 @ 16:25:warcryFIN kirjoitti 14.05.2009 15:34: Voinko käyttää villin kortin? :D Eikä sun vuotta tarvi odottaa, tää kausi loppuu jo ennen juhannusta.ookkei.. oon kyl paska ajaan (kai).. thx tiedost :D Alan jo virittelee civiccii
- 0
warcryFIN kirjoitti 14.05.2009 16:50:Tc t313 wrote 05/14/2009 @ 16:25:warcryFIN kirjoitti 14.05.2009 15:34: Voinko käyttää villin kortin? :D Eikä sun vuotta tarvi odottaa, tää kausi loppuu jo ennen juhannusta.ookkei.. oon kyl paska ajaan (kai).. thx tiedost :D Alan jo virittelee civiccii
- 0
Potta vois ottaa iisisti niinku galtsun modien kans.
- 0
Taidan jättää koko SM-sarjan kesken. Ei ole kiinnostusta tarpeeksi.