- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 3 - Keskustelut
Kirveen kanssa täysin samoilla linjoilla!
- 1
Mie laitoin tuon oman jutun kun ajattelin että porukka voisi heitellä ideoita, ei tässä vaiheessa kannata ruveta vielä puolesta/vastaan ztättäämään.
- 1
TAEM ÄFFÄRCEE
- Nopein !
- Kaunein !
- Vanhin ? ( Setien yhteisikä 93 vuotta )
- 0
Tohon managementin äänestämiseen liittyen:
ensin pitäs vapaaehtoisten ehdokkaiden ilmottautua ja siitten niistä äänestetään jos managementtiin äänestettäisiin henkilöitä jotka siellä ei halua olla niin homma ei varmasti toimisi. Epäilen kyllä että vapaaehtoisia ehdokkaita ei tulisi järin paljoa :-(
- 0
TehBigBunny wrote: TAEM ÄFFÄRCEE - Nopein ! - Kaunein ! - Vanhin ? ( Setien yhteisikä 93 vuotta )______VANHIN sanoo vahnus jota nimetty on. Nopeutta ei oo Komeutta ei oo Vanhuutta riittää Senkin teini
- 1
Mie meinasin vähän niinkuin sellaista että jos sieltä joku lopettaa niin huutoäänestyksellä uusi kaveri eikä niin että managementti ihte ottaa jonkun.
Lisäksi aina kauden lopulla (ainaki) kauiten mukana ollut voitaisiin vaihtaa uuteen.
(DNA on väärässä)
- 0
Laitetaan nyt vielä tännekkin: Eli kuka tahansa omistaa avonaisena tämänhetkisen sm-sarjan numerolätkän, voisi sen mulle giftata.
Muistaako kukaan kuinka monta layeriä kyseinen lätkä vie ilman numeroita?
- 0
IL3 wrote: Laitetaan nyt vielä tännekkin: Eli kuka tahansa omistaa avonaisena tämänhetkisen sm-sarjan numerolätkän, voisi sen mulle giftata. Muistaako kukaan kuinka monta layeriä kyseinen lätkä vie ilman numeroita?Ei taida omistaa kuin se kenen storesta ne haettiin..(Mudinski) ???
- 0
Wille tai Mudi.
- 0
IL3 wrote: Laitetaan nyt vielä tännekkin: Eli kuka tahansa omistaa avonaisena tämänhetkisen sm-sarjan numerolätkän, voisi sen mulle giftata. Muistaako kukaan kuinka monta layeriä kyseinen lätkä vie ilman numeroita?Mulla taitaa olla avonaisena se, voin giftata sen jos muistan oikein. Wille oli ainakin jo poistanu sen storesta.
- 0
Juu, toi olisi hyvin ystävällistä ja avuliasta :)
- 2
Mitkä on teijän autojen kilometrit, keskinopeudet ja total repair? En tiiä, mutt yhtäkkiä tuli tällänen mieleen kysyä..
Mun auton
Total repair: 5,427 CR
Keskinopeus 164.6 km/h
Kilsat: 685.92km
- 1
Ajettu:1,745 km
Keskinopeus:162.4 km/h
Korjauksiin mennyt:8,800 CR
- 0
Vastataan tänne kirvekselle tuosta osallistumisista Mugelloon ja Nyrreen.
Vaikka tässä on vielä hyvin aikaa osallistua kauden loppuihin kisoihin niin tällä hetkellä tilanne ei näytä hyvältä. Ratti on jossain vanhempien luona tällä hetkellä ja nyt ei ole oikeastaan mitään pöytää/telinettä mihin laittaa rattia kiinni. Näin ollen ei ole tullut Forzakaan pelattua ollenkaan tai mitään muitakaan autopelejä.
Toivottavasti sitä jotain kehittäisi, sillä padilla en rupea enää ajamaan Forzaa. Ainakaan R-luokaa, joku E-luokka vielä menee juuri ja juuri. Kauden avauskisa ainakin R-luokan autoilla oli ihan kiva, vaikka vähän huonoa tuuria olikin. Kyllä näillä paljon kovempaa kisaamista on kuin aikaisempien vuosien autoilla. Väiskille myöskin iso kiitos maaleista!
- 0
Nikden kans hyvää vääntöö ekalla kierroksella muuten sainki yksin ajella :D
- 0
djrunkkari wrote: Nikden kans hyvää vääntöö ekalla kierroksella muuten sainki yksin ajella :DKuin myös, tasasia kuskeja oli lobby täynnä kun erot kasvo vaan samaa tahtia kokoajan :)
- 0
Lisää EVENTTEJÄ! :D Villeprkle :)
- 5
Paljonko SM-kauden palkinto potissa on creduja tällä hetkellä?
Mä voisin lahjoittaa 1,5M pottiin.
- 0
Faak, pitäis varmaan alottaa mugelon harjottelu.
- 0
Onkos muuten niin, että bemmi on sarjan huonoin auto? (PI 745)