- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-Sarja Kausi 4 - Pisteet
Otetaanko noista tallipisteistäkin se 1 huonoin pois, koska kaikilla ei ole sitä DLC-rataa?
- 0
kurppak kirjoitti 18.05.2009 08:53: Otetaanko noista tallipisteistäkin se 1 huonoin pois, koska kaikilla ei ole sitä DLC-rataa?Ei.
- 0
- Päivitetty Muutekin jälkeen -
- 0
- Päivitetty Suzukan jälkeen -
- 0
Taas tuolla sijan 20. huonomalla puolella. Taisi muuten olla viimeinen kisa, Nyrrelle koitan ehtiä vielä. No tuli ainakin se 3 kisaa ajettua. Kamikazen dominoinille myöskin peukkua.
- 0
- Päivitetty Silverstonen jälkeen -
- 0
Pahoittelen kaikille yhteisesti huonoa osallistumis prosenttiani...en halua tulla kisoihin lagaamaan ja siten mahdollisesti pilaamaan muiden kisoja.
- 0
- 5/6 parasta laskettuna -
Kuljettaja Talli 6 parasta
1 Runkku Retro 330
2 Nipsuhuuli
- 0
"Kootut tulokset":http://forza.figgy.eu/index_files/pisteetk4k6.jpg
- 0
Oi ! Kiitos Bunny !
- 0
Kuljettaja Talli 6 parasta
1 Runkku Retro 330
2 Nipsuhuuli
- 0
Pitikin boksin hajota :D
- 0
Tallipisteet?
- 0
- Pisteet päivitetty -
/ Ei ehri nopeeammin :/
// terolta ei otettukkaan manse-vähennystä ... tällä kaudella ....
- 0
Voitinko mä pisteellä XDDDDDDDDDD
- 0
TehBigBunny kirjoitti 14.06.2009: // terolta ei otettukkaan manse-vähennystä ... tällä kaudella ....Juu, eiköhän se yksi split lobby ollut riittävästi sanktiota tästä manselaisuudesta :D Eli laskinko oikein, että mun loppusijoitus voisi olla neljäs?
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 14.06.2009 18:20:Kyllä, päivitin tuon jälkimmäisen listan.TehBigBunny kirjoitti 14.06.2009: // terolta ei otettukkaan manse-vähennystä ... tällä kaudella ....Juu, eiköhän se yksi split lobby ollut riittävästi sanktiota tästä manselaisuudesta :D Eli laskinko oikein, että mun loppusijoitus voisi olla neljäs?
- 0
mulla on vähemmän pisteitä täällä ku tuolla "virallisella sivulla" 0_o
- 0
villek00 kirjoitti 14.06.2009 19:41: mulla on vähemmän pisteitä täällä ku tuolla "virallisella sivulla" 0_oJotain oli männy ketulleen.
- 0
Pullot hetkeksi pöydälle, nyt huudetaan PetuK:lle; ON SE VITTU KOVA!
Hieno nähdä, että joku tulokas on heti piessyt Bunnyn ja kumppanit.