- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis
Sulla on sillon krapula.
- 1
LORD HOPO wrote: Sulla on sillon krapula.Ei ole rapujuhla, käymme Skimmyn kanssa joka lauantai ja sunnuntai aamu kirkossa ja kävelemässä hautausmaalla. Me uskoon tulleet teemme niin..
- 0
vaiski75 wrote: Ei ole rapujuhla, käymme Skimmyn kanssa joka lauantai ja sunnuntai aamu kirkossa ja kävelemässä hautausmaalla. Me uskoon tulleet teemme niin..Eikö niitä hautakivijä voi silti jättää rauhaan?
- 1
Ne zumbaa myös hautausmaalla.
- 2
vaiski75 wrote: Itse ehdottaisin lauantaita ja kellon ajalla ei ole niin väliä, kunhan se ei ole aamulla..Lauantai olisi eri kiva päivä
- 4
Lauantai on ihan Joggispäivä!
Eiks se Irwin laulanut notta:Viideltä saunaan ja kuudelta jokkista,se on sellainen äffärseeläisen lauvantai.
- 0
Mullon sitten väärä levy!! Puhuu Irwin vaan putkasta mun levyllä.
Lauvantai käypi myös minulle, jos olen vielä ajokunnossa.
- 0
Miulle ei kyllä käy lauantai tai perjantai, tuppaa melkein olemaan jotain ohjelmaa aina noina päivinä/iltoina.
- 0
Lauantaisin kello ... ?
Vaihtoehtoiset päivät lienevät Ma ja Ke.
_Päivämäärät korjattu_
20.11
27.11
4.12
11.12
18.12
Zitten tulee joulua ja uutta vuotta joten olisiko 5. kisan kausi ok.
- 1
klo 19:00?
- 1
Lauantait klo 19:00 vois mullekin sopia kohtuu hyvin. Bunnyllä on vaan sunnuntaipäivämääriä tossa listassa?
- 0
Mulle käy mikä paivä tahansa ja klo 19 on vallan sopiva aika.
- 0
Voe kumpa itsekin saisin revittyä aikaa tälle, vaikuttaa helmeltä setiltä.
- 0
Ainakin vika lauantai on omalla kohdalla varattu kun menen Hesaan Municipal Wasten, Rytmihäiriön Axegressorin ja Forca Macabran keikalle. Muut on periaatteessa vapaita, mutta aina voi kivoja pippaloita osua kohdalle ;)
Maanantai ainakin pitäsi kelvata mukavasti mutta keskiviikosta ei ole vielä tietoa.
- 0
Näitä PI-rajoitteisia kaara vappeneja voi ajella padillakin. Kivasti ACe:n suunta vaihtlelee ajan funktiona.
Mr. Kusipää voi sitten itse varastella niitä palkintoja sieltä palkintokaapista. Meikäläinen pääsöö ajoo forssaan pitkästä aikaa! Nom nom
- 1
Jasso-mies ilmoittautui Jokkis-vastaavaksi, mukana voisi vielä olla ainakin ykx.
Lobbyn laittoa, pisteenlaskua, autojen päivitysten ... päivittelyä.
- 0
Laamas Jassoko?
Itelläs on banaanit korvissa!
- 2
Lobbyihin ym ym muuhun pienen ilmottaudun vapaa-ehtoiseksi koe-eläimeksi..
E. 7 on mun onnen-numero, joten tuo klo 7 illalla sopii myös minulle ja se oli siis 7.
Mulla on muuten 7 varvasta.
Klo 18:00 sopii myös, vaikkakin tuo seitsemän kuullostaa paremmalta ja se on vähän niinkuin 7 tuhannesosaa..
- 1
"ETCC:n Budget Racing Series, Iberian, Taksikuski-luokka":http://bit.ly/98evi8
- 0
Tähänhän voisi yrittää osallistua jos alkaisi Forza sitten tämän myötä kiinostamaan enemmän. Autot, luokat ja muutenkin sarja kuulostaa todella hyvältä !