Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
kai sä vedit continue without saving?
Tottakai, sehä tässä viduttutaaki. En tullu ajatelleeks että "hei, se poistaa sun edellisen jannun"
Siis täähän oli ihan uus "virheilmotus" ennen oli vaihtoehtoina "Retry" "Cancel" "Continue wihtout saving".. tietysti retryä painamalla kokeili aina uudelleen ja sitte pääsi.
Mutta tällä kertaa ei ollut retryä ja toi "alerttiki" oli vähä eri.. muista vaan mikä se oli.
E: Tosiaan pilvitallentaa nämä characterit ja sitte jos niillä kaatuu ne servut niin se ei vaan lataa sitä jannua ja tulee ikkuna missä joudut tekeen uuden characterin. En tehny ja nyt onkin tallella tämä alkuperäinen. Turhaa taas valitin. Hyvä peli :D
Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
Hiljaa siellä. Ite oo pelannu laisinkaan. Kahdesti hahmonki tehny.
Mä oon tehny jo 10 kertaa
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Siin ekassa kisassa tulee toi "launching.. " tms. ni oottakaa vaa rauhas, kestää ihan julmetun kauan mut menee se silti.
Pääsin eka kunnialla läpi ku kerta löin boxin päälle 12.15 ja sieltä se pärähti, GTA Online, ai että teki ameriikkaa.
Paituntia pelailin sitä, massia nyt ei aiva hirveesti kerinny keräähän, sitte lähin käymään kaupas.
Ja yllätyyys, takaasi saavuttuani servut oli kyykkypaskalla, hahmoki katos ja korvikepaskahahmo ei ikinä päässy Lamaarin kisaan, koska loadingggggggggggggggg jonka jälkeen se heitti sen saman animaation jossa se musta auto ajaa siihren hahmon eteen, kuinka ollakkaan taas loadingggggggggg...
Senjälkeen ragequittaus, kiitos näkemiin hei ja pommikirje rocstarille kiitokseksi.
Vastauksena käyttäjälle
DiddFIN
DiddFIN wrote:
Minäkin löysin Onlinessä tänään Futon ensimmäistä kertaa koko GTAV-aikana. Joku oli pöllimässä sitä toiselta pelaajalta, juuri astumassa sisään autoon niin rysäytin autolla sen äijän littanaksi ja vein Futon. Sitten niitä tuliki joka kadulla vastaan.
Sama äskettäin mulla :)
Jännä muuten toimii nettipelit, mut ei näy creewit..