Vastauksena käyttäjälle
DiddFIN
DiddFIN wrote:
Ai jotta ei välttämättä launchaa euroopassa huomenna? Vai luinko hätäsesti. Se oliski pommi.
Voihan siinä niinkin käydä. Tosin mulla on vielä stoori kesken ja kaikkea pientä pitäs vielä tehdä, jotta tulisi 100% täyteen.
Ja siitä Warjon lehmän potkimisesta johtuen kokeilin ihan samaa itsekkin. Nauratti niin pirusti, kun Mustikki heitti pitkälleen.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Ja siitä Warjon lehmän potkimisesta johtuen kokeilin ihan samaa itsekkin. Nauratti niin pirusti, kun Mustikki heitti pitkälleen.
Vittu me ollaa sairaita... :D
Kyl sen pitäs tulla huomenna, ei vaan oo varmaa tuleeko myöhempään. kuitenkin huomisen aikana.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Vittu me ollaa sairaita... :D
No vähän on kyllä nuha kieltämättä.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
No vähän on kyllä nuha kieltämättä.
Joo, mulla kurkku kipee..
jännä nähä kumpi aukee eka.. GTA Online vai BF4 Exclusive Beta :P
Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
^
^
Voisit varmaan sovittaa asiasi yhteen viestiin eikä kahteen peräkkäiseen?
Juu niin voisin... hupsista...
Ja niille ketkä tulee onlineen ekaa kertaa... kattokaa se alun video liikuttakaa ukkoa 5 askelta, ja keksikää jotain tekemistä kuten kaupassakäynti tjsp... Tää lataa ikuisuuksia.
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Oisko jollain ylimäärästä 48h livekoodia?
Maltatko oottaa siihen asti notta saan tuon Civicin huollosta takaisin ja päräytän kotio. Vois löytyä yks lappu.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Maltatko oottaa siihen asti notta saan tuon Civicin huollosta takaisin ja päräytän kotio. Vois löytyä yks lappu.
Ei kiirettä!
Vastauksena käyttäjälle
HLR Juggernaut
HLR Juggernaut wrote:
TTJK, Kuin pitkään sulla latas sen videonpätkän (Lamarin kanssa parkkikselle) ja ukon siirto 5 askelta jälkeen... Tää on ladannu koht 20 minuuttia... onks mulla boksi jysähtäny vai kuuluuko asiaan ?
Vai lataako vieläkin ?
Mulla meni ihan muutamassa sekunnissa.