- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis - alustava ilmoittautuminen
*La. Kello 19.00*
Vaihtoehtoiset päivät lienevät Ma ja Ke.
Päivämäärät korjattu
20.11
27.11
4.12
11.12
18.12
Kahtellaan vähän kuinka paljon niitä halukkaita olisi.
- 0
Joo, mulle kelpaa ja kelpaa kyllä maanantai ja keskiviikkokin jos muille on toi lauantai huono päivä. Joko kohta aukee se autokauppa...on kivasti jokkisautokuumetta nostanut kun ei oo päässy liveen forzailemaan eikä mitään muutakaan pelailemaan.
- 0
Mukana.
_( Ke ei onnaa mulle mutta se ei sarjaa peruuta)_
Autokauppa aukeaa kun tiedetään suurinpiirtein kuinka monta osallistujaa tulee.
- 0
Mukana. Ainakin keskiviikko on sellanen, joka ei hirveemmin käy.
- 0
Kyllä käypi. Mutta CoD:BO saattaapi välillä kiinnostaa liikaa.
Edittiä tulee.
Eli ei tunnu sakemannit hommaavan alku hötäkkään tuota uutta CoDia niin joutaa sitten ajamaan jokkista. JA TÄYSILLÄ
- 0
mää oon mukana niin kauan ku livee riittää...
ihan sama mitkä päivät on
- 0
Mukana yritän olla lauantaisin, paitsi yks pikkujouluhan tohon kuitenkin tulee jollekin noista päivistä.
- 2
Arkipäivät passais mulle kun sillon ei ikinä ole mitään tekemistä muuta kuin istua boxilla..
- 0
Jos lauantaisin ajetaan niin pystyn olemaan mukana
- 0
Launtai ja maanantai passaavat, hemera Hermun päivä ei sovellu. Joulukuun alussa lappiin, joten 2 kisaa jää välistä jokatapuksessa, jos on nuo päivät mitä ilmoitettu.
- 1
Pakko tähän on osallistua.
- 0
Kannattaa ainakin ilmottautua, ( sanoo sitten vaikka että ei kyllä pääse näihin mukaan. )
*Muisti palailee pätkittäin Award – 200€*
*Kilpailjoille jotka ilmoittautuivat sarjaan mutta eivät osallistuneet yhteenkään kisaan.*
- 0
Mukana ollaan ja fiudella mennään!
- 1
Moon messis.
- 1
Ilmottaurun
- 2
villek00 wrote: Mukana ollaan ja fiudella mennään!Autoa ei voi varata. @jerde Kyllä voi. Jotain autoa voi tulla vaan 1-2 kpl toisia 3-4 kpl.
- 0
kai sentää saa olla sama auto ku jollai toisel?
- 0
viä pittää livee saada (=
- 2
superiorjerde wrote: viä pittää livee saada (=Mitä turhaan. Päristelet siellä itekseen television ääressä ja tapahtumat näet sitten suoraan Nelonen Sport Pro:lta. "Prööm":http://www.youtube.com/watch?v=f7GmuYbRypg
- 0
tosta tulee seuraava drifting legenda!