- 0
Forum - Finnish Racing League
Forza Kolmea odotellessa - kesäkausi 5 !
Alkamisaika: Joskus siinä heinäkuun puolella
Kisat: Su iltaisin 20.00
Autot: ~ PI 950 superautoja, valitut mallit.
Kauden kesto: Syssymmälle jotta Forza 3. odotus ei käy sietämättömäksi.
::::::::::::::::::::::::
.:: Kommentoikaa wapaasti __(paitsi Ac3way on hiljaa)__ ::.
- 0
PI 950 ON PASKA MUHAHAHAHAHA
- 0
Kyllä tuohon varmaankin kerkiää osallistumaan. Autot aika hurjia, mitkä rajoitteet, sen lisäksi että taka- tai keskimoottoriset on kielletty? (okei, oli pakko kuittailla (enimmäkseen itselleni), ei herneitä :) )
- 0
Nyt voisi sallia kaikki moottorityypit. Olisi kivaa nähdä esim. Porscheja ja Ferrareita ja muita urheiluautoja taistelemassa :)
Mä ajaisin varmaan Porsche 997 RS:llä :). Mun mielestä PI 900 muuten kuulostaa paremmalta.
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 24.05.2009 16:27: Nyt voisi sallia kaikki moottorityypit. Olisi kivaa nähdä esim. Porscheja ja Ferrareita ja muita urheiluautoja taistelemassa :) Mä ajaisin varmaan Porsche 997 RS:llä :). Mun mielestä PI 900 muuten kuulostaa paremmalta.No jos kaikki moottorivaihtoehdot sallitaan, niin on ihan varma, että K&M Racing ajaa myös Possulla, jos joku niistä valittaisiin autolistaan. En herrättele kylläkään toiveita ja kyllä tuo PI 900 kuulostaa maltillisemmalta.
- 0
Siinä olisi kymmenen eri autoa joissa kaikissa on juuri tietyt osat (vaihtelee hieman autosta toiseen).
PI:t 946 - 960
// siis auton valinta on vapaa mutta juuri noista tietyistä setupeista. Osia ei saa itse vaihtaa.
/// mukana ei ole nelivetoja
- 0
PI 900 ja auton pitää olla joku urheiluauto (porsche, vellali, vette yms.) forza takasiipi ja puskuri muttei etusiipee... Ja siks ei etusiipee, ettei nelivedot ois ylivoimasii jos niitä nyt ees sais ottaa. :)
- 0
No perskuta, julkaskaa se lista sitten!
Hätästä porukkaa kun ei ole edes tämä kausi finiitto.
- 0
kurppak kirjoitti 24.05.2009 17:54: No perskuta, julkaskaa se lista sitten! Hätästä porukkaa kun ei ole edes tämä kausi finiitto.Siksi ei ole mikään kiire. Kunhan kuullostellaan. *PS MANAGEMENTTIIN HALUTAAN UUTTA VERTA !* Kaikki säännöllisesti mukanan olevat kelpaa hommaa ei ole todellakaan liikaa mutta olisi kiva saada jokunen uusi hemmo vaihteeksi mukaan.
- 0
Sissus sentään, superautoja! (Ei ollut wapaasti kommentoitu, kädet oli sidottu. terv. jarla)
- 0
__*2005 Aston Martin DB Coupe
2004 Cadillac CTS-V
2006 Chevrolet Corvette Z06
1999 Dodge Viper GTS ACR
2004 Ferrari F430
2005 Ford GT
2007 Jaguar XK Coupe
2005 Panoz Esperante GTLM
2007 Porsche 911 GT3 RS (997)
2005 TVR Sagaris*__
- 0
Suuri PI olisi ainakin jälleen erilaisempaa, mitä aiemmin on ajettu. Ehkä nopeimmat radat olisi tässä tapauksessa hyvä sisällyttää Road Americat ja kumppanit klassikoiden lisäksi, ja myös se joku ovaali.
En omasta osallistumisestani sano vielä mitään varmaa, mutta kiva, että porukka pysyy messissä.
Managementiin tosiaan on tervetullut uudet jäsenet.
e: ja ei pelkästään suuri PI, vaan myös uuden tyyppiset autot.
- 0
Sen lisäksi, olin 100& varma, että Kurppak ajaa Porschella, olen myös 100% varma, että Mikko ajaa Corvettellä.
- 0
meikä ajaa sitte gt40
- 0
"No koska porukkaa kiinnosti ...":http://forza.figgy.eu/index_files/kausi5promo.html
- 0
Kyllä Porkke on meidän valinta onhan siinä alkuun 309kw:ta ja
vielä päälle 1061kw:ta. Ainakin sivujen mukaan. ;D
- 0
Vaikuttaa ihan mielenkiintoselta. Taitaa vaan tälle kaudelle Szybki Racing lopettaa toimintansa..Voisin veikata että tosta autolistasta tulee nimittäin erimielisyyksiä jokaiselta kuskilta millä ajetaan :D Vai saisiko tällä kaudella tallin sisällä olla erilaisia autoja?!?
- 0
Paljon on mielenkiintoisia vaihtoehtoja. Voin jo tässä vaiheessa sanoa, että aika todennäköisesti ostan sopimukseni irti Team
- 0
Käykö Herra IsoHerralle, että noitten MOMOjen sijasta Possuun laitetaan vanteiksi HRE 530R:t? Ovat täysin saman painoiset, mutta huoimattavasti paremman näköiset.