Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Se voi olla ihan viisas ratkaisu.Tässä on muutenkin käynyt mielessä tätä peliä pelatessa,etteivät nuo oikeat vormulakuskit ihan järjissään voi olla.Siis jos peli nyt vähänkin antaa osviittaa,miten kovaa noilla härveleillä voi ajaa mutkiin.Hulluja vehkeitä ovat.
Joo, toi mutkiin sukeltaminen kyl tuntuu hurjalta :D
Itestä ku tuntuu hurjalta tuo vauhti mitä nissanilla voi vetää mutkiin, ni noi formut vetää varmaa joku 3kertaa nopeempaa :D
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
LORD HOPO wrote:
Ei mulla mitään bugia ole.
Miulla on edelleen se sama ongelma,että harkoissa ja aika-ajoissa friizaa samoissa paikoissa niin helvetisti ettei pysty ajamaan.Se sama ongelma on monella muullakin,kun tuolta pelin voorumilta lueskelin.Kisoissa ei ole pätkinyt kertaakaan.
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
LORD HOPO wrote:
Ei mulla mitään bugia ole.
No hyvä vaan. Kaks kertaa olen jo ajellut muutaman hyvän kisan ja sitten onkin ollut corrupted save file. Vähän on häirinnyt.
Vastauksena käyttäjälle
jasamy
jasamy wrote:
VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedoston
Hullulle tuosta VINKKI
Vastauksena käyttäjälle
Aliboz
Aliboz wrote:
Silverstonessa mentiin käsikädessä Hamiltonin kanssa ulos... En tiiä mikä sille tuli mutta lähti karkuun ja hyppäsi aidan yli:
!http://www.pictureshack.us/images/909605102010.jpg!
Aika normi :D
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Olisi ollut aika viksu veto Codemasterssin pojilta laittaa tähän mukaan myös GP2/3 autot.
DLC ?
Historic-paketti olisi kiva.Keijo Rosbergin Williamssilla pääsisi kivasti kurvailemaan. :)
Voi olla aika tarkat säädökset siitä mitä peliin saa tulla,kun vormulapeli on kyseessä.Ehkä tähänkin tulee sellainen zombie-versio!
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Kokeilin ekaa kertaa moninpeliä.Oli kyä kauhiaa romurallia ainakin Quick racet.Ei mitn järkeä koko touhussa.
Siksi onkin hyvä pelata tutussa ja turvallisessa FRC-porukassa, me sentää yritettii pysyy tiel.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Siksi onkin hyvä pelata tutussa ja turvallisessa FRC-porukassa, me sentää yritettii pysyy tiel.
Juu,se on totta.Eihän tuo mitään haittaa,jos tutussa porukassa tulee paljon kolareita,kun tietää ettei ne ole tahallisia.
Oisko klo 20.30 jälkeen FRC:n porukkaa livessä,jos vedettäisiin jotain lyhyitä skaboja rennosti?