hulluseon
13.01.2012
Nikde wrote:
I haz vote! eN eS eX
Ja enpä yllättynyt juuri laisinkaan.
jimmykojootti
13.01.2012
villek00 wrote:
Kerro toki mitä autoja sulla on siel?
EDIT: ja heitä tunet manizmentille, ni saadaa testaa viel ;)
I miin. Ei mulla mitää säätöjä oo, vaan haluaisin laajan (tai ees joku 3-4 autoa) autovalikoiman, eikä mitää yhtä autoo...
Capo26RS
13.01.2012
Moon huomannu ittelleni ongalmaks ton joka viikonloppu kisakalenterin, vaikken oo mukana vähään aikaan ollutkaan. Sopii varpisti joillekin, mulle ei. Ja vaikkei mulla ajotaidot riitä kärkeen, niin silti ois kiva ajaa tosissaan sijoituksista. Yks pisteistä pois on mun mielestä reilumpi kuin kaikki kisat mukana pisteissä. Ja kisakalenteri vaikka niin että 2 kisaa peräkkäisinä vkl, sitten yks välissä ja taas 2 kisaa tai jotain sen tapasta, ettei kaikki viikonloput mene telkkari/sohvapainiks/mököttämiseks =>
PetuK
13.01.2012
Macela94 wrote:
Jos totta puhutaan nii en itsekkään pitäny tosta "yhtä ei huomioida" pisteytyksestä, siitä on periaatteessa etua niille jokka vaikka "lintsaa" yhestä kisasta...
Juupelisjuu.
Hyvä tsydeemi se on..tarkoitin vain, että sen vuoksi kisat eivät saa olla keskenään erilailla pisteytettyjä.
Mace
13.01.2012 (edit 13.01.2012)
Onko ne ollu joskus sillai? Vai joku suunnitellu, emmää tie mutta autoista sen verran että mulle kelpaa se yks auto, mutta kakskin olis todella mukava, tosin aikaa vievää niitä säätää tasaiseksi.
djrunkkari
14.01.2012 (edit 14.01.2012)
liian kännis viä 1.5x
mutta samoolla autoolla pliis.
ProBale
18.01.2012
Meneekö liian hankalaks jos ois etuveto vs takaveto (vs neliveto)?
Pisteytys on hyvä ja mun puolesta voi vaikka viimesestä kisasta olla se 1.5 pistettä tai jopa vikasta kahdesta, mutta sen ei sitten tartte ehkä olla se Nordschleife... :D
TehBigBunny
18.01.2012
Nelivetoja ei voi oikein miksata muiden kanssa.
Etu- & takavedoillakin se startti menee kovin epätasaiseksi.
Nelivedoilla pitäisi tulla pieni välisarja tähän kohtsillään.
zattwy
18.01.2012
Koskahan arvoisa manizmentti julkaisee tulevan kisavälineen + aikataulut.
Pitäs olla jo! Ni!
Driver181
18.01.2012
Voiko tänne notta pahvilootia ehdotella viel?
MrD St Jimmy
05.02.2012
Ai että uutta Ässämmää. Live loppunut jo aikoja sitten ja uutta pitäisi tätä varten hankkia, JOS toi nettiboksi toimii kunnolla mitä se on tehnytkin tässä jo jonkin aikaa. Tosin välillä se tuntuu vieläkin pätkivän. Forzaakin pelaillu viimeksi joskus viime vuonna. Katsotaan, katsotaan...
Mace
05.02.2012 (edit 05.02.2012)
Ei vissii autoja oo vielä päättetty, vai onko kaikki jo valmista?
Meneeki just sopivasti kisat, mulla loppuu Live neljän päivän päästä viimesestä kisasta :D
hulluseon
05.02.2012
Luulen että yksi tai kaksi on niitä autoja.
THE FRC
05.02.2012
Ilmoittautuminen aukeaa kohta, jossa kerrotaan autot. Autojen tarkemmat specsit tarkentuvat lähipäivinä.
hulluseon
05.02.2012
En sano yhtään mitään vielä, vaikka kuski ja tunet ratkaisee, ei suunpieksentä.
Nikde
05.02.2012
hulluseon wrote:
En sano yhtään mitään vielä, vaikka kuski ja tunet ratkaisee, ei suunpieksentä.
Voi kiesus, toivon seuraavaksi kaudeksi Hummeria ni saadaako sitte se eN-eSeX? :(
Ihan mielenkiintoinen kalusto kyllä, ei oo yhelläkään noista autoista tullu ajettua metriäkään, ei tässä eikä kolmosessa. :)
hulluseon
06.02.2012
Nikde wrote:
Voi kiesus, toivon seuraavaksi kaudeksi Hummeria ni saadaako sitte se eN-eSeX? :(
Loppujen lopuksi se on jo vakiona, kuten S2K, liian pitävä. Painopiste optimi, kyykyttää monta muuta vekotinta mutkissa vaikka ei tehoa olekkaan. Ja mielenkiinto säilyy kun siellä pari merkkiä mistä valita. Kai.
Itseään saa syyttää jos ei auto olekkaan se kaikkein paras loppujen lopuksi. Minä onnistun siinä aina, siis päin persettä tahi sitten ryssimään viime hetken säätämisellä kun se ei menekkään kivasti sitä yhtä mutkaa. Eli sama kaikille vaikka merkki olisi eri kun muilla. Sama pätee Jokkikseen.
Mitähän vilttua minä taas selitän?
hulluseon
06.02.2012
Helevatosti peukkuja ylöspäin Nikdelle.