- 6
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 4 - Pisteet
Pisteet löytyy osoitteesta: "http://goo.gl/syKZQ":http://goo.gl/syKZQ
- 2
Hienoa työtä Pöysti. Ens viikolla taas kaks PuuPäätä A lobbyssa, eikö vain?
- 3
Noni, nyt löytyy myös tallipisteet.
^Nunna!^
- 0
Lupaavalta näyttää ;)
- 0
Ei niitä tallipisteitä saisi myös tuohon ensimmäiseen viestiin?
- 1
Eissillä vieläkin vastustaa Kuukeli toks?
No ajan kuluksi voi nämä naputella:
1. Nunna Racing Team 445
2. Team FRC 428
3. WoodHead Motorsports 426
4. Boar Racing 397
5. Toy Boy Racing 369
6. PP Racing Team 382
7. Monaca Corsa 261
8. Peogeot Total Team 183
9. Kuopio UA 170
10. Atletic Baguette 63
11. Reilusti Ruoholle 0
12. Janka Racing Team 0
- 0
hulluseon wrote: Eissillä vieläkin vastustaa Kuukeli toks?Ei suinkaan, mutta kun henkilökohtaiset pisteet jo oli tuossa viestissä niin miksei myös samalla sitten tallipisteet .
- 0
Pure toi kivasti tallille pisteitä, kivasti ajoi A-löppissä. Alibötsi ei mitää tallin hyväksi tehnyt, huono oli mies, raippaa saa kivasti illalla.
- 1
Pisteet Motegin jäljiltä ylhäällä.
^Nunna!^
- 0
Tuosta tallien kakkos sijasta tulee tiukat väännöt. Paitsi jos se jää minun varaan.
- 0
Motegi
Janka Racing Teamin suoritus hylätty ja pisteet mitätöity.
- 0
Iben jälkeiset pisteet kirjattu.
- 0
Vaikka mä nyt ajaisin Tapani Kansana kaikki loppukisat, niin näyttäisi siltä ettei Bani pääse enään ohitse..
Eli joka päivä harjoitellaan selvinpäin ja sitten kisaan tankataan aina sopivasti mölyjuomaa..
- 1
Alapeukkusella palkitsi tän juapon ^
- 0
Ei ne Nunnat nyt niin kaukana olekkaan. Mutta miks minä olen meidän tiimin sisäsissä pisteissä johdossa? Nyt jätkät saatte kohta letcusta.
- 0
vaiski75 wrote: Vaikka mä nyt ajaisin Tapani Kansana kaikki loppukisat, niin näyttäisi siltä ettei Bani pääse enään ohitse.. Eli joka päivä harjoitellaan selvinpäin ja sitten kisaan tankataan aina sopivasti mölyjuomaa..Muista, että huonoin tulos poistetaan :)
- 0
Ac3Way wrote: Muista, että huonoin tulos poistetaan :)Voi sun helvata, tää oli sen katalan Banin juoni! Se sai mut -läikyttämään- luulemaan, että mä muka voittaisin sen.. Mä alan ryyppäämään..
- 1
Ac3Way wrote: Muista, että huonoin tulos poistetaan :)Eli Sfäiski poistetaan. // *BOOM TISH*
- 0
hulluseon wrote: Ei ne Nunnat nyt niin kaukana olekkaan. Mutta miks minä olen meidän tiimin sisäsissä pisteissä johdossa? Nyt jätkät saatte kohta letcusta.Ei! Älä lyö sinne! Lupaan tulla jokaiseen seuraavaan kisaan. -Vai tulenko...-
- 0
Kuudella pisteellä kiinni. Täältä tullaan ja kovaa.