Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 2 - pisteet

TehBigBunny

TehBigBunny 22.02.2010

• 6
WTCC, GT-sarjat ja DTM suurimmat , kaikissa on käsittääkseni käytössä tasoituspainot eli kyllä ne kuuluu hyvinkin tälläisiin sarjoihin. Mun mielestä ne on kohtuu hyvin suunniteltu tuo max pudotus/nosto jäi vielä ehkä 5-10 bojoa turhan korkeaksi. Aika-ajo on kyllä liian kovassa kurssissa.
kaijanen

kaijanen 22.02.2010

• 7
Miten sä hookkis voit olla noin pihalla!?
Nikde

Nikde 22.02.2010 (edit 22.02.2010)

• 5
Kyllähän DTM:ssä ja WTCC:ssäkin käytetään tasotussysteemiä painojen muodossa. Mun mielestä ihan asiallinen lisä sarjaan ja tuo lisää tasasta kilvanajoa yksin köröttelyn sijaan. Mutta tuo 2 aika-ajon pisteytys pitää kyllä munkin mielestä tarkistaa kuntoon. 2 aika-ajo oli mukava lisä, mutta oikeudenmukasuutta siinä kohtaa ei kyllä näytä olevan tippaakaan kun verrataan sitten varsinaisen kisan sijoituksiin. Esim A lobby aikakisassa jäät viimeiseksi vaikka Tobleronen vuoksi -> 20pts, voitat itse kilpailun -> 200pts = 220pts Käänteisesti, aikakisan nopein -> 50pts ja finaalin viimeinen 180pts = 230pts Ei tosiaan kovin fiksua. Esim aikakisan pisteiden jako neljään voisi korjata tilannetta järkevämpään suuntaan; Aikakisa 1. -> 13pts, finaalin 8. -> 180pts = 193pts Aikakisa 8. -> 5pts, finaalin 1. -> 200pts = 205pts
Hookkis

Hookkis 22.02.2010

• 0
Tähän voin vaan todeta, "rata ei oo mun juttu, ei nyt, eikä koskaan..
villek00

villek00 22.02.2010

• 4
dcftinti wrote: Tähän voin vaan todeta, "rata ei oo mun juttu, ei nyt, eikä koskaan..
Sitten olet väärässä pelissä ja väärällä foorumilla :)
Hookkis

Hookkis 22.02.2010

• 0
kaijanen wrote: Miten sä hookkis voit olla noin pihalla!?
Minä pihalla? Mistäköhän jutusta minä nyt olen pihalla? Kyllä mä sen tiedät että ratasarjoissa on painon lisäyksiä, mutta se ei vastaa forzan PI pudotuksia. Sanoppa Kaijanen miten mä oon pihalla? Edelleenkin, nämä on vaan mun omia mielipiteitä.
FINBULLET

FINBULLET 22.02.2010

• 3
Onhan noita painoja joo käytössä niinkuin bunny totesi.
Hookkis

Hookkis 22.02.2010

• 0
villek00 wrote: Sitten olet väärässä pelissä ja väärällä foorumilla :)
Sä olet vika jonka tollasta kannattaa ehdottaa. Nyt puhuin muutenkin IRL tasolla.. Peli on aina peli. Sitten kun tulee se rallisimulaattori hyvillä live ominaisuuksilla niin ei mua enään forzassa nähä.
TehBigBunny

TehBigBunny 22.02.2010

• 7
dcftinti wrote: Minä pihalla? Mistäköhän jutusta minä nyt olen pihalla? Kyllä mä sen tiedät että ratasarjoissa on painon lisäyksiä, mutta se ei vastaa forzan PI pudotuksia. Sanoppa Kaijanen miten mä oon pihalla? Edelleenkin, nämä on vaan mun omia mielipiteitä.
Jos olet pihalla niin viitsitkö kolata sen pihan. JA PIPA PÄÄHÄN JUMAAALAAAUTA !
kurppak

kurppak 22.02.2010

• 0
dcftinti wrote: Sitten kun tulee se rallisimulaattori hyvillä live ominaisuuksilla niin ei mua enään forzassa nähä.
Eikös se mennyt niin, että helvettikin jäätyy ennen...
Hookkis

Hookkis 22.02.2010

• 0
Jotenkin mustakin tuntuu siltä :(
kaijanen

kaijanen 22.02.2010

• 6
dcftinti wrote: Minä pihalla? Mistäköhän jutusta minä nyt olen pihalla? Kyllä mä sen tiedät että ratasarjoissa on painon lisäyksiä, mutta se ei vastaa forzan PI pudotuksia. Sanoppa Kaijanen miten mä oon pihalla? Edelleenkin, nämä on vaan mun omia mielipiteitä.
Mä en nyt vaan käsitä noita sun ajatuksias. Mun mielestä noi PI tasotukset nimenomaan tasottaa tota kärkeä. Autojen väillä on eroja. siitä ei pääse mihinkään. Eilinen kisa, varsinkin alkupuolisko oli ainakin mun mielestä moottoriurheilua parhaimmillaan. Jos kuvitellaan, että mentäis kausi ilman aika-ajoa ja PI tasotusta, niin aika kuiva kausi olisi tiedossa. Tässä se hyvä kuski mitataan kun pistetään vähän heikommalla autolla muiden sekaan. Paras mies sen mestaruuden tulee tälläkin kaudella voittamaan. Se on varma
Hookkis

Hookkis 22.02.2010

• 1
En ole sanonut aika-ajoista muistaakseni mitään? Tottakai viralliset aika-ajot tarvitaan aina. Toisaalta, onhan se oma juttunsa toi tasoitus. Sarjaa en kuitenkaan lopeta, koska on parasta mitä forzassa on. Minä vaikenen nytten, olenhan kaikesta niin pihalla ;)
jasamy

jasamy 22.02.2010

• 5
Hookkis etkös itsekkin sanonut että oli paras kisa vähään aikaan? mietippäs olisiko kisa ollut yhtä tiukkaa vanhoilla säännöillä? ainakin omasta mielestä näissä kisoissa tärkeintä on se itse kilpailu ei voitto/mestaruus, ei ainakaan mun elämä muutu mihinkään vaikka nää kisat menisi miten
Hookkis

Hookkis 22.02.2010

• 1
Oonko mä muka puhut jotain aika-ajoista!!!!! Tottakai aikia-ajot ajetaan aina! Mun kommenttiin ei liittynyt mitenkään PI tasoitus, joka saattaa pilata joidenkin kauden.
Draghar

Draghar 22.02.2010 (edit 22.02.2010)

• 6
Kyllähän tämä kausi tällaisenaan tuntuu fiksulta. Toinen aika-ajo on mielestäni hyvä, ja käänteinen järjestys kisaan on hyvä. Kisoihin todellakin tulee lisää vääntöä. Toisen aika-ajon pisteet tuntuvat kyllä melko kovilta, mutta toisaalta jos ne olisivat liian pienet, saattaisi porukka tahallaan huonontaa kierrosaikojaan. Kyllä ne nopeimmat kuskit sieltä erottuvat näilläkin säännöillä! PI-tasoituksista sen verran, että mahtaisikohan sarjassa olla mukana mitään muita autoja kuin Hondat ja Seatit, jos tasoitusjärjestelmää ei olisi? Ja ne joilla on kovasti valitettavaa ja sanottavaa, pyrkikää managementtiin ja vaikuttakaa, päästään sitten solvaamaan teidän kehittelemiä "paskoja" sääntöjä. Kaikkien kausienhan ei tarvitse olla keskenään samanlaisia, joten hyvä vaan että managelaisilla riittää uusia ideoita.
AJfin

AJfin 22.02.2010

• 2
Anteeksi vielä, mutta oisko mitään mahdollisuutta saada jotain sellaista pisteytystä tohon aika kisaan että siinä ois järkeä? Kuitenkin vaikka paras kuski on aina paras kuski niin jotenkin ei mee mulla jakeluun että tavallaan pidemmän kisan pisteillä on vähemmä arvoa kuin aika kisan pisteiilä :(
F3SM

F3SM 22.02.2010

• 3
AJfin wrote: Anteeksi vielä, mutta oisko mitään mahdollisuutta saada jotain sellaista pisteytystä tohon aika kisaan että siinä ois järkeä? Kuitenkin vaikka paras kuski on aina paras kuski niin jotenkin ei mee mulla jakeluun että tavallaan pidemmän kisan pisteillä on vähemmä arvoa kuin aika kisan pisteiilä :(
Manizment luonnostelee uuden pistetaulukon, ja kertoo ehdotuksensa lähipäivinä.
AJfin

AJfin 22.02.2010

• 0
Selvä. Kiitos ja anteeksi. :)
F3SM

F3SM 22.02.2010

• 1
Lisäys edelliseen: Muuten ei kauden formaattia lähdetä muuttamaan, mutta pisteytyksestä julkaistaan nykyisen lisäksi kaksi muuta vaihtoehtoa ja niiden kolmen kesken tullaan järjestämään äänestys. Valitulla pisteytyksellä tullaan jatkamaan kausi loppuun ja myös Mugellon pisteet muutetaan takautuvasti, jos systeemi muuttuu. Huomiseen klo 18 mennessä saa managementille oman tarkan ehdotuksensa antaa yksityisviestinä, jos kiinnostusta moiseen riittää. Huomisen illan aikana pyritään vielä äänestys avaamaan.

Write a post

Sign in to post a post.