PetuK
06.09.2009
TehBigBunny kirjoitti 06.09.2009 16:07:
Ja muistutuksena että paras tapa vaikuttaa SM-sarjaan on liittyä managementtiin. Osa nykyisistä haluaisi varmasti jo eläkkeelle.
Jos mahdollisesti kiinnostusta olisi, niin pääseekös tuohon rinkiin kuka vain? Jopa turkulainen?
TehBigBunny
07.09.2009
Nyt olisi mannakerit K6 selvillä.
Kurppa, Ville, Väiski, Mudi ja Petu.
Mie ja juoppo-North jäädään eläkkeelle.
Ac3Way
03.10.2009
Voi möhmörä! Joko te noin nopeasti aloitatte ajaa SM-Sarjaa, no pitää sitten osallistua seuraavalle kaudelle. Tammikuussa boys!
Eze86
03.10.2009
Tää voitais vetää niillä 510 Datsuneilla :D Se ois niiin jäätävää..
Sunsh1ne FI
20.10.2009 (edit 20.10.2009)
Tässähän se on jo useaan otteeseen sanottukin, mutta mulle jäi kanssa se fiilis että Civic-kesäkausi oli se hauskin näistä kolmesta missä olen mukana ollut. Vitoskausi jäikin kesken kun rupes vaan masentamaan se säätöjen hakeminen ja verenmaulla harjoittelu, mielummin sitä pelaili vaan huvikseen.
Luonnollisesti jokainen saa järjestää sellasia kisoja kuin haluaa ja ajaa tai olla ajamatta muiden kisoissa, mutta meikäläistäkin kiinnostaisi suuresti tuommoinen stock- tai lähes stock -kausi, jossa ei olis niin totinen suoritusmeininki muuten kuin kisoissa ajamisen osalta.
Heti kun autoon tulee säädettävä alusta ja välitykset niin homma muuttuu mielestäni ratkaisevasti väkinäisempään suuntaan. Tunnustan että niillä auton voi säätää omakseen, mutta niillä auton voi myös säätää huomattavasti nopeammaksi eri radoille. Mutta toki enemmistö (tai managementin hirmuvalta) ratkaisee tässä.
Edit: selvennyksenä siis että ajan aina ilman apuja ja pidän autojen virittelystä, mutta sm-sarjassa vaan oli niin kova taso että siitä meni maku.
vaiski75
20.10.2009
Sunsh1ne FI kirjoitti 20.10.2009 11:52:
Tässähän se on jo useaan otteeseen sanottukin, mutta mulle jäi kanssa se fiilis että Civic-kesäkausi oli se hauskin näistä kolmesta missä olen mukana ollut. Vitoskausi jäikin kesken kun rupes vaan masentamaan se säätöjen hakeminen ja verenmaulla harjoittelu, mielummin sitä pelaili vaan huvikseen.
Luonnollisesti jokainen saa järjestää sellasia kisoja kuin haluaa ja ajaa tai olla ajamatta muiden kisoissa, mutta meikäläistäkin kiinnostaisi suuresti tuommoinen stock- tai lähes stock -kausi, jossa ei olis niin totinen suoritusmeininki muuten kuin kisoissa ajamisen osalta.
Heti kun autoon tulee säädettävä alusta ja välitykset niin homma muuttuu mielestäni ratkaisevasti väkinäisempään suuntaan. Tunnustan että niillä auton voi säätää omakseen, mutta niillä auton voi myös säätää huomattavasti nopeammaksi eri radoille. Mutta toki enemmistö (tai managementin hirmuvalta) ratkaisee tässä.
Edit: selvennyksenä siis että ajan aina ilman apuja ja pidän autojen virittelystä, mutta sm-sarjassa vaan oli niin kova taso että siitä meni maku.
Epävirallisesti olen kuullut että mentäisiin seuraava kausi ilman säädettäviä autoja, pienillä upgradeilla..
Ac3Way
25.10.2009
Mites toi aikataulu nyt menee? Mille aikavälille kausi 1. sijoittuu?
villek00
26.10.2009
Ac3Way kirjoitti 25.10.2009 21:59:
Mites toi aikataulu nyt menee? Mille aikavälille kausi 1. sijoittuu?
vuoden loppuun menessä ajetaan 3 - 4 kisaa ja vuodenvaihteen jälkeen toiset mokomat :)
Ac3Way
26.10.2009
No perkele, kyllähän mä sitten tuun mukaan. Ehdin niihin ensi vuoden kisoihin mainiosti.
TehBigBunny
02.11.2009
Tuossa kun ajeltiin niin tuli mieleen jotta olisi hyvä että SM-sarjan autossa olisi kisakytkin ja -laatikko, muuten kytkimen käytöstä tulee turhan reilusti apua.
kaijanen
02.11.2009
TehBigBunny kirjoitti 02.11.2009 18:43:
Tuossa kun ajeltiin niin tuli mieleen jotta olisi hyvä että SM-sarjan autossa olisi kisakytkin ja -laatikko, muuten kytkimen käytöstä tulee turhan reilusti apua.
Kytkimen käyttö siis vapaaehtoista?
TehBigBunny
02.11.2009
kaijanen kirjoitti 02.11.2009 19:21:
TehBigBunny kirjoitti 02.11.2009 18:43:
Kytkimen käyttö siis vapaaehtoista?
Eihän sitä edes saa pakolliseksi, lobbyssä on vaihtoehtona vain Force Manual.
Lobbythan kusee totaalisesti jollei niitä muuteta T10:n puolesta, tällä hetkellä host ei voi pakottaa mitään apuja pois.