- 0
Forum - Finnish Racing League
FM 3 - SM-sarja - Talleja ja Kuljettajia
TEAM
- 0
Arctic Works Racing Team #1:
-#24 AJfin
-#4 Greizer
- 0
The Mighty Galatis (TMG)
# 76 Schimanski76
# 78 TJP27
- 0
*Team Military Service:
Nipsuhuuli #90*
Olen tosiaan SM-sarjassa mukana säännölllisesti vain ensi vuoden alkuun asti, jolloin menen suorittamaan asepalvelusta Vekaranjärvelle. Ensi keväänä pääsen osallistumaan kisoihin vain, mikäli olen pidennetyllä viikonloppuvapaalla. Tallin nimi saattaa vielä muuttua, mutta ideana olisi, että tallin nimi ja maalaus viittaisivat armeijaan. Tallikavereita otan mielelläni, mikäli vain kiinnostusta löytyy, mutta olen tosiaan ensi keväänä suurimmaksi osaksi ulkona näistä kuvioista.
- 0
Nipsuhuuli wrote 10/24/2009 @ 19:16: *Team Military Service: Nipsuhuuli #90* Olen tosiaan SM-sarjassa mukana säännölllisesti vain ensi vuoden alkuun asti, jolloin menen suorittamaan asepalvelusta Vekaranjärvelle. Ensi keväänä pääsen osallistumaan kisoihin vain, mikäli olen pidennetyllä viikonloppuvapaalla. Tallin nimi saattaa vielä muuttua, mutta ideana olisi, että tallin nimi ja maalaus viittaisivat armeijaan. Tallikavereita otan mielelläni, mikäli vain kiinnostusta löytyy, mutta olen tosiaan ensi keväänä suurimmaksi osaksi ulkona näistä kuvioista.Mwhahahaha hajoa aamuihis MOSA!!!! PIVEJ
- 0
warcryFIN wrote 10/24/2009 @ 19:58:Nipsuhuuli wrote 10/24/2009 @ 19:16: *Team Military Service: Nipsuhuuli #90* Olen tosiaan SM-sarjassa mukana säännölllisesti vain ensi vuoden alkuun asti, jolloin menen suorittamaan asepalvelusta Vekaranjärvelle. Ensi keväänä pääsen osallistumaan kisoihin vain, mikäli olen pidennetyllä viikonloppuvapaalla. Tallin nimi saattaa vielä muuttua, mutta ideana olisi, että tallin nimi ja maalaus viittaisivat armeijaan. Tallikavereita otan mielelläni, mikäli vain kiinnostusta löytyy, mutta olen tosiaan ensi keväänä suurimmaksi osaksi ulkona näistä kuvioista.Mwhahahaha hajoa aamuihis MOSA!!!! PIVEJ
- 0
Random Racing Team
#11 cervelinho11
varmaa toi myyriski emmätiä
- 0
varmaan tuun jos toi cerve muistaa mut :D
- 0
cervelinho11 kirjoitti 25.10.2009 10:26: Random Racing Team #11 cervelinho11 varmaa toi myyriski emmätiäAh, talli joka sai Hamiltonin ja Alonson yhteiselon näyttämän ruusuilla tanssimiselta.
- 0
Redtube Racing:
#99 Artikainen
Ykköskuskin paikka on vielä auki!
- 0
Jos on vailla tallikaveria niin tässä on yksi vaihtoehto.
- 0
Jep tallia etsitään täälläkin :)
- 0
Meikhäläisen talliin saa liittyä ihan vappaasti, jos haluaapi:) Pieni varoitus vain, notta itte en ymmärrä autojen asetuksista sun muista yhtään mittään, enkä oikeestaan ajamisestakaan, mutta jos nuo pienet faktat ei haittaa, niin tervetulloo:D
- 0
The Grass Drifters (TGD):
#55 Ac3way
#xx (N. Sato? tai joku muu. KYSY!)
Maalit tulevat tilaus kamana ja virtuaalituoppi joka kisan jälkeen palkinnoksi.
- 0
Mullakin ois talli hakusessa. Pistäkää viestiä jos kiinnostaa.
- 0
Arctic Works Racing Team #3:
-#32 Knoivari
-#666 RaabForRehab
- 0
Talli: AUDIOIMPORT
Kuljettajat:
#55 Ac3way
#75 vaiski75
#80 Kirves
- 0
Pjaska kuski etsii tiimiä tositarkoituksella ...eiku