- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
Lyhyellä lentokenttä-nurmikolle-liukuu-hän radalla sain 1:18.8 aikoja. Kaks ekaa 90 oikeeta on näköjään mulle vaikeimmat tällä radalla, ekaan jarrupaikan hakeminen ja toka menee liian sisältä nurmikolle tai liian myöhään nurtsille. Pari kolme kymppää tosta varmaan mulla lähtee kun saa vaan osumaan kohdalleen.
- 1
Hyhhyh, ei tykkää ollenkaan tästä Sebringin betonilaatotuksesta! Joutu alustaa ekaa kertaa säätämään tän kauden aikana vähän löysemmäks ettei auto oo kokoajan ilmassa. Parhaat kierrokset oli tuota 1:18.8 tasoa, mitä Capo ilmoitteli myös.
- 0
Ei oo omalla paljoo ehtiny treenaa mut kävin Leestin autolla koittamassa ni se meni 1:17.536 parhaalla, saas nähä pääseekö omalla alle 1:18.
- 1
Miten ihmeessä tommosia aikoja saa aikaan. Ei oo kyllä mun rata ei sitte ollenkaa :I
- 0
Et oo Nikde yksin. Parhaat 1:19 jotain. Ärsyttävä on tämä viimenen mutka, kivasti
- 0
Paras omalla 1:18.5 paikkeilla, paskin rata ikinä :(
- 1
Kisassa pääsi 1:18.336, huomasin, että n. 10 kierroksen jälkeen kierrosajat putosi melkein sekunnilla kun renkaat olivat kuluneet n. 10% telemetrian mukaan, tuli varikkostopit aika sopivasti ajotettua sitten n. 12 ja 24 kierroksille :)
- 0
Nikde wrote: Kisassa pääsi 1:18.336, huomasin, että n. 10 kierroksen jälkeen kierrosajat putosi melkein sekunnilla kun renkaat olivat kuluneet n. 10% telemetrian mukaan, tuli varikkostopit aika sopivasti ajotettua sitten n. 12 ja 24 kierroksille :)Itelllä nopea 5 kierroksen treenikisa konekuskeja vastaan: Nopein kierros 1:18.6xxx. Eka aika-ajo: 1:19.007. Toinen aika-ajo 1:20.2 Ja kisassa 1:19.2xx ja lisäks joka toisella kierroksella ulosajo :) Jotenkin tIppui ajat kokoajan mitä enemmän ajoin
- 0
En piru vie ymmärrä että mikä siinä mättää kun ajaa muiden kanssa yhtä aikaa sitä aika-ajoa? Lagunassa jäin omista harjotus pohjista reilun 2 sekkaa ja Sebringillä vajaan sekunnin? En oikeesti ymmärrä että mikä siinä on niin vaikeeta. Nyrrellä jään sitten varmaankin sen 30 sekkaa niin että helisee :)
- 0
Pitäneekin koittaa muutama kiekka nyrreä seatilla
- 0
Nach vier Runden zu fahren ich habe die Zeit 8:45.xxx, und jede Runde brach ich mein Auto. Es ist eine herausfordernde Strecke, Scheiße kann!!!
- 0
8:21.xxx, vielä alle 8:20 menee.
Yhtään tobletonta kierrosta saanut aikaan perkule!
- 0
Jes, vaan 25 sekkaa kirittävää...
- 0
Enää 20 sekkaa ;). Joo itellä ottaa rajotinta vasten 250 (PI 445). Onneks saanu säästettyä loppuu asti tota tehoa.
Tarvii yrittää jos sais pidettyä sitä vauhtia yllä mutkissa ni eiköhä se aika sitte parane. Tullu tähä mennes varmaa tuplattua kierroslukumäärä nyrressä ko en oo pahemmi sitä ajellu.
- 0
Nikde wrote: 8:21.xxx, vielä alle 8:20 menee. Yhtään tobletonta kierrosta saanut aikaan perkule!Nyt kyllä sietäisit selkääs saada! ei tollasii voi ajaa :D ite ajoin 8.39.xxx ku eilen pari treenikierrosta otettii Leestin, Alkkiksen ja Hobon kans.
- 0
8:30.xxx paras mutta välitysta pitäisi muutella paremmaksi. Ala mäkeen kulkee rajottimelle 260, mutta ylämäkiin 220-230. Alustakin aika hirvee Sebrigin jäljiltä. Ehkä jos lähtis tuosta Suzukan setupista jatkamaan paremmaksi.
- 0
En oo uskaltanut edes koittaa tätä Rädyn lempimaata vielä, mut mitä nyt radasta kokemusta on, ni enpä tuolla mitään kiirettä voi pitää, vaikka kauden alun säädöt autossa onkin. Enemmin toiveena lagiton kisa, kuin hyvä sijoitus.
- 1
kirves wrote: Mä oon ajanu nyypällä jopa alle 8 min, mutta en muista aivan varmaksi oliko juuri tämä auto kyseessä. Pitäisin sitä kuitenkin todennäköisena.=D Korkki auki, ei tätä estä enää mikään. We fail...
- 0
Mulla menee alamäkeen 258 rajottajaa vasten ja ylämäkee hyytyy 247 pääsuoralla. Muilla suorilla jotain 220-230 lukemia. Alusta mulla on 100% Sebringin jäljiltä, koska tälläkin radalla noita röykkyjä riittää eikä pyörän irtoomiseen tiestä 200 vauhdissa oo vajaatehosella etuvetosella varaa :D Säätöjä turha lähtee hakemaa sen kummemmin, välityksii viilasin pikkasen, että jaksaa noilla suorilla vetää paremmin, eikä tarvii syheröllä sitte hämmentää iha nii paljoo.