Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Draghar

Draghar 09.09.2010

• 0
Kirveen kanssa täysin samoilla linjoilla!
TehBigBunny

TehBigBunny 09.09.2010

• 1
Mie laitoin tuon oman jutun kun ajattelin että porukka voisi heitellä ideoita, ei tässä vaiheessa kannata ruveta vielä puolesta/vastaan ztättäämään.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.09.2010

• 1
TAEM ÄFFÄRCEE - Nopein ! - Kaunein ! - Vanhin ? ( Setien yhteisikä 93 vuotta )
jasamy

jasamy 10.09.2010

• 0
Tohon managementin äänestämiseen liittyen: ensin pitäs vapaaehtoisten ehdokkaiden ilmottautua ja siitten niistä äänestetään jos managementtiin äänestettäisiin henkilöitä jotka siellä ei halua olla niin homma ei varmasti toimisi. Epäilen kyllä että vapaaehtoisia ehdokkaita ei tulisi järin paljoa :-(
zattwy

zattwy 10.09.2010

• 0
TehBigBunny wrote: TAEM ÄFFÄRCEE - Nopein ! - Kaunein ! - Vanhin ? ( Setien yhteisikä 93 vuotta )
______VANHIN sanoo vahnus jota nimetty on. Nopeutta ei oo Komeutta ei oo Vanhuutta riittää Senkin teini
TehBigBunny

TehBigBunny 10.09.2010

• 1
Mie meinasin vähän niinkuin sellaista että jos sieltä joku lopettaa niin huutoäänestyksellä uusi kaveri eikä niin että managementti ihte ottaa jonkun. Lisäksi aina kauden lopulla (ainaki) kauiten mukana ollut voitaisiin vaihtaa uuteen. (DNA on väärässä)
IL3

IL3 17.09.2010

• 0
Laitetaan nyt vielä tännekkin: Eli kuka tahansa omistaa avonaisena tämänhetkisen sm-sarjan numerolätkän, voisi sen mulle giftata. Muistaako kukaan kuinka monta layeriä kyseinen lätkä vie ilman numeroita?
RaabForRehab

RaabForRehab 17.09.2010

• 0
IL3 wrote: Laitetaan nyt vielä tännekkin: Eli kuka tahansa omistaa avonaisena tämänhetkisen sm-sarjan numerolätkän, voisi sen mulle giftata. Muistaako kukaan kuinka monta layeriä kyseinen lätkä vie ilman numeroita?
Ei taida omistaa kuin se kenen storesta ne haettiin..(Mudinski) ???
TehBigBunny

TehBigBunny 17.09.2010

• 0
Wille tai Mudi.
IsmoKovero

IsmoKovero 17.09.2010

• 0
IL3 wrote: Laitetaan nyt vielä tännekkin: Eli kuka tahansa omistaa avonaisena tämänhetkisen sm-sarjan numerolätkän, voisi sen mulle giftata. Muistaako kukaan kuinka monta layeriä kyseinen lätkä vie ilman numeroita?
Mulla taitaa olla avonaisena se, voin giftata sen jos muistan oikein. Wille oli ainakin jo poistanu sen storesta.
IL3

IL3 17.09.2010

• 0
Juu, toi olisi hyvin ystävällistä ja avuliasta :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.09.2010

• 2
Mitkä on teijän autojen kilometrit, keskinopeudet ja total repair? En tiiä, mutt yhtäkkiä tuli tällänen mieleen kysyä.. Mun auton Total repair: 5,427 CR Keskinopeus 164.6 km/h Kilsat: 685.92km
FINBULLET

FINBULLET 19.09.2010

• 1
Ajettu:1,745 km Keskinopeus:162.4 km/h Korjauksiin mennyt:8,800 CR
Ac3Way

Ac3Way 19.09.2010

• 0
Vastataan tänne kirvekselle tuosta osallistumisista Mugelloon ja Nyrreen. Vaikka tässä on vielä hyvin aikaa osallistua kauden loppuihin kisoihin niin tällä hetkellä tilanne ei näytä hyvältä. Ratti on jossain vanhempien luona tällä hetkellä ja nyt ei ole oikeastaan mitään pöytää/telinettä mihin laittaa rattia kiinni. Näin ollen ei ole tullut Forzakaan pelattua ollenkaan tai mitään muitakaan autopelejä. Toivottavasti sitä jotain kehittäisi, sillä padilla en rupea enää ajamaan Forzaa. Ainakaan R-luokaa, joku E-luokka vielä menee juuri ja juuri. Kauden avauskisa ainakin R-luokan autoilla oli ihan kiva, vaikka vähän huonoa tuuria olikin. Kyllä näillä paljon kovempaa kisaamista on kuin aikaisempien vuosien autoilla. Väiskille myöskin iso kiitos maaleista!
djrunkkari

djrunkkari 19.09.2010

• 0
Nikden kans hyvää vääntöö ekalla kierroksella muuten sainki yksin ajella :D
Nikde

Nikde 19.09.2010

• 0
djrunkkari wrote: Nikden kans hyvää vääntöö ekalla kierroksella muuten sainki yksin ajella :D
Kuin myös, tasasia kuskeja oli lobby täynnä kun erot kasvo vaan samaa tahtia kokoajan :)
DarkWarjo

DarkWarjo 19.09.2010

• 0
Lisää EVENTTEJÄ! :D Villeprkle :)
AJfin

AJfin 28.09.2010

• 5
Paljonko SM-kauden palkinto potissa on creduja tällä hetkellä? Mä voisin lahjoittaa 1,5M pottiin.
pokalemestari

pokalemestari 01.10.2010

• 0
Faak, pitäis varmaan alottaa mugelon harjottelu.
Pure Black40

Pure Black40 10.10.2010

• 0
Onkos muuten niin, että bemmi on sarjan huonoin auto? (PI 745)

Write a post

Sign in to post a post.