Show hidden message
Ac3Way
10.06.2010
Onko kisoissa jatkossakin noin tunnin verran odottelua?
Eeegac
11.06.2010
Eihän sitä voi ihan odottaa, että kaikki asiat hoituu viidessä minuutissa. Kaikki eivät kumminkaan pistä samaan aikaan niitä aika-ajo tuloksia FRC:hen. Sitten pitää viel jakaa lobbyt ja säätää hostit yms.
DarkWarjo
11.06.2010
Eihän se sunnuntai ole rapulapäivä jos osaa olla lauantaina juomatta? omaa tyhmyyttähän sitä lauantaina juo :D
Eikä mun mielestä kovin paljoo oo joutunu odotteleenkaan, toki aina välillä vähän, mut jos yhdes lobbys yhdel on ongelma ja aika-ajot alkaa myöhemmin niin venyyhän se sit aikojenki laitto... patience my young padawan!
TehBigBunny
12.06.2010
JÅÅ ME TAHTÅÅ PÄÄSTÄ AJJAMAN !
DarkWarjo
12.06.2010
Mä taas ite tykkäsin tos viime kauden kahden aika-ajon systeemistä, kuitenki aika oikeudenmukainen systeemi.. voishan sen vaikka ekan aika-ajon pitää aikasemmin (ellei jopa viikolla?)
hulluseon
12.06.2010
No eikös tuota aika-ajo puintia pidetty ennen nyrreä?
Tosin jos sääntöjä muutetaan sen verran että aika-ajot tosiaan vaikka aikaisemmin viikolla, ja kisa päivänä vain lobby kohtainen aika-ajo ja sitten itse kisa? Mutta onko mahdollista kaikille? Enpä usko. Monethan täälläkin tekevät vuorotöitä, joten aina ei ole mahdollista irtautua illaksi ajelemaan.
Keski Cupissa ja Semi Road Sport luokassa käytetty systeemi oli tosi hyvä omasta mielestä, pääsi samantien itse asiaan eli kisaan kun hyppäsi lobbyyn sisälle.
Leesti
12.06.2010
Itse ainakin pidin viime kauden järjestelmästä... Ei siinä mielestäni mennyt aikaa pahasti ainakaan vartoamiseen! Jos nyt jonkun 10-15min maksimissaan odottelee, niin se nyt on yks ja sama ainakin mun mielestä...
Ja eihän ne nyt kestäneet ku noin 1,5tuntia, siis kokonaisuudessaan...
Pointtina siis itsekseni pohdin että onko sillä merkitystä kestääkö se 1,5 vai 1 tunnin?
(jos sen aika-ajon jättää pois)
Ja tuohan se mukavasti lisää jännitystä, kun lobbyt ajetaan livenä, eikä hotläppinä!!!
Nikde
12.06.2010
Mulla ei kyllä oo mitään moitittavaa viime kauden systeemistä! Lisää tätä ja ehdottomasti erilaisia autoja radalle. Vallylle terveisiä rapakon takaa, en säätänyt Civiciä oikeestaan ollenkaan koko kauden aikana, paitsi perävälitystä, lukkoa ja jousivoimia joutu Sebringiin ja Nyrrelle muuttamaan.
hulluseon
12.06.2010
Nikde wrote:
Vallylle terveisiä rapakon takaa, en säätänyt Civiciä oikeestaan ollenkaan koko kauden aikana, paitsi perävälitystä, lukkoa ja jousivoimia joutu Sebringiin ja Nyrrelle muuttamaan.
+1
Eli nyt uudestaan takaisin aiheeseen.
Todellakin minun mielestä tuo menneen kauden tapa viihdyttävämpi kuin hot läp yksinään. Ainoa odotus taisi olla kun odoteltiin/jännitettiin kisa loppyja. Paitsi tietty kun itse pelkäsin koko ajan milloin minut ohitetaan kierroksella.
djrunkkari
17.06.2010
Ac3Way 11 peukkua alas onko ennätys?:DD:D:
Ac3Way
17.06.2010 (edit 17.06.2010)
djrunkkari wrote:
Ac3Way 11 peukkua alas onko ennätys?:DD:D:
Tuskin :)
Loppukaudestahan yhdessä kisassa ajeltiin aika-ajoja ja katseltiin FRC:tä yli tunnin verran ennen kuin päästin ajamaan kilpailu. Ei se yleensä tuota luokkaa ole, mutta 45 minuuttia menee aika-ajoihin aikaa noin yleensä. Siihenä päälle sitten vielä toiset aika-ajot, napsun kusitauot, kurppin unohtelut painaa readya ja valle H:n väärät asetukset lobbyssa ja uusinta lähtö puolen kierroksen jälkeen (nimet ovat täysin viittelisiä, eivät kuvasta ketään oikeita henkilöitä).
Ei sen isompia tuskia täällä tuota, välillä pitää vain ammuskella oravia kännissäpäin. 2h tuntuu menevän koko kisaan aikaan ja itse kilpailu on yleensä noin 45-50 min. Mukavin kisa oli ehdottomasti kauden viimeinen kilpailu Nyrrellä, sillä sain ajaa 1h 30 min putkeen. Se oli kivaa.. :)
Vally85
02.07.2010
Kilpparit aloittaneet "kestävyysharjoittelun":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=72170&c=5 ensi kautta varten...
TehBigBunny
02.07.2010
Kuten Bunny ...
!http://i168.photobucket.com/albums/u180/davidbradleyengland/AfterEasterBunny.jpg!
hulluseon
07.07.2010
Soon Bunnynkin parempi alkaa reenata noilla kiketeillä kovasti kipittämistä. Seitsemän kipaletta runtin poikasia irivistelee täysillä häkissä. Mur.
Eeegac
12.07.2010
Lähipäivinä varmaan tulee muillekki tietoon autot millä ajetaan ja aikataulut. Samalla tod.näk. alkaa ilmottautuminenkin.
Eeegac
12.07.2010
Lähipäivinä varmaan tulee muillekki tietoon autot millä ajetaan ja aikataulut. Samalla tod.näk. alkaa ilmottautuminenkin.
Eeegac
13.07.2010
"Löysin tälläsen videon":http://vimeo.com/13308649