- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 3 - Keskustelut
Pipopäät kasassa? Uusi nimi? Pistäkää viestiä, että mitä autoja testataan.
- 3
Mitäkä ootte mieltä pitäiskö semmonen harjootusaikoja-osio laittaa jo pystyyn vaiko vasta lähempänä kauden alkuva?
Entäpä onko tälläkin kaudella tiedossa sadomasotreenit perjantaisin, mitä sanoo Warjomiäs?
- 2
Oi kyllä. Heti vaan pystyyn. Mitäs sitä turhia venyttelemään.
- 1
Lahajattomat reenailoo! Terv. B-lobbyn miäs :D
- 0
Alustavien ilmottautumisten perusteella voi tulla aika Dodge painotteinen kisa., melkein kaikki joukkueet jotka on ilmottautuneet ottaa viperin #2 jostain kumman syystä :
- 0
Vaipperi on hjyvä peli. Olihan siellä Subaruu sun muutakin parit kappaleet. Jos joku muuten ettii tallia, niin mun taallihin mahtuu, vaikka tallipäälliköks.
- 0
Ottakaa nyt muitakin autoja.Kaikki on kumminkin tasaväkisiä keskenään.
- 1
Mulla on se verrari, jos tulen kisoihin mukaan... =)
- 0
Seqalla väärä numero, numero 21 on jo varattu. Numerot näet "täältä.":http://forzaracingclub.com/forum/12/690
- 0
Eeegac wrote: Seqalla väärä numero, numero 21 on jo varattu. Numerot näet "täältä.":http://forzaracingclub.com/forum/12/690Eikös Seqa ollu Artikainen, eli #99 ???
- 0
Jos näin on niin numeroksi sitten tulee #99 ellei muuta numeroa halua.
- 0
Finski fani wrote: Mulla on se verrari, jos tulen kisoihin mukaan... =)Oikee valinta! Tuut vaikka lagia olisi!
- 1
Mä otan Fairlady Z:n, jos tulen kisoihin mukaan. Ihastuin siihen GT4:ssa ja yhtä mukavalta se nyttenkin tuntuu.
- 0
RaabForRehab wrote: Eikös Seqa ollu Artikainen, eli #99 ???Näinhän se oli, sorry. Eli nro 99. Tullu pidettyy niin pitkä tauko, notta tarvii vähän vilkuilla sääntöjä sun muita, notta ei tuu enään enempää tumpeloituu...
- 0
Olenko wrote: Mitäkä ootte mieltä pitäiskö semmonen harjootusaikoja-osio laittaa jo pystyyn vaiko vasta lähempänä kauden alkuva? Entäpä onko tälläkin kaudella tiedossa sadomasotreenit perjantaisin, mitä sanoo Warjomiäs?Joo, nyt ku oikee oon Manizmentin miehiä nii kyl varmaa tulee treenejä pidettyy taas, kun tosiaan ei toi hotläppä oikee taho aina iskee niin mukavahan se on porukalla treenailla taas. Ja miksei myös vaa tuota harjoitusaikatopikkiakin voisi pystytellä niin voi itkee ku muut ajaa vaa aina kovempaa.
- 1
Saat ajaa vakio Mini Cuupperilla Maple Valley Shorttia.
- 0
Voishan sitä osallistua jos joku huolii pökäleen tiimiinsä.
- 0
Voihan sitä yksinkin aloittaa. :)
- 0
Eeegac wrote: Voihan sitä yksinkin aloittaa. :)Ajan E30 ja tulen kolmanneksi!
- 2
LOL joku kolmos kausi. Kai sitä ainakin muutamaan kisaan pitää tulla kokeilemaan.