Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 3 - Keskustelut

vaiski75

vaiski75 20.07.2010

  • 6
Ac3Way wrote: Pipopäät kasassa? Uusi nimi? Pistäkää viestiä, että mitä autoja testataan.
Laitoin viestiä, vaikkakin sammuin kolme kertaa sen aikana ja tavoittelen uudestaan sitä ihanaa tajuttomuutta kivasti..
Alchemist FI

Alchemist FI 20.07.2010

  • 1
Porsche #45 lähdetään ajelemaan, jos joku on samalla autolla lähösä niin vois laittaa tallin pystyyn?
Capo26RS

Capo26RS 20.07.2010

  • 0
Jaahas, mua pirun paljon aktiivisemmat managementtaajat on näköjään saaneet kehitettyä kauden aikataulut ja autot. Hyvä homma! Itte oon lomaillu offlinessa ja takaisin boxittomaan/netittömään pimeyteen palaan taas kolmeks viikoks, välillä piti tulla kotiin pariks päiväks lepäämään et jaksaa lomailla taas =) Jää multa näköjään ainakin eka kisa ajamatta, mut sitten ehdin taas alkaa kisaamaan. Täytyy yrittää ehtiä etsiä auto vielä tosta listasta. Voipi olla vähän liukkaan tuntusta taas alkuun, kun en oo pelannu kun karhu-boxien kanssa about 6 viikkoo...
hulluseon

hulluseon 21.07.2010

  • 3
Testit ajettu (kännissä) ja tälläkin hetkellä ollaan täysillä kännissä ja sitä rataa jota juna kulkee vaan. Viperissä kulkua, mutta säätäjän laiskuuden takia en sitä valinnut. Ferrarissa on sitten niin harmittavan ärsyttävä ääni. Subbarussa olis tietysti se urpo, mutta kun eihän siitä voi rajottimia ottaa pois, kun posahtaa niin paljon plussa pisteitä. Voortiin uskovat tietysti potkiivat kadulla päin näköä, mutta enpä edes vilkassutkaan sinne päin. Taitaa toikin hevoinen tallissa olla, mutta on se jo oman osansa tehnyt. Possu ohjaa niin nätisti sivuluisussa, se on huva nyt. En tullut näihin karkeloihin voittamaan, vain ja ainoastaan muita naurattamaan. Ja pitäähän jonkun olla viimonenkin. Ennalta käsin voisin väittää Viperien olevan vahvoilla nopeilla radoilla. Ehkä muut voivat laitella kampohin sitten näillä hitaimmilla paremmin. Ainakin Suzukan takasuoralla itse ajettuna Viperi jätti Porssen kuin tikun sinne, no tiedättehän te muutkin. Luulisi tällä kaudella tulevan tilanteita enemmän, johtuen autojen takavetoisuudesta. Tai sitten ei tule. Tai siis minulle tulee. Niitä OHOH tilanteita. Ja rapula huomenna.
Finski fani

Finski fani 23.07.2010

  • 0
Minä ja VilleKoo liittouduttiin. Te ette mahda meille mitään! Hahhahhaa! Verrari pauwwer!
DarkWarjo

DarkWarjo 23.07.2010

  • 0
Finski fani wrote: Minä ja VilleKoo liittouduttiin. Te ette mahda meille mitään! Hahhahhaa! Verrari pauwwer!
eikös se ville aikonu sinne mestareiden talliin? ;)
Finski fani

Finski fani 23.07.2010

  • 0
DarkWarjo wrote: eikös se ville aikonu sinne mestareiden talliin? ;)
No meistähän tuleekin mestareita... ;)
Jusbazon

Jusbazon 23.07.2010

  • 0
Finski fani wrote: No meistähän tuleekin mestareita... ;)
Jos ja kun Caijanen osallistuu, se on mahdotonta..
Finski fani

Finski fani 23.07.2010

  • 0
Jusbazon wrote: Jos ja kun Caijanen osallistuu, se on mahdotonta..
Me aiheutetaan sille rangaistuksia Italialaiseen tyyliin. Se auttaa myös, että Ville on mänitzmentissä... ;)
Jusbazon

Jusbazon 23.07.2010

  • 0
Otetaan likaiset keinot käyttöön ku ei ajamalla pärjää ! =)
Finski fani

Finski fani 23.07.2010

  • 0
Jusbazon wrote: Otetaan likaiset keinot käyttöön ku ei ajamalla pärjää ! =)
Ei ole likaista, jos tuomari määrää rangaistuksen. Tuomarit on aina oikeassa!
TehBigBunny

TehBigBunny 23.07.2010

  • 6
Sfinksi tykkää kun vähän rankaistaan ...
hulluseon

hulluseon 23.07.2010

  • 0
Keppiä antaa rankaisuksi, kivasti
Eeegac

Eeegac 24.07.2010

  • 0
Skill Street Racing hajoo jo ennen kauden alkua autohärdellin takia. Hopo siirtyy Porssen leipiin, Eeegac Nissanin ja Warjo jää rannalle ellei halua tulla Nissanin remmiin tai vaihtoehtoisesti Porssen.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 26.07.2010 (edit 26.07.2010)

  • 0
The Reservoir Dogs Racing etsii yhtä kuljettajaa vahvuuteensa. Capo ei ole vielä vahvistanut liittymistään,mutta on toivottavasti mukana tallin kolmantena kuskina. Autona on Porsche #45 911 GT3-RSR Säädöt saa minulta tarvittaessa
Eeegac

Eeegac 26.07.2010

  • 0
Reilu Neiti Racing etsii myös kahta kuskia vielä. Autona Nissan Fairlady Z #3.
Ac3Way

Ac3Way 27.07.2010

  • 0
Numerolätkää hei! Missä se on, keneltä saa? Ville ja Eegac eivät vastaa kyselyihin?
hulluseon

hulluseon 27.07.2010 (edit 27.07.2010)

  • 1
Villen storesta ainakin minä sen löysin. Niin pitähän tänne muutakin molottaa. Tällä hetkellä siis 20 kuskia ilmoittautunut sarjaan. Tosin vielä on ainakin kolme viikkoa ennen ensimmäistä virallista kisaa joten kai niitä muitakin vielä tulee. Porche siis on tällä hetkellä se suosituin, mutta muuten näkyy merkki jako menevän tasaisemmin. Ei yhtään Chevyä, Bemaria tai Fordia? Onko ne oikeasti niin herseestä? Itse olisin valinnut jonkun näistä Aussie sarjan päryyttimistä jos olisi saanut ottaa. Vaikka hankalia ne on säätää (minun mielestä) verrattuna vaikka Porscheen.
Ac3Way

Ac3Way 27.07.2010

  • 0
hulluseon wrote: Villen storesta ainakin minä sen löysin. Niin pitähän tänne muutakin molottaa. Tällä hetkellä siis 20 kuskia ilmoittautunut sarjaan. Tosin vielä on ainakin kolme viikkoa ennen ensimmäistä virallista kisaa joten kai niitä muitakin vielä tulee. Porche siis on tällä hetkellä se suosituin, mutta muuten näkyy merkki jako menevän tasaisemmin. Ei yhtään Chevyä, Bemaria tai Fordia? Onko ne oikeasti niin herseestä? Itse olisin valinnut jonkun näistä Aussie sarjan päryyttimistä jos olisi saanut ottaa. Vaikka hankalia ne on säätää (minun mielestä) verrattuna vaikka Porscheen.
Kiitosta tiedosta, pääse lätkimään.
Pure Black40

Pure Black40 27.07.2010

  • 2
MULLA ON EKA BEMARI!!!

Write a post

Sign in to post a post.