GTA V

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

Tuplat.. Laitetaan jotai tähä sitte:

!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4932/allGqpDdqU-dYawduTtFPg/0_0.jpg!

joonas6
/

Sitten porukalla pelaamaan sitä kissa ja hiiri leikkiä. On kuulemma semmonen että puolet ajaa monttupyörällä karkuun ja loput lentää hävittäjillä ja yrittää tappaa muita monttupyörällä karkuun ajajia.

TTJK107
/

HLR Juggernaut wrote: TTJK, Kuin pitkään sulla latas sen videonpätkän (Lamarin kanssa parkkikselle) ja ukon siirto 5 askelta jälkeen... Tää on ladannu koht 20 minuuttia... onks mulla boksi jysähtäny vai kuuluuko asiaan ? Vai lataako vieläkin ?

Box box box box para dox dox dox on siis tainnu jymähtää?

FINBULLET
/

Aikamoista taistelua että pääsee onlineen.On muutama muukin pyrkimässä sinne.

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Aikamoista taistelua että pääsee onlineen.On muutama muukin pyrkimässä sinne.

jep, mulla valittaa että synkkaus ei onnistu. Eikä myöskään social clubin sivut oikeen wörkkää

DiddFIN
/

Pilveä ei saatavilla. En tohtinut aloittaa kun seivaus ei toimi. Myöhemmin uudelleen.

DarkWarjo
/

HLR Juggernaut wrote: Jaksa kuunnella jonkun lasten kiljuntaa tuolla.

Rupes itteeki ärsyttään ku heti joku helari huutelemas...

perkele tää on k18 peli.. menisivät pelaa simssii saatana.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Rupes itteeki ärsyttään ku heti joku helari huutelemas...

perkele tää on k18 peli.. menisivät pelaa simssii saatana.

Sori :(

Taidan mennä pelaa Simssiä.

DarkWarjo
/ /

hmh... jääty sit peli ku vedettii kingiksen kans jotai missuu... :D

ja ny o R*:n servut jumis.. no joo, jos bf4 betaa välil.

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: hmh... jääty sit peli ku vedettii kingiksen kans jotai missuu... :D

Pitää ostaa ens kerraks joku kivääri, ei tolla pistoolilla pitkälle pötkitä :D

Ac3Way
/

Pitäiskö illalla kokeilla jotain sessiota? Runkkarin kanssa vähän ainakin jo päästy pelamaan. Ihan kivaa, mutta vähän sekavaa.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Pitäiskö illalla kokeilla jotain sessiota? Runkkarin kanssa vähän ainakin jo päästy pelamaan. Ihan kivaa, mutta vähän sekavaa.

Vois. Harmi ku mun boxin mikki on rikki :(

Ac3Way
/

Tällä hetkellä en ainakaan itse pääse Rockstarin servereille.

Ac3Way
/

Harmi, kun ei saa valittua Host Job. Sieltä varmaan saisi tehtyä oman lobbyn, kun valitsee Free Roamin tehtäväksi. Näin ainakin veikkaisin.

Rahaa ehtisin jo vähän keräilemään ja omaa autoa tuunailemaan. Joku kämppä näytti ainakin maksavan 137 000$, tuskin oli halvin.

Pankkiautomaatteja ei ole kartalla näkyvissä, mutta pelimaailma on kuitenkin niitä täynnä. Sain joltain jo varastettua rahaa yhden tehtävän jälkeen ja vein sen äkkiä pankkiin. Rikastuin siitä 100$ :(

Tehtävät on kivoja.

Mace
/ /

Juu, autotalleja saa 25 000 $ eteenpäin.. ja talot on jossain satkutonnin paikkeilla mitä nopeesti vilkuilin.

Itellä tällä hetkellä 30 000.. free roamis pystyy kikkaileen, mutta mihkää muualle ei tunnu pääsevän..

E: Very nice, multiplayeria 5h kerkisin pelttää, nyt katos kokonaan mun characteri ja joudun alottaan alusta, haista paska GTA. Ehkä joku toinen päivä sitte.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela wrote:

E: Very nice, multiplayeria 5h kerkisin pelttää, nyt katos kokonaan mun characteri ja joudun alottaan alusta, haista paska GTA. Ehkä joku toinen päivä sitte.

kai sä vedit continue without saving?

Latetzki
/

Hiljaa siellä. Ite oo pelannu laisinkaan. Kahdesti hahmonki tehny.

Kirjaudu sisään vastataksesi.