Vastauksena käyttäjälle
Nikde
Nikde wrote:
Millä vaikeustasolla poijjaat ajeloo? Mulla on nyt Legend käytössä. Kolme-neljä ekaa kisaa meni ihan ok, mutta nyt edelliset, Catalonia ja Monaco ollut aivan mahottoman vaikeita. Jumbosijaa pukkaa vaikka kuinka yrittää. En pääse mitenkään mutkista ulos semmosta kyytiä mitä AI kuskit. Niiden suoritukset tuntuu ihan yliluonnollisilta.
Legendilla miekin nyt pyristellyt.Tekopälli on ihan perseestä.Ei ole tietyillä radoilla järjen hiventä koko systeemissä.
Vastauksena käyttäjälle
Nikde
Nikde wrote:
Mulla palaa hermo ihan totaalisesti tohon tikkarimieheen varikolla. Pystyykö tota jotenkin ohjaamaan ite?!! Ajan kisat 20% mittaisina ja kun kisaan lähtee pehmeillä renkailla, niin ne pitää yleensä 4-5 kierroksen kohalla käydä jo vaihtaa. Tohon samaan haarukkaan varikolle tulee aina 10 muutakin autoa ja Lotuksen munaton tikkarimies päästää koko porukan ohitse enneku saa jatkaa matkaa!!! Joka toinen kisa menee tuon takia pieleen että varikkopysähdykseen menee 15-20sek!!!
Pitää joko vaihtaa se taktiikka ennen kisaa tai sitten mennä sinne varikolle kierrosta ennen/jälkeen suunnitellusta.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Pitää joko vaihtaa se taktiikka ennen kisaa tai sitten mennä sinne varikolle kierrosta ennen/jälkeen suunnitellusta.
Joo näin oon sitten tehny aina Restart Race:n jälkeen kun on pinna palanut.
Vastauksena käyttäjälle
Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Ihme kun jotku 30 prosentin kisassa lähtee pehmeillä renkailla, ite joutuu mennä n.6 kierroksen jälkeen stopille ja jotkut menee vaihtamaan koviin vasta toiseksi viimeisellä kierroksella?
Eikun vaihtavat pehmeisiin vasta sillon. Aloittavat kisan siis kovilla.
e: Mulla jotenkin ehkä bugaa tämä, näyttää siltä että AI kuskeilla on option renkaat sadekelilläkin.
Vastauksena käyttäjälle
Aliboz
Aliboz wrote:
Eikun vaihtavat pehmeisiin vasta sillon. Aloittavat kisan siis kovilla.
Ei ei ei. Vihreät kyljessä ne starttaakin, siinä on se outous.
Vastauksena käyttäjälle
Nikde
Nikde wrote:
Mäkki on paljon stabiilimpi ajaa kuin Lotus. Äänissäkin selkeä ero... Vaikuttaa hyvältä :)
Oot sä muuten huomannu, toi McKeppanakuoriainen nakuttaa varikolta lähtiessä aika reilusti.
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
^ Kyä mersuissa mukavin ääni on ainakin meikän makuun.Red Pulli on ihan kauhea rääkyjä.Korvat ei kestä.
Mulla Toro Rosso rääkyy kanssa aika pahasti..
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Hyvä loppupuristus, ei tainut pää kestää? :)
Singaporessa ja Suzukassa keskeytykset johtuivat siitä,ettei ollut mitään mahkuja reilusti ajamalla taistella voitoista,joten muutuin taas umpikyrpä-Skimmyksi kovimmille kilpailijoille.Rehtorin otteet käyttöön!!!
Singaporessa taklasin Webberin auton tuhannen pimpsan päreiksi muuriin.
Suzukan neulansilmässä ei jäänyt Alonson Fefen perseestä montaa osaa jäljelle.
Eikä tullut edes huono omatunto vaan helvetin hyvä fiilis!!!! Oli se alkukausi niin tuskaa. :)
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Entäs Salo?
http://goo.gl/maps/DIu3