F1 2010

hulluseon
/

Sehän on kohta täällä. Heti pitää se imuroita talteen. Ja pölypussiakaan en heitä pois mihin sen imuroin.

Aliboz
/

Nyt ajetaan niin perkeleen hardcorena että ei uutta päivää tuu! Kaikki hudit on poissa päältä, ruudussa ei näy muutakuin se mitä oikeastikin kuskit näkevät. Ratti pelittää taas, ja tietenkin kaikki avut pois päältä legendinä päästellään menemään.

Schimanski76
/

Pleikkarille ja Puuseelle tuli päivitys yöllä/aamulla eli eiköhän se poksillekin lähiaikoina.

Pure Black40
/ /

Apuva! Mitä mun pitää tehä kun tulee "Operation failed" ja "data save is corrupt."

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Apuva! Mitä mun pitää tehä kun tulee "Operation failed" ja "data save is corrupt."

Tuolta löytynee apua,kun etsii.

Pure Black40
/

Jee Jee, nyt joutuu aloittaa koko peli alusta! :):):):):):):):):):):):):):):):)

Schimanski76
/

Tulkee klo 19 maissa ajelemaan.Voidaan laittaa sellain kivasti,että saa käyttää kaikkia ajoapuja,jos haluaa.Autot tasavertaisiksi,20% kisoja kivoilla radoilla rennolla meiningillä.

Aika jännää,että olen viikon ajan joka ehtoo ajanut Livessä eikä ole sattunut kertaakaan suomalaista samaan lobbyyn.Epsanjan,Ranskan ja Saksan lippuja lobbyt aina täynnä.

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Tulkee klo 19 maissa ajelemaan.Voidaan laittaa sellain kivasti,että saa käyttää kaikkia ajoapuja,jos haluaa.Autot tasavertaisiksi,20% kisoja kivoilla radoilla rennolla meiningillä.

Aika jännää,että olen viikon ajan joka ehtoo ajanut Livessä eikä ole sattunut kertaakaan suomalaista samaan lobbyyn.Epsanjan,Ranskan ja Saksan lippuja lobbyt aina täynnä.

Mie tuun hurjastelemaan! Pitääpi treenailla tossa kohta yksinpelissä.

RaabForRehab
/

Tätä ei kukaan oikeen oo innostunu pelaamaan livessä.. Tekoäly kyllä on omasta mielestä sen verran asiallinen, että viihdyttävää kamaa myös yksin pelatessa. Eikä tarvi kuunnella apinoitten huutoa samalla kun ajaa..eiku :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.