- 0
Forum - Finnish Racing League
Forza Kolmea odotellessa - kesäkausi 5 !
olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassa
- 0
jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassaVOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
- 0
Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:Veit jalat suustani!! Jotkut ne vaan osaa :) Mutta siis.. Jimmy, ei sun kannata ees lähtee jos sun asenne on tollainen.. Tällässinä aikoina kun lama puskee päälle, ei varmaan monilla ole varaa rakentaa "ylimääräistä" autoa.. Voin toki olla väärässäkin :)jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassaVOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
- 0
Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:No älä vittu ala valittamaan e: oonhan sanonu että en oo haka äidinkielessäjimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassaVOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
- 0
jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 11:39:Jos ei ole "varaa" osallistua niin kannattaa jättää väliin.Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:No älä vittu ala valittamaan e: oonhan sanonu että en oo haka äidinkielessäjimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassaVOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
- 0
RaabForRehab kirjoitti 06.06.2009 11:58:oukkejimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 11:39:Jos ei ole "varaa" osallistua niin kannattaa jättää väliin.Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:No älä vittu ala valittamaan e: oonhan sanonu että en oo haka äidinkielessäjimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52: olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassaVOU! 6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
- 0
Nyt kun on käytössä kunnon autot niin miten olisi N-Ryhmä tuohon SM-sarjan rinnalle niille jotka haluavat ajaa apuja käyttäen ?
- 0
TehBigBunny kirjoitti 10.06.2009 09:23: Nyt kun on käytössä kunnon autot niin miten olisi N-Ryhmä tuohon SM-sarjan rinnalle niille jotka haluavat ajaa apuja käyttäen ?Meinasitko tuolla ihan kokonaan erillistä sarjaa omine lobbyineen vai ainoastaan erillistä pistelaskua? Jos oma sarjansa, riittääkö kuskeja..?
- 0
Ajattelin rinnalle sellaisille tyypeille ketä kiinnostaisi ajaa mutta eivät ole halunneet osallistua koska SM-sarjassa ajetaan ilman apuja.
- 0
juu mä ajaisn apujen kera mieluiten oon aika huon ilman apuja
- 0
Tuo GT3 RS on ilmeisesti ainoa DLC-auto koko sakista? Onko näin tarkoituksella vai sopisko tuohon se peruspelin 997 GT3?
- 0
Sunsh1ne FI kirjoitti 10.06.2009 19:30: Tuo GT3 RS on ilmeisesti ainoa DLC-auto koko sakista? Onko näin tarkoituksella vai sopisko tuohon se peruspelin 997 GT3?Se on testattu tasaiseksi muiden kanssa, tuo 997 GT3 pitäisi testata eri osilla/radoilla :|
- 0
TehBigBunny kirjoitti 10.06.2009 19:56:Juu ei siinä mitään, teho ja paino näyttäis olevan samat mutta voihan niissä jotain eroa olla. Yks autopaketti maksaa kuitenkin vaan 400 pointsia.Sunsh1ne FI kirjoitti 10.06.2009 19:30: Tuo GT3 RS on ilmeisesti ainoa DLC-auto koko sakista? Onko näin tarkoituksella vai sopisko tuohon se peruspelin 997 GT3?Se on testattu tasaiseksi muiden kanssa, tuo 997 GT3 pitäisi testata eri osilla/radoilla :|
- 0
Toimiiko peli muuten normaalisti jos kisassa on mukana dlc-auto jota ei omista? Näyttääkö se tilalla jonkun muun auton kuten esim Test Drivessä?
- 0
Sunsh1ne FI kirjoitti 11.06.2009 08:05: Toimiiko peli muuten normaalisti jos kisassa on mukana dlc-auto jota ei omista? Näyttääkö se tilalla jonkun muun auton kuten esim Test Drivessä?Mun mielestä ne saa näkyviin jos lataa sen ilmaisauton joka siitä paketista löytyy.
- 0
Juuri noinhan se on kuten Bunny toteaa. Jos pakettien ilmaisautoa ei lataa, niin tällöin DLC-autot näkyy jonkinmuotoisina haamuina.
- 0
Onko joku sattunut tekemään tuota Panozia, tuliko kirjoitettua väärät tehot ?
367Kw eikä 347kW ?
// korjaan veppisiwulle.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 16.06.2009 14:28: Onko joku sattunut tekemään tuota Panozia, tuliko kirjoitettua väärät tehot ? 367Kw eikä 347kW ?367kW näyttäis olevan
- 0
[b]S
- 0
TIEDOTE (Mugello,20.6.2009 klo 13,37)
Toimittaja Erkki Mustagagarin on tehnyt järkyttävän havainnon Mugellon varikkoalueella keskellä juhannuspäivää.Schimanski76 potkii amerikkalaisvalmisteisen menopelin takarenkaita ja piereskelee äänekkäästi.Onko mies todellakin osallistumassa ensimmäistä kertaa tulevaan SM-sarjaan?Luuleeko hän todellakin osaavansa ajaa takavetoisia?
Mustagagarin kysymyksistä selvästi kiusaantunut Schimanski76,tuo Forza Motorsportin Kake Randelin,ei suostu kommentoimaan asiaa mitenkään.Mies vaikenee kuin sfinksi,pyyhkii räkää viiksiistään,pieraisee jälleen äänekkäästi ja poistuu varikkopilttuuseen kamalan hajun saattelemana.