- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarjan ensimmäisen kauden harjoitusaikoja
Ei tuo kytkimen käyttö auta juurikaan kuin lähdössä jonkinverran.
Nipsuhan ajaa ilman kytkintä ja aika on 1:04,949
Minä, maailman huonoimpiin kytkintä käyttäviin grip ajajiin lukeutuva sain pienellä munkilla tuon 4.864 ajan. Ns. peruskierros 1.05.1-1.05.3
Täytyy kokeilla viellä ilman kytkintä myös ajella tänään...
- 0
Itselleni sellainen peruskierros on 1:05,2-1:05,4. Tuo 1:04,949 oli multa todellinen haamukierros, ja piiskasin autoa totaalisen limitillä.
- 0
Kokeilin muutamia kierroksia ja aika pamahti jonnekkin 1:05.4xx kohdille.. Taidan ottaa samanmoisen idean kuin aiemminkin, enää ei jaksa "testailla" ja hieroa kierroksia päivätolkulla. Rennosti vaan ja tulee mitä tulee..
- 0
ihan mielenkiinnosta... millä autolla te näitä ajatte?
- 0
m00se79 wrote: ihan mielenkiinnosta... millä autolla te näitä ajatte?A544 luokan Nissan 370Z. Managementin asettamilla osilla.(aika pitkälti sport-osaa, poislukien jarrut..)
- 0
kiinnostais testata, kattoa kuinka paljon jään jälkeen (paljon, se on varma)... Sporttipalaa kiinni siis, mitenkä jarrut? stock, street vai race? enkä kumit? niiden leveys jne? Pystyskö (jaksaisko kukaan) tyrkätä mulle viestinä noita specsejä tarkemmin..?
- 0
m00se79 wrote: kiinnostais testata, kattoa kuinka paljon jään jälkeen (paljon, se on varma)... Sporttipalaa kiinni siis, mitenkä jarrut? stock, street vai race? enkä kumit? niiden leveys jne? Pystyskö (jaksaisko kukaan) tyrkätä mulle viestinä noita specsejä tarkemmin..?Löytyy "tuolta":http://www.forzaracingclub.com/forum/12/506/ itekin aattelin että vois koittaa kuinka paljon häviäis :)
- 0
Huomatkaa että perinteisesti mukana on ollut hyvin vaihtelevan tasoisia kuljettajia.
Noita testiaikoja tulee lähinnä nopeammilta kavereilta.
- 0
Isosti kiitoksia linkistä ja vieläpä viesteistä joita muutama lähetti
- 0
Tästä ei meinaa tulla mitään. Perä on liukas välillä vaikka mitä tekis ja aika 1.10.xx
- 0
Zolvi wrote: Tästä ei meinaa tulla mitään. Perä on liukas välillä vaikka mitä tekis ja aika 1.10.xxIlman kytkintä vähän nopeempi 1.09.4x
- 0
1:06.3XX, parempaan ei veny enään.
- 0
1:08.377 tosta ei kyllä parane enään yhtään.
- 0
1:03.997 silmät kiinni...
1:06.1-1:06.5 silmät auki.
- 0
Ei kiasus mitä aikoja väki vetää. Itellä tekee tiukkaa päästä alle 1:06.5. Ei vaan pysy toi pulkka rännissä...
- 0
1.04.972 tai jotain... kovempaa ei pääse, enempää en testaa, aika-ajoista tulee mitä tulee.
- 0
Catalunya (National). Ajelin kolme kierrosta kyseilellä radalla ja aika oli 1:18.9.
Eiköhän tosta tule itekkin repästyä ainakin sekunti pois, kun ajelee vähän lisää.
- 0
Ajeltiin Villen kanssa pari päivää sitte, toblea tuli Espanjasta kotiin viemiseks oikein urakalla. Aika meni sinne jonnekki 1.16.8 tietämiin. Parannettavaakin löytyy.
- 0
Muutama päivä sitten kävin nopeesti koittaa Catalunyaa ja aika oli 1:18.390. Kyllähän tosta pitäs aika paljon vielä saada pois.
- 0
1:16,4XX
Tobleronen kanssa olen päässyt 1:16,3XX