Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

BlueMasto

BlueMasto 23.08.2010

  • 1
RaabForRehab wrote: Missähän kohtaa nää autot oli taas tasasia? :D Oltais vaan ajettu Porsce Cup:ina koko kausi ;)
Juuri näin! :D
tepilobium

tepilobium 23.08.2010

  • 0
oho. nyt en enää taida harjotella. 1:58.565
Eeegac

Eeegac 23.08.2010

  • 0
2:02.6XX Olen aina vihannut tätä rataa, mutta onneks kaveri Oulusta taitaa saapua sunnuntaina kylään, joten kisa jäänee onneksi varmaan väliin.
jasamy

jasamy 23.08.2010

  • 1
RaabForRehab wrote: Missähän kohtaa nää autot oli taas tasasia? :D Oltais vaan ajettu Porsce Cup:ina koko kausi ;)
Sama itku joka helvetin kausi. Aina on joko autossa vikaa tai sitten vaihteiden käytöstä. Käsittääkseni joka kerta on ollut kaikilla vapaa valinta, Ketään ei ole vielä pakotettu ajamaan jollain tietyllä autolla tai sitten ilman kytkintä. Rauhoitettasko tota valitusta vähäsen ei tää oo niin vakavaa :-) ja tää ei ole pelkästään sulle raab, mut toi sun viestis tuli niin sopivasti
hammeredhuoh

hammeredhuoh 23.08.2010

  • 0
jasamy wrote: Sama itku joka helvetin kausi. Aina on joko autossa vikaa tai sitten vaihteiden käytöstä. Käsittääkseni joka kerta on ollut kaikilla vapaa valinta, Ketään ei ole vielä pakotettu ajamaan jollain tietyllä autolla tai sitten ilman kytkintä. Rauhoitettasko tota valitusta vähäsen ei tää oo niin vakavaa :-) ja tää ei ole pelkästään sulle raab, mut toi sun viestis tuli niin sopivasti
Sen takia ensi kaudella otetaan kaikki 102pi datsunit?
djrunkkari

djrunkkari 23.08.2010

  • 0
Eiku etuvedot.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.08.2010 (edit 23.08.2010)

  • 1
Ens kauvvella kaikki saa ajaa millä haluaa, millä radalla huvittaa ja minä päivänä tahtoo. (Paitsi Pipopäät)
FINBULLET

FINBULLET 23.08.2010

  • 0
Ei ajeta mitään millään.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 23.08.2010

  • 1
Kävellään! Liikunta tekee hyvää.
Mudinski

Mudinski 23.08.2010 (edit 23.08.2010)

  • 2
jasamy wrote: Sama itku joka helvetin kausi. Aina on joko autossa vikaa tai sitten vaihteiden käytöstä. Käsittääkseni joka kerta on ollut kaikilla vapaa valinta, Ketään ei ole vielä pakotettu ajamaan jollain tietyllä autolla tai sitten ilman kytkintä. Rauhoitettasko tota valitusta vähäsen ei tää oo niin vakavaa :-) ja tää ei ole pelkästään sulle raab, mut toi sun viestis tuli niin sopivasti
Mutta ajatteles nyt Jasamy sinäkin tätä... Kuinka mahtaa inspiroida jatkamaan kautta kun on enään autosta kiinni pärjääminen ? Kun annetaan valita autot, silloin minä ainakin oletan että niitä ollaan testattu ja katsottu että ovat tasaväkisiä eli ei aja pelkästään ns. perus kuskit perus säädöillä esim. Mudinski. Jonka jälkeen pääsee nämä kovat kuskit ajamaan ja säätämään autojaan jolloin pääsevät huomattavasti nopeammin kuin nämä Juntti-Mudit ? Onko tämä nyt sitä tasaisuutta autoissa ? Niin... Tätähän tämä mötörspörtti on ! Edit: Ja en tarkoita nyt sitä että MINÄ pärjäisin possulla kaikille, mutta paremmin voisin, ihan niinkuin moni muukin pärjäisi ! Edit: Bunny puhuu asiaa ! Jasamykin tykkää varmaan tuosta ?
RaabForRehab

RaabForRehab 23.08.2010

  • 6
Juu ja mun kommentti ei ollut niin tosissaan, mulle on ihan sama miten pärjää. Mun egoa ei paljoa laske se, jos en pärjää Forza-kisoissa. Eikä mulla olis varaa ees valittaa, kun valitsin auton ilman yhtään testimetriä täysin ulkonäkö/fiilis-syystä. :) näillä mennään vaikka ajettaisiin Ö-Lobbyssa.
Mudinski

Mudinski 23.08.2010

  • 3
Mudi kannattaa joko ihan stockki autoja tai sitten sellainen sarja jossa on viripalikkaa autoissa kiinni mutta niitä ei pysty säätämään. Tämäkin sitten vain juntti-mudin mielipide. Jatkakaa !
Finski fani

Finski fani 23.08.2010

  • 1
Mudinski wrote: Mudi kannattaa joko ihan stockki autoja tai sitten sellainen sarja jossa on viripalikkaa autoissa kiinni mutta niitä ei pysty säätämään. Tämäkin sitten vain juntti-mudin mielipide. Jatkakaa !
Jatkan! Itse toivoisin, että kaikilla olisi sama auto, jossa samat palikat kiinni, ja vapaasti saa virittää. Viritykset ei tuo juurikaan etuja, ja se myös voisi saada sellaiset virittämään autoa, jotka eivät ennen sitä juuri ole tehneet...
TehBigBunny

TehBigBunny 23.08.2010

  • 0
4-6 autoa hyvissä ajoin ilimootetaan ja sitten jengi voi testata niitä ja katsoa jos joidenkin PI-arvoja pitää muuttaa. Esim. Hondat ed. kaudella, niistä olisi pitännä ottaa pois 10-15 bojoo.
jasamy

jasamy 23.08.2010

  • 0
No kyllä siinä ekalla kaudellakin valittajia löyty vaikka kaikilla oli samat autot. Toi auton "huonous" menee vaan niin äkkiä siihen että kaikki laitetaan auton syyksi 0.2s ero kasvaa omassa mielessä 2s eroksi ja ei jakseta säätää / harjoitella ja kun on jätetty säätämättä/harjoittelematta ja ollaan "hitaita " niin laitetaan sekin auton syyksi. Ei koske kaikkia mutta epäilen vahvasti joissain tapauksissa aikaisemmin näin käyneen Kiitoksia ja anteeksi mä lopetan tän avautumisen tähän
Finski fani

Finski fani 23.08.2010

  • 0
TehBigBunny wrote: 4-6 autoa hyvissä ajoin ilimootetaan ja sitten jengi voi testata niitä ja katsoa jos joidenkin PI-arvoja pitää muuttaa. Esim. Hondat ed. kaudella, niistä olisi pitännä ottaa pois 10-15 bojoo.
Kaikilla ei ole varaa tesmailla jokaista autoa. Tälläkin kertaa kun ajettiin näillä äRräläisillä, niin autojen ostamiseen olisi mennyt julmetusti rahaa... Muistaakseni vain Pörssen ja Verrarin saa kareerista. Tietysti jos ajetaan pienempiluokkaisilla autoilla, niin asia on ihan toinen. Nelivedot voisi olla ihan hyvä vaihtoehto kilpureiksi. Niistä saa monesta melko helposti tasaisen. Itelläni on monta erittäin tasaista nelivetoa tallissa...
Mudinski

Mudinski 23.08.2010

  • 0
Siirretään keskustelu PPPP:hen jos jotakin jollakin on viellä ? Ok ? Ei täytetä Harjoitusaikoja topikkia tälläisellä "asiattomalla/turhalla" keskustelulla.
tepilobium

tepilobium 23.08.2010

  • 2
Niin nyt vaikuttas vähän höpö höpö jutuilta nämä. tämän mölinän innoittamana ajoin nissan #46 pi764 testimielessä heittosäädöillä jo neljännellä kierroksella 1:59.34x niin ei niissä nyt voi olla ihan monsteri eroja. viperiä en kokeile koska mudin kanssa ajeltiin niillä mukavia kierroksia ja molempien ajat oli siellä 2 kymmenyksen sisällä
tepilobium

tepilobium 23.08.2010

  • 3
juo kaljaa se auttaa
FINBULLET

FINBULLET 23.08.2010

  • 0
Sain hitaimman ajan.

Write a post

Sign in to post a post.