Draghar
09.09.2010
Kirveen kanssa täysin samoilla linjoilla!
TehBigBunny
09.09.2010
Mie laitoin tuon oman jutun kun ajattelin että porukka voisi heitellä ideoita, ei tässä vaiheessa kannata ruveta vielä puolesta/vastaan ztättäämään.
TehBigBunny
09.09.2010
TAEM ÄFFÄRCEE
- Nopein !
- Kaunein !
- Vanhin ? ( Setien yhteisikä 93 vuotta )
jasamy
10.09.2010
Tohon managementin äänestämiseen liittyen:
ensin pitäs vapaaehtoisten ehdokkaiden ilmottautua ja siitten niistä äänestetään jos managementtiin äänestettäisiin henkilöitä jotka siellä ei halua olla niin homma ei varmasti toimisi. Epäilen kyllä että vapaaehtoisia ehdokkaita ei tulisi järin paljoa :-(
zattwy
10.09.2010
TehBigBunny wrote:
TAEM ÄFFÄRCEE
- Nopein !
- Kaunein !
- Vanhin ? ( Setien yhteisikä 93 vuotta )
______VANHIN sanoo vahnus jota nimetty on.
Nopeutta ei oo
Komeutta ei oo
Vanhuutta riittää
Senkin teini
TehBigBunny
10.09.2010
Mie meinasin vähän niinkuin sellaista että jos sieltä joku lopettaa niin huutoäänestyksellä uusi kaveri eikä niin että managementti ihte ottaa jonkun.
Lisäksi aina kauden lopulla (ainaki) kauiten mukana ollut voitaisiin vaihtaa uuteen.
(DNA on väärässä)
IL3
17.09.2010
Laitetaan nyt vielä tännekkin: Eli kuka tahansa omistaa avonaisena tämänhetkisen sm-sarjan numerolätkän, voisi sen mulle giftata.
Muistaako kukaan kuinka monta layeriä kyseinen lätkä vie ilman numeroita?
RaabForRehab
17.09.2010
IL3 wrote:
Laitetaan nyt vielä tännekkin: Eli kuka tahansa omistaa avonaisena tämänhetkisen sm-sarjan numerolätkän, voisi sen mulle giftata.
Ei taida omistaa kuin se kenen storesta ne haettiin..(Mudinski) ???
IsmoKovero
17.09.2010
IL3 wrote:
Mulla taitaa olla avonaisena se, voin giftata sen jos muistan oikein. Wille oli ainakin jo poistanu sen storesta.
IL3
17.09.2010
Juu, toi olisi hyvin ystävällistä ja avuliasta :)
El PiNk DeViL
19.09.2010
Mitkä on teijän autojen kilometrit, keskinopeudet ja total repair? En tiiä, mutt yhtäkkiä tuli tällänen mieleen kysyä..
Mun auton
Total repair: 5,427 CR
Keskinopeus 164.6 km/h
Kilsat: 685.92km
FINBULLET
19.09.2010
Ajettu:1,745 km
Keskinopeus:162.4 km/h
Korjauksiin mennyt:8,800 CR
Ac3Way
19.09.2010
Vastataan tänne kirvekselle tuosta osallistumisista Mugelloon ja Nyrreen.
Vaikka tässä on vielä hyvin aikaa osallistua kauden loppuihin kisoihin niin tällä hetkellä tilanne ei näytä hyvältä. Ratti on jossain vanhempien luona tällä hetkellä ja nyt ei ole oikeastaan mitään pöytää/telinettä mihin laittaa rattia kiinni. Näin ollen ei ole tullut Forzakaan pelattua ollenkaan tai mitään muitakaan autopelejä.
Toivottavasti sitä jotain kehittäisi, sillä padilla en rupea enää ajamaan Forzaa. Ainakaan R-luokaa, joku E-luokka vielä menee juuri ja juuri. Kauden avauskisa ainakin R-luokan autoilla oli ihan kiva, vaikka vähän huonoa tuuria olikin. Kyllä näillä paljon kovempaa kisaamista on kuin aikaisempien vuosien autoilla. Väiskille myöskin iso kiitos maaleista!
djrunkkari
19.09.2010
Nikden kans hyvää vääntöö ekalla kierroksella muuten sainki yksin ajella :D
Nikde
19.09.2010
djrunkkari wrote:
Nikden kans hyvää vääntöö ekalla kierroksella muuten sainki yksin ajella :D
Kuin myös, tasasia kuskeja oli lobby täynnä kun erot kasvo vaan samaa tahtia kokoajan :)
DarkWarjo
19.09.2010
Lisää EVENTTEJÄ! :D Villeprkle :)
AJfin
28.09.2010
Paljonko SM-kauden palkinto potissa on creduja tällä hetkellä?
Mä voisin lahjoittaa 1,5M pottiin.
pokalemestari
01.10.2010
Faak, pitäis varmaan alottaa mugelon harjottelu.
Pure Black40
10.10.2010
Onkos muuten niin, että bemmi on sarjan huonoin auto? (PI 745)