Pistetääs tähä vähän tän illan mieleen jääneitä juttuja:
-Ajoin Military Basen vieres MP:tä ja Sheriffejä karkuun samalla ku yks tyyppi ammuskeli mua/poliiseja hävittäjän raketeilla.. pääsin aika pitkällekkin ennen ku kaveri sai munkilla yhen raketin osuttuu mun jeeppiin ja kaboooom!
-Otin Cargobobiin kyytiin rekan nupin ja tiputin sen jonkun kauppaa ryöstämässä olleen tyypin auton päälle. Kaboom!. Pakenikohan juosten? olikohan muuten vaa wtf?
-Cargobobilla auto niin korkealle kun sen sai, sen jälkeen noin 15sec freefall autossa ja reilu 5sec viel jannulla ennen ku varjon aukasin. COOOOOL!
!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0655/chqIWKCIskKHyZrOvX7hTA/0_0.jpg!
-Eeegacin kans Offroudailuu, mount gordo ylös ja alas maastureilla, chiliad ylös ja alas Sabre Turboilla.
-Basejump maze towerin huipulta SUV:llä :D
-Manhunt: Makela vastaan Minä, eekka ja grey, mitäs räjäytti meidän panssaroidun kyttäpakun :D
-Greyn kans co-op tehtävä missä piti toisen varastaa helikopteri toisen snipuroides toiselta katolta kaverina (kummallekki siis omat objektiivinsa tehtävässä)
-Grey ja pari mun kaverii co-op tehtävässä missä piti varastaa lentokentältä Titan kuljetuslentokone. Vallan hienoja tehtäviä täs pelis ku levuu saa!
noi siis vaan ne mitä jäi parhaiten mieleen tästä päivästä, kyl täs tekemistä riittää jumalauta! MAHTAVUUTTA! :D
Macela wrote:
Semmoset meiningit Warjottimen grayn ja Eeegacin kans, ttu teiän kans :D
Poliisit on kyllä jatkuva rasite tossa "free modessa" Ja kahden tonnin "sairaalakulutkaan" kovin miellyttäviä ole... -20k koko lystiin muutamassa kymmenes minuutis.
Joo, jotai 20k se oli mullekki. :D