- 0
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 2 - Harjoitusaikoja
Mä en vain osaa tätä Mudinski-rataa.
Autosta sain "mukamas" ihan ajettavan, niin silti tulee tasan 2:05 aikoja..
Pakko jättää toi maalailu ja täytyy jatkaa ajamista..
- 0
Jotain päälle kahden minuutin pyrähdyksiähän nuo on tähän mennessä Opel Recordilla.
- 0
2:04.422, kovempaa ei tunnu kyllä enään pääsevän.
Saa nähdä sitten aika-ajoissa onko nopeampaa menoo kun yleensä aika-ajoihin kierrokset ihan vähän parantunu.
/// Oho, 2:03.964
- 1
djrunkkari wrote: nipsu treena ku konkariPakko reenaa kun tuo Nikde ajaa samalla autolla liian hyviä aikoja! Ja pakko saada tasaisuutta omaan ajoon kkun viime kaudella tuli koko ajan jotain pieniä lipsahduksia :D Nyt paras aika on enää kymmenyksen päässä Nikdestä :P
- 0
HIIIIII 2:03:5xx viime hetken testeillä. Autonkin sain kaadettua siinä shikaanissa. Ei ollut mukava näky se. PS. liian kirkas kuva tai sit mulla kusee näytön asetukset
!http://i1048.photobucket.com/albums/s363/MehuSukka/crash.jpg!
- 0
Kävin pikku pyörähdyksen Laguna Secaa kiertämässä. Eka aika meni aika tasan 1:47.xxx parannettavaa on kovasti. Korjaus 1:37
- 0
zattwy wrote: Kävin pikku pyörähdyksen Laguna Secaa kiertämässä. Eka aika meni aika tasan 1:47.xxx parannettavaa on kovasti.1:37...oletan?
- 0
PetuK wrote: 1:37...oletan?Jep pittää paikkas..vanteex virheellinen tieto.
- 0
01:33.849
- 2
djrunkkari wrote: 01:33.849Joo mun karsitulla Volvolla jään tosta kaks sekunttia, vaikka kuinka yritän. Taitaa olla aika-ajojen jälkeen kebun paikka, jollei ihmeitä satu.
- 0
Kiittä ja kuittaa.
Toi aika on kaiken lisäksi susipaska, ekat 6 kierrosta subarulla lacunas..
- 1
01:33.314
Tunti testiä ja hakemista, alko löytyy :)
- 0
1.36.3. Onnea vaan niille, joille tulee seuraavaan kisaan penaltya. Ei ole hyviä nuo autot.
- 0
djrunkkari wrote: Kiittä ja kuittaa. Toi aika on kaiken lisäksi susipaska, ekat 6 kierrosta subarulla lacunas..Sama juttu sen mun 1:34.xxx ajan kanssa... Pakko testailla kunnolla tässä viikonlopun aikana, jos haluan päästä samaan vauhtiin Nikden kanssa! edit. Krapulassa testaaminen voi tosin olla vähän hankalampaa ja varmana tulee ryypättyä kunnolla kun kerrankin ei ole töitä viikonloppuna :P
- 0
1:35.5. Saa nähä pääseekö a-lobbyyn kisailee, Toi volvo ku on vielä tosi huono lähtee viivalta nii tulee olee vaikeeta kisassa.
Mugellon startissa taisin jäädä jotain 4-5 sijaa.
- 0
velliperse wrote: 1:35.5. Saa nähä pääseekö a-lobbyyn kisailee, Toi volvo ku on vielä tosi huono lähtee viivalta nii tulee olee vaikeeta kisassa. Mugellon startissa taisin jäädä jotain 4-5 sijaa.Jos tuon vedät aika-ajossa, niin lienet kirkkaasti A:ssa.
- 0
No jos alle 1:40 tulee niin hyvä. Ei aseteta rimaa liian korkeelle.
- 0
Indianapolisissa kävin 10 kiekkaa nykimässä eilisellä setupilla, alle 1.35 noin äkkiseltään.
- 0
1.31.666
- 0
savulohi wrote: Indianapolisissa kävin 10 kiekkaa nykimässä eilisellä setupilla, alle 1.35 noin äkkiseltään.1.33 tasan. / Stana piti editoida mutta tulikin vahingossa reply.